Wanneer ik morgen doodga vertel dan aan de bomen hoeveel ik van je hield Vertel het aan de wind die in de bomen klimt of uit de takken valt hoeveel ik van je hield Vertel het aan een kind dat jong genoeg is om het te begrijpen Vertel het aan een dier misschien alleen door het aan te kijken Vertel het aan de huizen van steen vertel het aan de stad hoe lief ik je had Maar zeg het aan geen mens ze zouden je niet geloven ze zouden niet willen geloven dat alleen maar een man, alleen maar een vrouw dat een mens een mens zo liefhad als ik jou...
Ik schrik me rot..! Ik kende Lavanta van de Kraamstal.. Ik heb haar topic gevolgd en was er echt van overtuigd dat het helemaal goed zou komen, zo positief als ze was..
Rust zacht meisje..
Ik wil de familie en vrienden heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd..
Dit gedicht staat in mijn profiel maar wil het hier ook graag neerzetten voor Lavanta.
Diep bedroefd, in volledigheid ontdaan. Ik kan het maar niet bevatten, waarom moest je zo vroeg gaan?
De waarheid dringt langzaam door, doet verschrikkelijk pijn. Om met de wetenschap te leven, dat je niet meer in ons midden zult zijn.
Bedankt voor alles wat je voor ons was, voor alles wat je voor ons deed. Je was voor ons een vriend, die je nooit of te nimmer vergeet!
ik schrok toen ik dit topic zag staan.... het zou toch niet???? Helaas, het is wel zo. Ik kende Lavanta eigenlijk alleen van naam en misschien dat ik ook wel topics van haar gelezen heb.
Lieve familie, vrienden en kennissen van Lavanta, heel veel sterkte de komende tijd!
Alhoewel ik Lavanta niet persoonlijk gekend heb heb ik wel met veel interesse en medeleven haar topics gevolgd. Ik ben er nu ook wel even stil van, zo jong al en al zoveel meegemaakt. Maar misschien dat het ook wel een stuk rust brengt. Heel veel sterkte voor de nabestaanden.