Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Guuus schreef:Ik vind wapenstokken en erop inslaan gewoon overdreven. In mijn ogen is een waterkanon oid dan beter. Ik ben het ook zeker niet eens met de manier waarop deze acties gevoerd worden. En het zouden ook niet mijn kinderen moeten zijn die hierbij vooraan staan. Dan is het laatste woord er zeker nog niet over gesproken. Maar in het stukje wat op het journaal werd getoond is gewoon sprake van buitensporig geweld.
Je zult bij elke actie/rel toch een aantal mensen er tussen hebben zitten die puur rotzooi willen schoppen. Helaas komt dat in elk land en bij een hoop acties voor. Zie ook de demonstratie vandaag tegen poetin in Rusland. Dit begon ook vreedzaam.
Maar is zoiets dan een vrijbrief om gebruik te maken van geweld?
hns schreef:Guuus schreef:Ik vind wapenstokken en erop inslaan gewoon overdreven. In mijn ogen is een waterkanon oid dan beter. Ik ben het ook zeker niet eens met de manier waarop deze acties gevoerd worden. En het zouden ook niet mijn kinderen moeten zijn die hierbij vooraan staan. Dan is het laatste woord er zeker nog niet over gesproken. Maar in het stukje wat op het journaal werd getoond is gewoon sprake van buitensporig geweld.
Je zult bij elke actie/rel toch een aantal mensen er tussen hebben zitten die puur rotzooi willen schoppen. Helaas komt dat in elk land en bij een hoop acties voor. Zie ook de demonstratie vandaag tegen poetin in Rusland. Dit begon ook vreedzaam.
Maar is zoiets dan een vrijbrief om gebruik te maken van geweld?
Ik vind het ook absurd dat de politie blijft inslaan op mensen die toch al weg lopen. Volgens mij hebben die mensen een beetje teveel van hun zeggenschap gesnoept en lieten zich op een gegeven moment gewoon gaan. Het blijven immers mensen, maar van de politie verwacht ik toch een beetje meer controlebeheersing over zichzelf.
susanne12 schreef:Kreeg ik ook al. Wordt er helemaal gek van.mdat we denken dat de Minister van Onderwijs ons niet serieus gaat nemen, gaan we het groter aanpakken, naast onze staking rond 11 uur op 26 november, gaan we op woensdag 28 november om half 11 NAAR HUIS! Dit zal wel de aandacht trekken waardoor ze erover na gaan denken. Stuur dit door naar ALLE MENSEN(!) in je msn lijst en zorg ervoor dat iedereen er van af weet.
DIT KREEG IK OP MSN DUS WEER IK GA MISCHIEN MEE DOEN NIET ZEKER LESSEN ZIJN HANDIG VOOR LATER HE...
Mii_Jessica schreef:Iedereen fiets elkaar op via msn
Citaat:mdat we denken dat de Minister van Onderwijs ons niet serieus gaat nemen