Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Sim0ne die beschrijving ken ik allang hoor.Dacht je nou echt dat ik niet weet dat roken slecht voor je is?Mijn hersens zijn heus niet week geworden hoor door de nicotine.Ik ben kern gezond,ben nooit ziek of verkouden!al jaren niet meer.Zit alleen met een hernia in de nek,maar geloof niet dat die door het roken er is gekomen?Ik heb meer conditie en lucht bij het [dames] voetbal dan al mijn team genoten die tientallen jaren jonger [14 tot 24]zijn en NIET roken!Nu jij weer.
Derma schreef:Als iemand me kan helpen druk ik nu me laatste sigaret uit. Probleem blijft dat ik het zelf moet doen, niemand trekt mij een sigaret uit me handen als ik weer een opsteek en niemand helpt me van dat hopeloze gevoel als ik een sigaret wil en ik mag van mezelf niet roken.
*drukt sigaret uit dus help me maar*
Ilzjuh schreef:Mijn longen zijn toch echt wel achteruit gegaan door het roken.
Maar misschien werkt het ook wel tegen dat ik toch al een vorm van astma heb.
doom schreef:IK snap niet dat als jij echt wilt dat je nu niet die nieuwe uitvinding koopt die oplaadbare
die is ten eerste al een stuk gezonder voor je zelf .
en hierdoor kan je dan dus zelf elke dag een half sigaretje bijv minder doen .!
Net als dat je je zelf ook kan aanleren om minder te gaan eten kan je lichaam ook aan leren om weer van die verslaving af te komen !
gohya schreef:Ik geef het op,volgens mij lezen jullie maar de helft?Roken is Ongezond,slecht en kost veel geld.Dat WEET ik allemaal.Maar begrijp dan eens dat ik niet kán stoppen.Het is niet alleen de verslaving,maar ook de gewoonte,het zit ook tussen de oren.En ik kan die gewoonte maar niet door breken,al wil ik zo graag.Ik kraak de NIET rokers niet af,vind het zeer verstandig dat ze niet roken.Maar ga niet zeggen dat onze hersens week worden van het roken enzo,of dat we stinken.
gohya schreef:Zucht,ik wou dat ik dat ook kon,zo van de een op andere dag kappen met dat roken.
Ilzjuh schreef:Je kunt de hoeveelheid nicotine van die sigaret aanpassen waardoor je het dus langzaam aan kunt "afbouwen". Dit heb ik ook maar gehoord, ik heb gewoon van de één op de andere dag besloten om er niet meer aan toe te geven no matter what.
doom schreef:Ja maar ilzjuh ten 1ste scheel jij (weet ik eigenlijk wel zeker ) met leeftijd met deze 2 dames.
Ook zal je minder geld verdienen als deze dames waardoor je ook wel eens niet heb kunnen roken .
misschien heb je wel stiekem moeten roken (waardoor je dus ook minder rookt )
en het aller belangrijkste jou verslaving zal nog niet zo veel jaar zijn geweest als die van hun nu !
doom schreef:Ilzjuh schreef:Je kunt de hoeveelheid nicotine van die sigaret aanpassen waardoor je het dus langzaam aan kunt "afbouwen". Dit heb ik ook maar gehoord, ik heb gewoon van de één op de andere dag besloten om er niet meer aan toe te geven no matter what.
Ja maar ilzjuh ten 1ste scheel jij (weet ik eigenlijk wel zeker ) met leeftijd met deze 2 dames.
Ook zal je minder geld verdienen als deze dames waardoor je ook wel eens niet heb kunnen roken .
misschien heb je wel stiekem moeten roken (waardoor je dus ook minder rookt )
en het aller belangrijkste jou verslaving zal nog niet zo veel jaar zijn geweest als die van hun nu !
Derma schreef:Maar help me dan! Zeg nou eens iets waardoor ik straks geen pakje sigaretten ga halen, ik heb ze nu op dus dit is het moment om te stoppen. Ik heb dus werkelijk me laatste sigaret gerookt net en wil dus ook stoppen.
Derma schreef:Mijn dag is vandaag, heb ik net besloten. Maar ik verwacht dan ook een beetje steun van de niet rokers want vanaf een half uur geleden ben ik een niet roker, nu nog zorgen dat dat zo blijft