Vriendje is aangeklaagt..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bromfiets

Re: Vriendje is aangeklaagt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 12:58

Jennasilver schreef:
Ze gaat ervan uit dat hij onschuldig is. Zij zet hier haar kant van het verhaal neer wat is de kant van het verhaal van de degene die hem aanklaagd.

Die krijg je sowieso niet te horen, want "Tom" is wss geen bokker. Bovendien zit er nog een kant aan het verhaal: die van de vriend van TS. Die weten we ook niet, want TS zal altijd dingen anders zien en/of omschrijven als haar vriend.

Aan de andere kant is het ook logisch dat TS op deze manier haar hart probeert te luchten en natuurlijk gaat zij er van uit dat ze hem kent en gelooft ze in zijn onschuld. Ik zie haar verhaal dan ook niet als het zwart maken van "Tom", maar als het voor haarzelf logisch proberen te maken van het gebeurde. Ze heeft hier niet om gevraagd en het is zwaar genoeg zonder dat bokt allerlei wilde verhalen verzint.

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 15:24

Ik heb het hele topic doorgelezen, en weet eigenlijk ook niet wat ik moet geloven. Natuurlijk hoop ik voor de TS'er dat haar vriend onschuldig is. maar we hebben inderdaad de andere kant van de anderen ook niet gehoord.

Ik hoop dat de Ts'er nog een keer verteld wat er allemaal uiteindelijk besloten is door de rechter enzo.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 12:05

ik moet eerlijk zeggen dat als ik de ts was ik ook nog eens even drie keer na zou denken over nog eens te posten

het meiske zit in een onwijs vervelende situatie (licht uitgedrukt )
is overtuigd van haar vriend zijn onschuld , en krijgt hier gelijk allerlei speculaties om de oren waarbij haar vriend weet ik het wat allemaal uit heeft gevreten
tuurlijk weten wij niet wat de andere kant van het verhaal is , maar het is heel begrijpelijk dta de TS al e speculaties niet kan gebruiken, en niet aankan op dit moment , lijkt me ook niet heel vreemd trouwens ...

dus waaro,m reageren in een topic waar haar vriend als de viezerik word bestempeld... en voor haar gevoel al veroordeeld is ?

ik ben persoonlijk ook wel benieuwd hoe het echt zit, maar ik ga er niet over speculeren, daar is de zaak mij iets te gevoelig voor
en daarvoor heb ik veel te weinig info ....

ik hoop gewoon dat haar vriend idd onschuldig is , dat dat aan het licht komt
en dat iedereen die betrokken is bij de zaak krijgt wat hij/zij nodig heeft
wat voor ts en vriend rust is , en voor het jongetje in het verhaal de hulp die hij nodig heeft

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 14:34

Draupje ik hoop ook voor haar dat haar vriend onschuldig is, maar ze gaat er 100% vanuit dat hij dat is. Vandaar mijn felle reactie. Je kan het gewoon nooit weten ze was er niet bij. En bijna alle "viezerikken ontkennen. Ze weet ook dat als ze een topic start dat ze ook reacties krijg die ze misschien niet leuk zal vinden, maar dat is met iedereen die een topic start. Je kan ook merken dat ze nog jong is en zo denkt. Dat haal ik uit de stukjes die ze zelf schrijft. Er zijn maar enkele mensen die iemand anders vals beschuldigen van zo iets. Misschien heeft hij die jongen echt misbruikt en is die jongen inmiddels zo beschadigd. Dat die jongen hem er nu mee chanteren door cadeau's te vragen of eisen. Ze schrijft ook iets over een meisje die haar relatie wil verbreken. Ik moet daarom lachen hoe weet je nou dat je vriend niet met haar gezoend heeft. Omdat hij dat zegt. Hallo ben ook jong geweest mijn vriendje zei dat ook, maar had ondertussen met andere meisjes lopen flikflooien. Ik geloofde hem natuurlijk ook, omdat hij dag en nacht bij ons was. Tegenwoordig kan je maar weing mensen geloven op hun woord. Ik hoop dat ik de cijfers goed heb .Als je kijkt dat 1 op de 3 mensen in een relatie vreemd gaan.1 op de 7 meisjes verkracht worden en volgens mij 1 op de 10 slachtoffer is van incest. Dat zijn veel mensen die leugens moeten vertellen om niet door de mand te vallen.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 17:36

