Je relatie beeindigen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DeniseES

Re: Je relatie beeindigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 12:17

lor1_1984 schreef:
Toen ik een miskraam had gehad en hij niet voor me klaar wilde staan of uberhaupt rekening met me wilde houden...

woow... wat n doperwt... toch ergens wel een beetje goed dat het een miskraam is geworden... Anders hadden jullie nu misschien met een super kind gezeten waarvan de ouders later gescheiden zijn...

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 12:19

DeniseES schreef:
lor1_1984 schreef:
Toen ik een miskraam had gehad en hij niet voor me klaar wilde staan of uberhaupt rekening met me wilde houden...

woow... wat n doperwt... toch ergens wel een beetje goed dat het een miskraam is geworden... Anders hadden jullie nu misschien met een super kind gezeten waarvan de ouders later gescheiden zijn...

Dat kind was wat mij betreft gewoon welkom geweest, daar had ik dan een oplossing voor gezocht...
De vader, die had het wat mij betreft mogen uitzoeken.
Hij had altijd langs mogen komen, maar weer samen, NO WAY!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 12:29

Ja schop hem de deur uit!!!

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 12:30

Ik herken mezelf in heel veel van jullie hier. Ik heb nu ook sinds een paar maand een vriend, maar hij irriteerd mij zo! Ik ben ook verliefd op een ander Bloos. Vind het irritant als hij aan mij zit of als hij mij een kus wil geven. Hij wordt ook zo snel stikjaloers. Ik denk dat ik bij hem blijf gewoon "om het veilige idee van een vriendje". Hij zegt ook steeds 'ik zie ons nog wel samen wonen blablabla'. Maar als ik zover denk, dan zie ik dat met iemand anders voor me.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 12:46

DeniseES schreef:

is gebeurt...

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 12:50

lor1_1984 schreef:
DeniseES schreef:

is gebeurt...

en terecht!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 17:27

Oh ja, met een andere ex gebeurt...
Ik moest stoppen met de paarden, want ik stak er teveel tijd in (3 dagdelen per week).
Toen ben ik gestopt met hem. Haha!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 18:56

PineApple schreef:
lor1_1984 schreef:
is gebeurt...
en terecht!

OK dan!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 19:01

Saskia9 schreef:
Toen ik me godsgruwlijk aan hem ging ergeren en niks meer kon velen!

Dit gevoel heb ik ook in mijn huidige relatie....

Ik heb alleen net drie maanden geleden samen met hem een huis gekocht....
En ik vind het zo lu**ig om hem dan ook met een schuld op te zadelen als we het verkopen, maar aan de andere kant is hij ook een enorme l*l geworden. Ik weet nog even niet wat ik hiermee aanmoet.

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 19:09

Ow wat lastig.... al lijkt het me wel duidelijk... begin met een goed gesprek erover! Misschien heeft hij ook wel zoiets van... waar zijn we aan begonnen...

Edit: of is het verhuisstress?

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 19:32

Mijn ex-vriend en ik hebben twee jaar geleden een huis gekocht. Twee maanden geleden hebben we samen besloten om onze relatie na 7 jaar te beeindigen. Het gevoel was van zijn kant weg. Hij wilde het in eerste instantie nog wel een kans geven, maar ik had vrij snel in de gaten dat hij het al opgegeven had. Toen had ik ook zoiets van laat dan ook maar. Ik had ook wel eens mijn twijfels gehad, maar mij daar toch weer overheen gezet (is misschien ook niet goed). Nu wonen we nog wel samen, omdat ons huis jammer genoeg eerst verkocht moet worden. Hopelijk is het huis snel verkocht, zodat we daarna echt ieder onze weg kunnen gaan. Het is dus nu nog een hele rare periode wat ook erg veel onzekerheid met zich mee brengt. Het is afwachten of we het huis voor een goede prijs kunnen verkopen en ik heb nog niet echt een idee waar ik daarna ga wonen. Iets kopen of iets huren? Ik ga er maar vanuit dat het allemaal wel weer goed komt...

