Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
isabelle schreef:het gaat erover dat de bewust kindvrije mensen spugen op onze kinderen en wij als moeder zijnde daar heel veel respect moeten voorhebben en owja dat wij als moeders moeten respecteren dat die mensen geen kinderen willen!
NienkeMulder schreef:Heb jij er last van dat ik mij niet met jouw kinderen bemoei??? (wat dat is het enige waaraan je zou kunnen merken dat kinderen niet mijn hoogste levensdoel zijn). Ik heb wel last van mensen die mij (nu al, ik ben pas 24!!!!) vragen of ik geen kinderen wil en daarover door blijven gaan als ik simpel 'nee' zeg...
Cayusejuhh schreef:ik was BEWUST moeder toen ik NET 19 was..
Ik was 18 toen ik zwanger werd.. en 21 toen nummer 2 kwam.. en voor me 25 nummer 3:P:P:P
euh..........dit wilde ik even vertellen Whahaahhaahhaha
isabelle schreef:kom op zeg, volgens jullie hebben we geneens recht op zwangerschapsverlof, zo ver gaan jullie, wat moeten we dan als moeder zijnde doen? JA JA JA JA JA EN NOG EENS JA KNIKKEN
isabelle schreef:het gaat erover dat de bewust kindvrije mensen spugen op onze kinderen en wij als moeder zijnde daar heel veel respect moeten voorhebben en owja dat wij als moeders moeten respecteren dat die mensen geen kinderen willen!
NienkeMulder schreef:Bull oliebol natuurlijk! Dat deel van de discussie gaat helemaal nergens over! Laten we mekaar vooral niet gaan aankijken op het gemeenschapsgeld dat we ontvangen. We betalen allemaal en op een bepaald moment in ons leven krijgen we wat terug. Ze werkt het hier (gelukkig!!!). Zint dat je niet dan ga je lekker ergens in de woestijn zitten waar je alleen verantwoordelijk bent voor jezelf en niemand vervolgens naar je omkijkt als het wat minder gaat.
(zo!)
faye schreef:Arwen, niks betuttelends hoor, maar blijkbaar was je niet geschikt voor leraar.
faye schreef:Maar Arwen, was jij dan zelf een lieverdje op de middelbare school? De periode maakt elke puber toch mee?
isabelle schreef:het punt is alleen, er heeft hier nog niemand tegen een bewust kinderloze persoon gezegd van, het komt nog wel en dit en toch zitten die mensen zich te verdedigen in dit topic!
WAAROM lopen jullie zich constant te verdedigen, loop jullie reacties eens na en dan zie je dat je vuur spuugt op de kinderen!
als je echt bewust geen kinderen wil zeg dan gewoon ik heb andere prioriteiten in het leven en daarom wil ik geen kinderen maar loop niet te schelden van, kinderen zijn etter en kinderen zijn maar dat en kinderen zijn maar dit, als je dit blijft roepen, verdedig je jezelf over het feit datje geen kids wil tot het eind van je leven
ellenlouise schreef:Echt niet Isabelle?![]()
Ik denk dat dat gefrustreerde van de kinderlozen onder ons wel meevalt. Het is nu eenmaal zo dat onze maatschappij is ingericht op mensen met kinderen en deze hebben vaak een streepje voor op de zgn 'kindervrijen'
En dat kan inderdaad wel eens frustrerend zijn.