Ik zou in zo'n situatie denk ik ook vierkant achter mijn vriend staan... en ja, wel voor 100%

Ik bedoel wat als hij echt onschuldig blijkt en zelfs zijn eigen vriendin vertrouwde hem niet... Zou ik me persoonlijk als ik hem was behoorlijk genaaid gevoeld...

Ik word liever beschaamd in mijn 100% vertrouwen die ik in iemand heb dan dat ik niet loyaal ben aan degene van wie ik houd...

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 18:10

Karl66 schreef:
Er kunnen tientallen verschillende redenen zijn waarom TS (nog) niet reageert. Hierover speculeren heeft weinig zin. Het staat de TS vrij om een update te plaatsen, maar op Bokt is er geen enkele verplichting om dat te doen. Als ze daar, om wat voor reden dan ook, geen behoefte aan heeft dan is dat aan de TS en niet aan de rest van Bokt.

Blijven vragen om updates heeft dan ook weinig zin, voegt niks aan het topic toe en is dus ook niet de bedoeling.

Afgod OK dan!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 11:43

En toch blijf ik het jammer vinden... begin me nu wel n beetje zorgen te maken of er niet iets ernstigs is...

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 11:45

iets enstigs?

welnee, tx heeft gewoon geen zin meer in te reageren.
niet zo gek ook...

ryannuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 11:54

Ik weet 1 ding wel, als mijn vriend van zoiets beschuldigd zou worden zou ik 100% achter hem staan, en kan me van de TS dus goed voorstellen dat zij dat ook doet!!

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 12:16

ik zou ook achter mijn vriend staan. Ik oop voor de ts dat ze terecht achter haar vriend staat!'

sterkte meis

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 12:22

ik ben een paar dagen weg geweest, nog steeds niets van de ts ?

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 12:33

garny95 schreef:

Kan jij niet lezen? Vork

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 16:47

Litterbox schreef:
garny95 schreef:

Kan jij niet lezen? Vork

Vork En is er 3 maanden later wel een update beschikbaar? Knipoog

Mag vast niet dit omhoog schoppen, maar ja, zag hem staan in mijn eigen berichten...dus ik probeer het maar, anders jammer Knipoog

PaulineDP

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 16:57

Nieuwsgierigheid zal wel het aard van het beestje zijn maar een goeie lezer hoeft eigenlijk niets méér te weten. Was dus inderdaad (m.i.) niet nodig om dit weer op te rakelen.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 17:00

Ik tem even Knipoog

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 17:00

Als de TS behoefte heeft om er nog wat over te zeggen zal ze dat vast zelf aangeven, ik TeM Ja

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 17:06

tja en dat iedereen zegt ik tem heeft ze ook niks aan.
idd ik kan me voorstelen dat je hem blijft steunen hoor!!
sterkte meid!!

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 17:26

of haar misschien even een pb sturen?? aangezien ze vandaag nog wel online was.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 18:29

het is helemaal niet nodig om hier te gaan lopen speculeren. Er is no way dat de topic starter jullie op de hoogte gaat brengen van de situatie na het hele gezeik dat ze hier over zich heen gekregen heeft.

Dus houd maar op met speculeren over of ze nu wel of niet gelijk had, jullie zullen het nooit te weten komen.

Het lijkt mij het beste als iedereen maar gewoon ophoud met speculeren en het topic netjes op slot gaat...

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 00:11

Ik heb nog zitten twijfelen of ik alle berichten weg zou halen, maar ik ben het wel met Shiloh eens dat een slotje een goede oplossing is.