benefietconcours brabant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 19:47

mh zit nu bij mijn vriend thuis en heb daar niet zoveel foto's staan.

Vond wel deze, alleen die is springen, maar wel erg cool. Is oveirgens peter geerink met larino

Afbeelding

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 22:35

Is het dressuur sochtends?
Want hoe vroeg begint de B dan?
Heb de dag ervoor namelijk op stal een onderlinge wedstrijd voor Brooke, en dat kan erg laat worden Knipoog
Als het te doen is qua tijd, kom ik

gilberke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 23:01

hey
ik kan helaas niet medoen vink kij oliebol.
ik heb dan al een wedstrijd inde mortel Verdrietig
anders had ik zeker em willen doen.

groetjes kim

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 23:05

is hier iemand uit dorpje zeeland(NB) die nog een plekje over heeft in de trailer???

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 23:36

Ik kom zeker kijken, schijndel is dichtbij Lachen

Meedoen wil ik wel heel graag, maar Quentin is afgekeurd en ook nog lang niet op zn oude niveau terug, ga deze week voor t eerst sinds hele lange tijd weer in de bak rijden, alleen maar op de hoefslag+van hand veranderen en dan langzaam opbouwen naar meer wendigen etc etc, dus geen idee op welk niveau ik ongeveer mee kan doen, als er tenminste niemand moeite mee heeft dat we op een lager niveau meedoen dan we zijn geweest op officiele wedstrijden....

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 00:03

Demm, ik kan zelf neit meerijden omdat ik geen pony heb ( wegens gedragprobleem pony is het nogal levensgevaarlijk nu Haha! ) Ik zal welkijken of ik op die dag nog steeds foto's kan maken - het is namelijk mogelijk dat die samenvalt met een andere wedstrijd

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 10:54

Ik heb nog steeds dressuur foto's nodig Huilen

Verder heb ik in de wandelgangen horen fluisteren dat HYpoFocus misschien ook nog een even langskomt voor wat fotootjes Knipoog

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 11:45

ik denk dat ik wel mee doe dan zeg ik de wedstrijd in de mortel af en dit is voor mij de gelegenheid om L1 te starten. ik kan nog wel proberen om wat sponsers te regelen. mijn vader, 2 bedrijven in mijn familie. en ruyters ruitersport waar ik werk, ik heb gehoord dat jullie hen al benadert hebben en dat ze nee hebben gezegd maar ik denk dat ik wel wa voor elkaar kan krijgen. overigens zou ik misschien nog wel wat jury's aan de haak kunnen slaan.

ik wil me overigens ook wel voor de gehele sponsoring in zetten als jullie nog iemand nodig hebben

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 11:47

Misschien een idee, als alle afspraken duidelijk zijn en er kan ingeschreven worden, dat er een nieuw topic geopend wordt, om het overzichtelijk te houden.

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 11:53

Ok dan: eerste versie van de site Bokt Benefiet Concours. Hopelijk komen de kleuren bij jullie een beetje goed over aangezien het een printje van lage kwaliteit is.

Afbeelding

Kunnen jullie je in het ontwerp vinden??? Ik heb de naam BOKT gebruikt om duidelijk te maken dat het een initiatief is dat is ontstaan op BOKT.nl . Voor Bart geen probleem hopelijk???

De vraag is waar gaan we deze site uploaden??
Hij kan onder een van onze sites dan krijg je bijvoorbeeld:
www.arabianpromo.com/benefiet óf www.arabonarabians.com/benefiet
máár mooier zou zijn zijn www.bokt.nl/benefiet
:D
Dan zou er een aparte upload sectie voor me moeten worden aangemaakt binnen de bokt ftp.
Is dat een idee Bart of vind je dat helemaal niets???
Bokt is dan een echte sponsor Knipoog

Verder wil ik van alle sponsors een banner aangeleverd krijgen incl url waar naar toe dient te worden doorgelinkt. Ook een van BOKT zelf graag Haha! Deze kunnen gewoon hier op het forum geplaatst worden, haal ik ze er zelf wel af.

Zo.ga ik nu eerst weer wat nuttigs doen Knipoog Paardjes buiten gooien.........
Laatst bijgewerkt door pegassa op 10-01-05 12:50, in het totaal 9 keer bewerkt

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 11:55

Wauw, dat ziet er goed uit. Heel professioneel, en daar kun je zeker mee voor de dag komen!

