vonneke schreef:och ik denk dat ieder het voor zich moet weten.
maar het zou toch wat zijn. na een half jaar een super relatie is de seks om te janken!! haha dat zou een domper zijn
zie het al helemaal voor me

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vonneke schreef:och ik denk dat ieder het voor zich moet weten.
maar het zou toch wat zijn. na een half jaar een super relatie is de seks om te janken!! haha dat zou een domper zijn
MamaMiesje schreef:Tjah...ik was 18 in die tijd (lees: 13 jaar geleden dus) en misschien waren de tijden toen nog anders, of ik was er gewoon nog niet aantoe en mijn vriendje accepteerde dat (normaalste zaak van de wereld trouwens). Als ik tegenwoordig lees dat er "uit onderzoek" is gebleken dat de gemiddelde leeftijd waarop kinderen (ja, ik gebruik expres het woord 'kinderen') sex hebben, 14 is ofzo. Dan val ik echt van mn stoel hoor
Citaat:AMSTERDAM - Seks op de eerste date is geen succesformule voor een vaste relatie. Dat bleek dinsdag uit de Nationale Singlemonitor van onderzoeksbureau Ruigrok Netpanel en relatiebemiddelingsbureau Just2Match. Van de ondervraagden met een relatie heeft slechts één op de tien meteen seks gehad met de huidige partner.
MamaMiesje schreef:18 dus
Ja, heel braafEn JA hij was dus ook de eerste en tot nu toe dus enige
Relaxed schreef:Citaat:AMSTERDAM - Seks op de eerste date is geen succesformule voor een vaste relatie. Dat bleek dinsdag uit de Nationale Singlemonitor van onderzoeksbureau Ruigrok Netpanel en relatiebemiddelingsbureau Just2Match. Van de ondervraagden met een relatie heeft slechts één op de tien meteen seks gehad met de huidige partner.
Die dus Kieffer...
LovingTweety schreef:MamaMiesje schreef:18 dus
Ja, heel braafEn JA hij was dus ook de eerste en tot nu toe dus enige
ik was nog later
Heb ook niet heul veel vergelijkingsmateriaal. Maar ben helemaal tevreden met vriendlief en de sexNiets te klagen
MamaMiesje schreef:Ach, je plakt af en toe eens een band, draait een spaak aan, vervangt een lampje en dan doet ie het weer best hoor
Vende schreef:Hahahaha he eef, *ontzettende lachbui* volgens mij hebben wij op dezelfde fiets voor 't eerst gefietst.![]()