Actie: Hart in actie voor Jamie en haar familie!!!!!!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Debbie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 01:42

Angeliek schreef:
Laten we nou eerst eens afwachten of we van hart in actie een reactie krijgen. En daarna verder zoeken.

Het was maar een idee aangezien er hier gezegd werd dat hart in actie volgend seizoen pas weer begint....

En het lijkt me juist goed om het bij meerdere ''dingen'' te proberen des de meer kans van slagen toch?
Jullie hebben het hier over het helpen bij de verbouwing,dat kan ''in holland staat een huis'' ook,ik probeer echt alleen maar mee te denken en denk dus dat je misschien beter bij meerdere ''dingen'' kan aankloppen dan dat je je op een ding stort en daar niet op gereageerd word.

John_1983

Re: Actie: Hart in actie voor Jamie en haar familie!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 01:44

Ik denk eerlijk gezegd dat we dit moeten vergeten. Tegen de tijd dat ze reageren zijn ze klaar. Bovendien weten we nog helemaal niet hoe Jamie uit haar 'slaap' komt (ik hoop natuurlijk goed). Wanneer dat bekent is, kunnen ze echt gaan beginnen en dan bedoel ik het huis aanpassen voor jamie.

Ik denk dat we het zelf moeten doen, als we iets willen doen. Ik zit nu nog stil, maar ik kan al veel. Over 2 weken krij ik mijn proefschoen en zal daarna nog enkele weken op krukken moeten lopen. Maar het weerhoud me er niet van om te helpen als het moet.

Dus ik stel voor dat we het zelf gaan doen. Over hoe en wat, dat komt later.

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 01:46

_Debbie_ schreef:
Is het niet iets om naar ''in holland staat een huis'' te mailen?
Misschien met het bericht dat het dit keer niet buren betreft maar mensen die het moeilijk hebben en daar ook nog es een opknapbeurt van hun nieuwe huis bij hebben?
Misschien willen hun wel helpen en er een speciale aflevering van maken?

Ik weet het ook niet maar aangezien ''hart in actie'' is afgelopen en ''in holland staat een huis'' op zoek is naar nieuwe kandidaten?

In holland staat een huis doet daar denk ik niet aan.

_Debbie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 01:53

Ik heb toen ''in holland staat een huis'' zitten kijken en toen deden ze het hele huis voor 1 gezin.
Dus ze doen er wel aan als het goed is....

Het idee van John_1983 lijkt me ook een goed idee.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 05:46

annekeg schreef:
Cayenne,
Oordeel niet te snel...een vriendin van Esme heeft me aangeraden om het juist wel aan Esme te vragen.. die kent haar wel wat beter denk ik. Zie het eerste bericht maar eens op dit forum.
Dus wie moet hier beter over nadenken???

Sorry dat ik zo reageer, maar de beste stuurlui staan aan wal...

Anneke

Mag wel iets vriendelijker hoor, ik heb trouwens toch ook gezegd dat ik het een goede actie vind? Sterker nog, ik heb zelf ook gemaild. Een vriendin van mij heeft een zoontje die ook deze ziekte heeft gehad, dus graag de volgende keer een beetje uitkijken met "de beste stuurlui staan aan wal" vanachter je pc kun je niemand beoordelen.

En ook ik hoop natuurlijk dat dit door zet

smit_ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 11:48

als hart in aktie te laat is met reageren en de verhuizing klaar is dan kunnen ze ook wat anders voor de familie doen. Ik hoop dat ze snel reageren ze hebben het zo nodig!!

SaskiaKur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 11:53

Ik denk niet dat ze zoveel berichtjes kunnen overslaan en negeren. Ik denk dat Jamie een grote kans heeft...ik hoop het zo voor haar!!

John_1983

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 12:08

Cayenne schreef:
annekeg schreef:
Cayenne,
Oordeel niet te snel...een vriendin van Esme heeft me aangeraden om het juist wel aan Esme te vragen.. die kent haar wel wat beter denk ik. Zie het eerste bericht maar eens op dit forum.
Dus wie moet hier beter over nadenken???

Sorry dat ik zo reageer, maar de beste stuurlui staan aan wal...

Anneke

Mag wel iets vriendelijker hoor, ik heb trouwens toch ook gezegd dat ik het een goede actie vind? Sterker nog, ik heb zelf ook gemaild. Een vriendin van mij heeft een zoontje die ook deze ziekte heeft gehad, dus graag de volgende keer een beetje uitkijken met "de beste stuurlui staan aan wal" vanachter je pc kun je niemand beoordelen.