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 12:59

Is het goed als ik (zodra ie in de lucht is natuurlijk Haha! ) een banner/link plaats op mijn site als reclame? Schijnheilig

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:11

Pegassa> Ik zie dat je foto's van Hypofocus gebruikt, ik neem aan met toestemming... Hypofocus heeft laast ook foto's van onze vrijheidsdressuur meeting gemaakt met oa hele mooie foto's van Zhanna, misschien mag je die ook wel gebruiken! Aangezien ik met Zhanna wrs ook een show kom geven... De foto's zijn dan wel niet in show outfit, maar toch Knipoog

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:11

Ok even een dringende oproep aan iedereen die met deze organisatie gemoeid is:

Ik heb zojuist contact gehad met Molenheide.! Lieve mensen ......zij wisten nog van niets!!!! Dat kan natuurlijk niet. Zij moeten hiervoor een menwedstrijd verzetten en willen graag alles even goed doorspreken.
Zij zijn zéér welwillend en denk dat er dringend aktie ondernomen moet gaan worden. Wie gaat dit op zich nemen??? Ik heb persoonlijk toegezegd dat er vanavond contact met ze wordt opgenomen jullie of ik maar afspraken dienen te worden nagekomen....

Een benefiet wedstrijd organiseren vergt veel inzet én punctualiteit!
Ik kan niet met de site óf show van start als de lokatie nog niet eens besproken is.

Gaarne commentaar en aktie!!
Laatst bijgewerkt door pegassa op 10-01-05 13:17, in het totaal 2 keer bewerkt

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:15

Risje had contact met de manege, een paar bladzijde terug staat dat de locatie en datum besproken was :S

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:16

Paardennamen schreef:
Risje had contact met de manege, een paar bladzijde terug staat dat de locatie en datum besproken was :S

Er is nog niets besproken er is alleen informatief gebeld......en daar zijn ze toch een beetje verbaasd over. Ze willen een samenkomst om alles goed door te praten.

Ik heb vaker shows georganiseerd, denk er alsjeblieft niet te licht over.

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:24

Ik denk er ook niet te licht over, was alleen verbaasd. Goed dat je gebeld hebt Knipoog

ACTIE!!! Risje, laat even wat van je horen Scheve mond

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:27

Jeetje, da's niet handig zeg Scheve mond
Ik woon vlakbij Schijndel en ik werk er, dus als jullie hulp nodig hebben wil ik graag helpen. Misschien dat ik nog wat bedrijven kan benaderen?

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:29

Ik moest wel bellen aangezien ik foto's van ze nodig heb voor de site én ik de locatie moest kennen ivm. met de veiligheid van de hengst én publiek.

Er is dus een 20-40 losrijbak en een 30-60 wedstrijdbak. Publiek staat náást de wedstrijdbak. Kantine schijnt niet supergroot te zijn. Ze komen op mij zéér proffessioneel over en zijn bereid met man en macht mee te werken. Maak hier gebruik van want dit soort kansen krijg je niet veel in de paardenwereld.

Indien nodig kan ik evt. bij de besprekingen aanwezig zijn mocht dat gewenst zijn.

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:30

Heej Rinske werk je daar?? Gezellig kun je baby Avalon eens als echte kerel terug zien Haha!
Laatst bijgewerkt door pegassa op 10-01-05 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:30

Ik kan helaas niet bij de besprekingen aanwezig zijn, ik vind het te ver weg om even heen en weer te rijden...

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:33

Dat bedoelde ik dus met als er duidelijke afspraken zijn gemaakt, want volgens mij werken er nu mensen totaal langs elkaar heen.
Pegassa, super layout! Probeer of je via Bart tijdelijk een bokt.nl adres kan krijgen.

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:37

Ethelate schreef:
Dat bedoelde ik dus met als er duidelijke afspraken zijn gemaakt, want volgens mij werken er nu mensen totaal langs elkaar heen.
.

En dan gaat het fout!! Jongens het gehele idee is SUPER maar nu wordt het tijd voor een perfecte uitvoering. Goed is niet genoeg we gaan alleen voor perfect georganiseerd, des te hoger zal de opbrengst worden.
Mijn inzet en medewerking hebben jullie. zo ook van Molenheide....wie volgt.....

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:39

Btw Pegassa, kan jij dan wel een show geven in die bak? Ik bedoel, is dat wel veilig met Avalon?

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:44

Ja nou en of!!! Kan niet beter Haha! 30-60 is perfect én publiek naast de bak voor aanmoediging. Helemaal super dus. Helaas verneem ik zojuist dat Avalon's vaste voorbrenger Jan Calis op dat moment in Saoudi Arabië is om Volbloedjes voor te brengen Huilen Dus moet ik op zoek naar een andere voorbrenger. Ik het uiterste geval heeft Molenheide ervaren mensen om de hengst te showen......over optimale medewerking gesproken!!

Dikke pluim voor Molenheide Go jij! Go jij!