Het is zo vies goor spul! Als het haar toch niet beter maakt moet ze het echt niet doen... ze kan beter zo een "fijn" einde hebben, dat ze in waardigheid sterft. En dat ze zich "goed" voelt. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het is zo vies goor spul! Als het haar toch niet beter maakt moet ze het echt niet doen... ze kan beter zo een "fijn" einde hebben, dat ze in waardigheid sterft. En dat ze zich "goed" voelt. 
KiWiKo schreef:schijnbaar niet............ helaas...
Ik ben er ook erg boos om, maargoed wat moet je zeggen........ als ik er wat van zeg, dan is de opmerking dat ik voor de erfenis ga wel heel snel gemaakt denk ik zo

KiWiKo schreef:vind ik ook........... maar vriendlief wil haar bij zich houden, dan maar ziek

KiWiKo schreef:weet ik niet hoeveel hij denkt te redden.........
zonder chemo is de prognose 2 weken, hooguit........... met chemo........ 3/5 weken???
wat ik het ergste vind is dat ze nu geen pijn heeft..... nergens last van, behalve benauwdheid...... en uitvalsverschijnselen van die hersentumor...... daarnaast slaat ze ook nu af en toe wartaal uit...... maargoed dat mag....... verder is ze niet ziek, heeft geen pijn.......
ben er zo boos over
dan voelt ze zich nu naar omstandigheden ja wel redelijk goed. Ik zou haar gunnen dat ze nog een week of 2 in dit gevoel kan leven ipv dat ze nu aan chemo begint... misselijk/ziek/overgeven word en misschien pijn krijgt, of allerlei kwaaltjes. Dan zijn de weken die ermee gerekt worden alleen maar een kwelling... zeker als je weet dat het toch niets uit zal pakken, dan is zoiets alleen maar slopender.
sarabande schreef:KiWiKo schreef:vind ik ook........... maar vriendlief wil haar bij zich houden, dan maar ziek
Lieverd ik begrijp dat je vanuit jouw visie het beste voor je moeder wil, maar hij ook denk ik.
Het is zo snel gegaan, die man zijn wereld zakt ook in elkaar.
Hij grijpt gewoon in zijn ontreddering iedere reddingsboei die langkomt.
Dat is niet jouw reddingsboei
Probeer deze laatste weken saamhorig te lijken tegenover je moeder, juist omdat je van haar houdt.
Myfairytale schreef:Ik wens jou en je moeder (en verdere betrokkenen) ook heel erg veel sterkte en kracht toe...
Het is soms allemaal zo oneerlijk!
KiWiKo schreef:weet ik niet hoeveel hij denkt te redden.........
zonder chemo is de prognose 2 weken, hooguit........... met chemo........ 3/5 weken???
wat ik het ergste vind is dat ze nu geen pijn heeft..... nergens last van, behalve benauwdheid...... en uitvalsverschijnselen van die hersentumor...... daarnaast slaat ze ook nu af en toe wartaal uit...... maargoed dat mag....... verder is ze niet ziek, heeft geen pijn.......
ben er zo boos over
KiWiKo schreef:ik kan niet anders Kimmie dan haar besluit respecteren....... ik zeg er ook niks over richting haar, haar vriend of mijn broer.........
maar ik ben zo boos, ik vind het zo, zo, zo niet eerlijk voor haar
Ze heeft heel haar leven voor anderen geleeft.......... moet ze nu ook de laatste weken die ze heeft doodziek zijn voor een ander?