vandaag ook weer 2 uur en een kwartier weggeweest. Samen met een vriendin. Hartstikke leuk! behalve de blaren op mn voeten dan
Ik heb de skeelers van mn broer kunnen overnemen. Ik heb ook geen verstand van wat nou goede skeelers zijn.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
vandaag ook weer 2 uur en een kwartier weggeweest. Samen met een vriendin. Hartstikke leuk! behalve de blaren op mn voeten dan
PrinCessRomy schreef:Ik zag gisteren dat mijn wielen 72 MM zijn en daar ga ik al zoef mee, toen trok ik die van me zusje aan 78 MM toen had ik t gevoel alsof ik auto's in kon halen, Hmm zou dat verstandig zijn om mij 90 MM wielen te geven
Shanna16 schreef:Hmm... ik heb geen flauw idee hoeveel mm mijn wielen zijn

Wens me succes want het is nogal een eind haha.LadyElmira schreef:Ik wilde even vertellen dat ik straks naar school ga rolschaatsenWens me succes want het is nogal een eind haha.
Oja, de reden waarom: fiets is stuk en portomoneetje is leeg

en een brug op en af
:F
Mogûh.. Ik ga me maar eens aankleden en straks gelijk een rondje flink skaten! Wat dragen jullie eigenlijk met skaten?
LauraMc schreef:Mogûh.. Ik ga me maar eens aankleden en straks gelijk een rondje flink skaten! Wat dragen jullie eigenlijk met skaten?

LauraMc schreef:Mogûh.. Ik ga me maar eens aankleden en straks gelijk een rondje flink skaten! Wat dragen jullie eigenlijk met skaten?