Het is niet al te simpel om iedereen tevreden te stellen. En helaas ook 1 mei bij ons wedstrijd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze datum niet helemaal "fair" vind. Is 1 mei geen betere optie?
Je weet toch bijna van te voren dat de meeste geldschieters/sponsoren niet kunnen op een dag als koninginnedag.
Tazz schreef:Waarom niet op die dag? Er zijn er ook weer zat die 1 mei niet kunnen.
stalleke schreef:Ik ben t wel met Manzano eens! t gaat niet om wel of niet werken, maar er zijn erg veel mensen die die dag iets gaan doen, bv met familie of vrienden.
Ik denkd at als veel mensen dit van te voren hadden geweten ze misschien wel nooit gesponserd hadden
manzano schreef:Ik heb wel deels gesponsord omdat ik er ook graag bij wilde zijn. Tuurlijk ook voor Azie, maar dat had ik ook op een andere manier nog kunnen doen................genoeg leuke veilingen toch?
En koninginnedag is voor mij idd een dag om leuke dingen te doen met vrienden. Zeker nu het in een weekend valt hebben we wat kunnen afspreken met vrienden die verder weg wonen, omdat je nu makkelijk kan blijven overnachten etc.
Wat betreft werken: over het algemeen werken de meeste mensen op zondag niet.
stalleke schreef:T gaat hier niet alleen om Manzano, maar over een hele hoop bokkers!
gijsenkim schreef:stalleke schreef:T gaat hier niet alleen om Manzano, maar over een hele hoop bokkers!
Wie nog meer dan................... EN denk je dat het mogelijk is om een datum te prikken dat alle 50 kunnen??????
Ik kan zowizo niet in het weekeinde, dus dat is dan ook al niet echt fair
Tazz schreef:Kan ook geen discussie zijn zonder de hoofdrolspelers.