Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spetterlover schreef:Dat is niet zo, je kunt zoveel mankeren en het gewoon niet door hebben..
sjietaah schreef:
Kijk hier kan ik wel iets mee.. Sporten doe ik al.. Rijd 5 á 6 keer paard.. En fiets iedere dag naar mijn paard heen en trug = zo'n 7 km.. En dan loop ik nog heel wat af, van bus naar boot, van boot naar trein, van trein naar school.. en weer terug.. En dan nog de honden uitlaten.
Verder eet ik normaal.. Gewoon 3x per dag.. Ontbijt, lunch, warme maaltijd.. En snoep niet al te veel.. Ik ben blij met hoe ik ben.. Maar ik zou wel lichter willen zijn.. Ik heb ook medicijnen gehad (pretnison & cortisonen) daar werd ik dik van en nu gaat dat gelijdelijk af.. Een paar jaar terug zat ik nog in de gevaren zone maar nu ben ik blij dat ik er 'bijna' uit ben..
runningkawa schreef:Veel mensen met een wat te hoog BMI hebben er ook geen last van.
maar daar word wel van alles over gezegd en bij jou niet (heb net je foto's gekeken en ik vind je er ook mooi uit zien)
Maar dat is dus wel het kromme van onze maatschappij en hoe sommige reageren
ja, nu weet ik wat RG is
Heel mooi
x4you schreef:sjietaah schreef:
Kijk hier kan ik wel iets mee.. Sporten doe ik al.. Rijd 5 á 6 keer paard.. En fiets iedere dag naar mijn paard heen en trug = zo'n 7 km.. En dan loop ik nog heel wat af, van bus naar boot, van boot naar trein, van trein naar school.. en weer terug.. En dan nog de honden uitlaten.
Verder eet ik normaal.. Gewoon 3x per dag.. Ontbijt, lunch, warme maaltijd.. En snoep niet al te veel.. Ik ben blij met hoe ik ben.. Maar ik zou wel lichter willen zijn.. Ik heb ook medicijnen gehad (pretnison & cortisonen) daar werd ik dik van en nu gaat dat gelijdelijk af.. Een paar jaar terug zat ik nog in de gevaren zone maar nu ben ik blij dat ik er 'bijna' uit ben..
Haha jij leeft nog gezonder dan mij!
Ik heb wel heel lang gesport, maar zit nu al een tijdje stil ivm. blessures, ook ik eet wel gewoon enzoo, maar ik ben ook wel een ontzettende snoepkont!
Wel drink ik 2 liter water per dag en genoeg fruit, en bijna elke dag 300 buikspieren, maar niet dat ik zoveel sport als jou!
Zo zie je maar weer, het is maar net hoe je bouw is enzo, ik wil maar niet aankomen, en een ander wil maar niet afvallen
Citaat:Ik vraag aan de verkoopster: Wat hangen er voor maten in de LARGE afdeling dan? Ja, vanaf 48....
Citaat:
300 buikspieren... Pff als ik 10 keer ga ben ik al dood
Ja dat is dus mijn probleem.. Ik doe veel.. bewegen, goed eten.. En ik val gewoon niet af.. Het zal wel gewoon mijn lichaamsbouw wezen zeker..
sjietaah schreef:Njah.. Ze had t gewoon tegen ons allebei
Mijn BMI is wat te hoog.. Die van jou lijkt me goed.. Je ziet dr ook mooi uit oor
superwoman schreef:Veel kledingmerken is gemaakt voor kleine borsten....![]()
Bij lingerie is t/m c leuk en dan komen er van de ...![]()
Al is er wel een cub D, dan begint het meestal met 80 en ik heb 75
Citaat:ken dus 2 kanten van het verhaal...mollig en slank...
mijn mening:
...het verschil moet er zijn,zo zijn we gemaakt ...net als de smaak van mensen..de 1 houdt van stevig en de ander van slank...
als je maar tevreden bent met jezelf...zoniet doe er dan wat aan(als je kan uiteraard)
voor de rest die zich eraan stoort:
pak een spiegel! en bekijk je eigen karakter eens goed en besef je hoe fout je bezig bent dat je mensen niet in hun eigen waarde laat!!!
x4you schreef:Soms voel ik me er goed bij en soms niet..
Maar als je je er goed bij voelt is het goed
Maar ik ga volgende week aan de pil, zal ik ook wel wat aankomen
x4you schreef:Nou dan wil ik die Yasmin niet
Schud Sjietaah de hand,, ja het staat dan alle kanten op
sjietaah schreef:Ik heb de microgenon 31 ofzo.. Moeilijk woord iig..
Daar ben ik ook niet van aangekomen..
superwoman schreef:Veel kledingmerken is gemaakt voor kleine borsten....![]()
Bij lingerie is t/m c leuk en dan komen er van de ...![]()
Al is er wel een cub D, dan begint het meestal met 80 en ik heb 75