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 21:34

Ik heb mijn relatie ook beeindigd afgelopen weekend. We hadden acht jaar een relatie, en twee jaar geleden een huis gekocht. Ik had gewoon niet meer het juiste gevoel bij hem. Wel houden van als van familie, maar niet meer als partner.
Moeilijke keus, maar ik voel me wel een stuk sterker nu. Alleen natuurlijk een hoop keuzes die ik moet gaan maken. We zullen ws allebei met een schuld komen te zitten, helaas. Maar ja, om daarvoor dan maar bij elkaar te blijven.... Dat is ook niks.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 23:41

Het is bij ons geen verhuisstress... Ik woon er namelijk nog niet eens.

Hij predikt zelf altijd over elkaar loslaten, vrijheid en jezelf terug kunnen trekken. Maar dat geldt geloof ik alleen voor hemzelf. We hebben een huis met twee verdiepingen, de hele bovenverdieping is alleen voor hem. De benedenverdieping is gedeeld, maar ik mag me dus niet terugtrekken, hij volgt me overal. Ik mag naar 1 tv-zender kijken, de rest vind hij niet leuk. Hij gaat dan ook net zolang zitten klieren tot ik de tv overzet (of met dingen begin te gooien)
Als ik mijn email controleer, staat hij achter me om me daar zo snel mogelijk weer weg te halen.

Laatst zaten we wat te drinken in een cafe toen zijn moeder belde, hij is 1,5 uur weggeweest (en ik zat daar maar...) Maar ik mag niet bellen, dan vliegen de kommen door de kamer.

Hij begint op de raarste momenten te "vragen". Dan moet ik hem vertellen hoe lief ik hem vind, of wat voor dier hij is, of ik moet hem voorlezen als we in bed liggen. En hij blijft maar doorvragen: waarom dan, wat voor tijntje ben ik dan? (na 2 uur komt dit ook je strot uit) Als ik daar geen zin in heb en zeg dat ik dat niet wil gaat hij "huilen" Heel kinderachtig. Hij heeft ook twee knuffelbeertjes, die zijn heilig. Daarover moet ik dus ook vertellen hoe lief ik ze vind, enz.

Hier moet ik ook nog bijzetten dat hij 18 jaar ouder is dan ik, hij is nu 41. Maar hij gaat steeds meer verwachten dat ik moedertje speel of zo.

Ik ben vorige week ook met ruzie weggegaan, geloof het of niet, maar de ruzie ging erover dat ik niet naar een dvd van calimero wou kijken.... Sindsdien heb ik niks meer van hem gehoord.

Ik heb op dit moment al moeite om mezelf overeind te houden, ik kan hem er niet meer bijhebben.

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 00:01

Wow, dat is wel heel erg...
Ik zou er toch eens goed over praten als dat kan, ik zou dat echt niet kunnen volhouden Nagelbijten / Gniffelen

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 00:13

wow bromfiets! wegwezen daar!!!!
jammer dan van het gekochte huis en alles, die vent is jouw energie&tijd niet waard!!!

je bent nog jong en hebt een heel leven voor je...een mooi leven zonder hem!!
wat een vage vent zeg Scheve mond

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 09:45

Marijkedam & It_is_me: Echt knap van jullie dat jullie toch die stap genomen hebben... echt heel knap

Bromfiets: Dit klinkt echt verschrikkelijk... zo wíl je toch niet leven? Maar dat geef je zelf al aan... Ik denk dat je je vast beter voelt als je je eigen gang kan gaan

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 10:07

Hey bromfiets.
Lijkt me niet echt een gezonde man, als ik het zo hoor.
wegwezen, zou ik zeggen.....