En ook ik hoop natuurlijk dat dit door zet

Het is verder niets tegen jou, alleen wordt die reactie zo ontzettend veel gegeven door mensen die de 1ste pagina niet (goed) hebben gelezen. Daar staat dat ze Esme toestemming hebben gevraagd. Stel het was niet gebeurt en we hadden dit gedaan en ze wilde het niet........ dan zit je denk ik toch wel met een probleem.

Dus nu weer lief tegen elkaar doen en een oplossing bedenken hoe we deze familie kunnen helpen.

Charlotte89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 12:26

Je zou het ook bij Irene moors kunnen proberen. Het programma waar een wil is is een weg geloof ik... of is dat geen suggestie?

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 12:28

ja daar zat ik ook al aan te denken

Carolinef

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 14:20

wil je de moed niet ontnemen maar Hart in aktie etc worden meestal als verrassing geregeld voor de persoon in kwestie, er is in dit topic al duidelijk naar boven gekomen dat je het aan Esmee gevraagd hebt en de verrassing er dus af is (waar zo'n programma toch op zit te wachten) al hoop ik natuurlijk dat het wel zou lukken want gun ze ook een goede start en hun nieuwe huis en dat JL naar een fijn nieuw huisje kan als ze wat beter is..........

SaskiaKur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 14:41

Dat is ook waar! Nouja, er zijn nog vele andere programma´s...

nienke1208

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 14:53

maar... volgend seizoen zenden ze hart in actie pas weer uit...
dan maken ze nu toch de opnames?? (of heb ik ergens overheen gelezen?)

Travellust

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 16:17

tjah lastig zow,, maar vind wat John_1983 ook wel goed mocht het allemaal niet gaan,
wat natuurlijk wel te hopen is...

Kimbers

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 17:50

Waar een wil is van Irene Moors valt toch te proberen om daar ook heen te mailen? Wie niet waagt, wie niet wint!

SaskiaKur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 17:51

ja die is goed!!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 17:55

Een vriendin van mij heeft Irene Moors eens geschreven om een pony op te sporen. Irene heeft toen al heel snel gebeld naar haar, helaas kon de pony niet gevonden worden.

leonie_1986

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 18:05

John: Het is natuurlijk ook een idee om zelf wat te gaan helpen.Wordt wel een lastige tijd omdat er veel mensen op vakantie gaan enzo! Maar sta er zker achter. Mensen, kijk ook alsjeblieft in mijn topic, zie de link in mijn onderschrift

Sanneh14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 18:17

Ik ga ook mailen! Ik kom nu pas in contact met dit topic en vind het zeker een goed initiatief!

Maar, we zouden misschien ook kunnen bellen naar Hart in Aktie?

of denk je dat dat niet werkt?
en dan eerst een iemand, krijgt die onduidelijke reactie nog iemand, en ga zo maar door.

Op deze manier is het heel direct, ook naar Hart in Aktie toe!

Misschien nog een ander gek idee, weet niet of jullie het wat vinden maar, misschien kunnen we (bijvoorbeeld) een 538 DJ mailen.
Die zijn meestal wel in voor zoiets!

Ik denk, dat als je ze dit vriendelijk en duidelijk uitlegd, en dan niet 1 persoon maar meerdere, (met natuurlijk 1 contact persoon) dat ze dit niet zullen negeren!

Of Paul de Leeuw, die is meestal ook wel in voor aparte dingen.

*ik snap dat het begrip Paul de Leeuw hier niet helemaal op zn plaats valt, maar het is een suggestie, die overigens best te proberen valt! *

bakkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 18:42

wat een goed idee zeg!
iedereen blijven hopen op reactie dan he!
mocht het niks anders worden dan is idd iemand anders inschakelen of het idee van john wel goed.......

Sanneh14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 22:44

Inderdaad. Ik weet zeker, dat er een bekende Nederlander is die er niet om heen zal draaien!!!

miskwis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 23:14

hallo,

het is verschrikkelijk wat er gebeurt is !

Ik heb misschien ook een ideetje.
Is dat progamma van rommelzolder tot droomhuis geen idee? dat de bokkers de oude dingen die ze weg willen doen kunnen verkopen en dan daarvoor een nieuwe inrichting enz maken !

Groetjes laura

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 16:47

kan ik ook nog meehelpen!

leonie_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 16:59

miskwis schreef:
hallo,

het is verschrikkelijk wat er gebeurt is !

Ik heb misschien ook een ideetje.
Is dat progamma van rommelzolder tot droomhuis geen idee? dat de bokkers de oude dingen die ze weg willen doen kunnen verkopen en dan daarvoor een nieuwe inrichting enz maken !

Groetjes laura

Is ook een heel goed idee

Sanneh14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 19:43

Ja, maar, om hun nou een plezier te doen met onze oude rotzooi??

Of, ga je dan je spul opruimen, en dit verkopen om daarna een Nieuwe inrichting te betalen?