Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saskia schreef:Buut Vrij was toch ,et verstoppertje?
Zo'n kuif heb ik ook nog gehad, maar toen was ik al zestien ofzo!
Dat hadden er toen ook echt keiveel. Maar inderdaad ook die kuiven stijf van de gel
ingeborg schreef:mijn kuif zakte altijd in

Hanneke_S schreef:Heb zelfs ( dat was nog veel eerder) ook nog met zo'n kapsel rondgelopen dat bovenop stekels waren en onder lang (Hoe verzin je het!)

Maar ja, die waren volwassen dus no way dat we iets terug zeiden. We liepen even weg en gingen een uurtje later weer verder
Als kinderspeelgoed voor kleuters had je van die vierkante planken met spijkers waar je gekleurde kraaltjes opzette om iets te maken, daar hoef je nu niet meer mee aan te komen 

Ik had er uiteraard ook een. Die klemmen met bloemen herinner ik me vaag... Ik had er geen geloof ik.
Justy schreef:Oh, remember Hamertje Tik?
) Illona schreef:hier staan alle liedjes van de oude tv programm's![]()
http://www.wannahaves.nl/tunes/tunes1.asp
(mag ik dat hier neer zetten)

tudu duuuuuuuu ShadowFax schreef:en ohja, de tune van Black beauty VERGEET IK NOOOOOIT MEERtudu duuuuuuuu

Marye78 schreef:Hanneke_S schreef:Heb zelfs ( dat was nog veel eerder) ook nog met zo'n kapsel rondgelopen dat bovenop stekels waren en onder lang (Hoe verzin je het!)
hihi een matje? in mijn omgeving liepen alleen jongens daarmee, vond het toen zelfs leuk staan![]()
nu lopen er alleen bepaalde types nog mee (haagse harry)

Boes is voor mij weer van een wat latere leeftijd geloof ik.

)