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 10:21

@t Bromfiets, Zo ging het met mijn laatste ex ook,precies zulke kinderachtige dingetjes,vooral het steeds op niet passende momenten hoeveel hij wel niet van me houdt (na 2 weken) en of ik hem nog wel lief vindt en dergelijke..
Nou sorry hoor! Als volwassende behoor je je toch iets anders te gedragen,
Meid,kies voor je jezelf,anders ga je er aan onderdoor!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 08:06

Bromfiets Bloos!
Ik dacht heel even dat dit ging om een 18jaar JONGER iemand,
Wat flauw allemaal, met dat bellen, misschien angst je te verliezen , maar voor de rest maakt ie zelf de kans alleen maar 100x groter,

Ga op jezelf zodra de kans er ligt, dit is niet normaal joh, en het is al helemaal niet de bedoeling dat jij eraan onderdoor gaat ..
Sterkte iig Lachen

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 09:22

@bromfiets je bent nu al niet gelukkig met hem en je zal het niet meer worden ook als ik dit zo lees, maak er een einde van, kies voor jezelf hoe moeilijk het nu allemaal ook lijkt. Sterkte met de juiste beslissing nemen!

Mea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 13:49

marijkedam schreef:
Ik heb mijn relatie ook beeindigd afgelopen weekend. We hadden acht jaar een relatie, en twee jaar geleden een huis gekocht. Ik had gewoon niet meer het juiste gevoel bij hem. Wel houden van als van familie, maar niet meer als partner.
Moeilijke keus, maar ik voel me wel een stuk sterker nu. Alleen natuurlijk een hoop keuzes die ik moet gaan maken. We zullen ws allebei met een schuld komen te zitten, helaas. Maar ja, om daarvoor dan maar bij elkaar te blijven.... Dat is ook niks.

Zo voel ik mij ook. Ik hou van hem, maar meer als mijn broer of goede vriend, maar als partner hou ik het niet meer vol.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 13:56

bromfiets dat klinkt heel eng....daar zou ik niet na 2 uur pas stapelgek van worden maar na 2 minuten al !

ik ben ook jong, heb 3 kids, ben getrouwd en we hebben een huis gekocht
het gaat wel eens een periode wat minder maar over het algemeen kunnen we beiden wel doen en laten wat we willen.

het enige wat me nu vaak dwars zit is dat ik thuis ben met de kids en hij een drukke baan heeft, dat is op zich niet erg want ik doe het graag maar het: "achja zo kan zij in ieder geval lekker thuis zijn bij de kindjes" schiet bij mij nog wel eens verkeerd Knipoog

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 14:01

@kekaro is je man niet bang dat hij misschien veranderd in de man die op zondag het vlees snijd???? Enne mijn ex zei ook wel eens van zulke rare dingen, dan vroeg ik hem hoe hij dacht dat die schone onderbroeken in de kast terecht gekomen waren en ging ik zoeken naar kabouters maar die kon ik nooit vinden Knipoog

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 19:19

Ik ben dan nog jong (17) Lachen . En werd zelf zo gek van mijn vorige vriend dat ik mijn agressie op hem ging af reageren. Eenmaal toen ik dit in de gaten kreeg heb ik het uitgemaakt. Ik hoef geen vriend die ik zonder meer in elkaar mag slaan omdat ik mezelf aan hem irriteer. Een klap mag van mij wel, voor de lol en niet pijnlijk. Maar ik sloeg hem in zijn maag zodat hij tot brakend toe naar de wc rende of waarneer hij sexistis was ik hem tussen zijn benen raakte. Ik vond dit gewoon abnormaal van mezelf en wou mijzelf hier ook niet verder in verlagen. Ben toen toch goed gaan nadenken of ik niet beter een boksbal kon gaan kopen Scheve mond

Goed, hij bracht me dan ook wel zover dat ik zo boos op hem kon worden..

miep1979 schreef:
mijn ex zei ook wel eens van zulke rare dingen, dan vroeg ik hem hoe hij dacht dat die schone onderbroeken in de kast terecht gekomen waren en ging ik zoeken naar kabouters maar die kon ik nooit vinden Knipoog

Ik kan ze ook al nooit vinden Clown

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 19:28

Wow ciinderella dat is behoorlijk heftig, ik wil geen ruzie met jou krijgen hi hi. Mag ik vragen of hij jou nooit eens terug mepte? Lijkt mij als ik zo'n pak ransel krijg, ik hetzelfde terug zou doen