Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:vikki schreef:beetje respect voor hen gevoelens zou ik wel op zijn plaats vinden.
Voor mensen die geen respect hebben voor paarden, kan ik geen respect opbrengen.
Lynn_Nikita schreef:krijg net pm dat wel doorgaat met die ander. Ze is dus verkocht!!
vikki schreef:Angst zorgt er soms voor dat mensen rare dingen doen... Begrijp me niet verkeerd; ik ben het absoluut niet eens met hun aanvankelijke keuze (het is in iig een keuze die ik zelf niet zou hebben gemaakt denk ik…denk ik omdat ik gelukkig nooit in een degrelijke situatie heb gezeten), maar ik kan wel begrijpen dat ze zich door hun angst hebben laten lijden.
vikki schreef:Maar dit paard is toch ook niet meteen naar de slacht gebracht? Misschien is het uit angst geroepen… maar het is niet gedaan… toch? Nou ja, ik hoop iig dat het paardje een leuke toekomst tegemoet gaat met Arabiangirl en dat Sorayalover1 (en haar ouders) iets geleerd hebben van de situatie… en de kritiek die er op gevolgd is…
runningkawa schreef:Die mensen hebben zich voor de koop ook al niet laten inlichten
Kopen nu ook hals over kop een nieuwe
Dus of ze zich door angst laten lijden?
Denk eerder door onbenul
vikki schreef:Maar dit paard is toch ook niet meteen naar de slacht gebracht? Misschien is het uit angst geroepen… maar het is niet gedaan… toch? Nou ja, ik hoop iig dat het paardje een leuke toekomst tegemoet gaat met Arabiangirl en dat Sorayalover1 (en haar ouders) iets geleerd hebben van de situatie… en de kritiek die er op gevolgd is…
Tavanta schreef:vikki schreef:Maar dit paard is toch ook niet meteen naar de slacht gebracht? Misschien is het uit angst geroepen… maar het is niet gedaan… toch? Nou ja, ik hoop iig dat het paardje een leuke toekomst tegemoet gaat met Arabiangirl en dat Sorayalover1 (en haar ouders) iets geleerd hebben van de situatie… en de kritiek die er op gevolgd is…
Ben bang van niet gezien het feit dat er vanmiddag een nieuwe, niet uitgeprobeerde pony op stal staat terwijl ze zelf nog moet herstellen van de vorige...............
Tavanta schreef:
Ben bang van niet gezien het feit dat er vanmiddag een nieuwe, niet uitgeprobeerde pony op stal staat terwijl ze zelf nog moet herstellen van de vorige...............