Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Morrie schreef:ik bel je maandagmorgen om half 6 wel ff hoe het was![]()
ik heb trouwens een nieuw nummer! zal je ff een PM sturen Bitch schreef:Ik heb hem ook, en het bevalt me perfect, echt een uitvinding!
Alleen nu heb ik al een paar dagen dat alleen de vogels mij wekken, en het licht gaat niet aan... Weet iemand welke knop ik daar voor moet gebruiken? Philips-gebruiksaanwijziging vink nie zo heel duidelijk, nl....
) Bitch schreef:Ik heb hem ook, en het bevalt me perfect, echt een uitvinding!
Alleen nu heb ik al een paar dagen dat alleen de vogels mij wekken, en het licht gaat niet aan... Weet iemand welke knop ik daar voor moet gebruiken? Philips-gebruiksaanwijziging vink nie zo heel duidelijk, nl....

hij staat op intensiteit 20
dus dan brand ik mijn bed uit

dat is echt superfel
Binar schreef:De tijd dat het licht gaat branden kun je niet instellen toch? Best lastig, want hij gaat nu ca half uur voor ik er uit moet al branden maar ben bang dat als ik mijn wekker later zet, dat ik dan missch niet meer wakker wordt van het licht..en ik dan dus alsnog te laat mijn bed uitkom
) maar sinds ik dit ding heb.. Half 7, en ik sta ernaast... Ik word niet echt snel wakker van het licht, echt pas bij de birdies, maar dan ben ik gewoon wakker.
Zaina schreef:dan zet je hem toch wat later?
Ze zeiden dat ze overal uitverkocht zijn, maar ga toch de Mediamarkt maar eens proberen binnenkort.