Hurrycane schreef:Euh Jachthuis bedoel ik
Tja, daar verdien ik niet genoeg voor (ondanks mij 4x4).....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lovely schreef:Ja, maar daar heb ik nadien niets meer over gehoord, het zal wel weer opspelen als er iets concreets bedacht wordt.
Maar als bovenmodaal Nederland rondrijdt in die auto's dan kan er toch wel wat mrb bovenop, voor auto's vanaf een bepaald gewicht?
Ilindra schreef:Alleen de hoofdlijnen worden in een wet vastgelegd, zaken als tariefen en regeltjes komen te staan in algemene maatregelen van bestuur, regelingen, besluiten en regelementen aangezien die veel makkleijker kunnen worden aangepast dan wetten.
.Lovely schreef:Sjeeesus Desiree, waar moet ik nu weer afgunstig over zijn? Onthoud toch eens dat ik daar geen last van heb, projecteer het dus maar elders.
Desiree schreef:Het weerklinkt duidelijk in jouw woorden. WAarom moet jij bepalen wat een ander mag hebben en dat hij er vervolgens gestraft voor moet worden als hij het heeft? (door ze te laten boeten door de tarieven EXTRA te verhogen) Dat riekt echt naar afgunst hoor. MIsschien beschik jij wel over onvoldoende zelfkennis.
. Ilindra schreef:Waarbij je dus de denkfout maakt dat iemand met een 4x4 bij voorbaat rijk is
Ilindra schreef:Waarbij je dus de denkfout maakt dat iemand met een 4x4 bij voorbaat rijk is
Lovely schreef:Modale mensen, als je mensen bedoelt met een modaal inkomen en een modaal gezin in een modale buurt met een modaal leven, dan kunnen die niet 3 keer per jaar op vakantie en ook geen paard houden. Je moet wel weten wat modaal betekent natuurlijk.
En Desiree, wat doe jij nu voor de kost nu je naar Twente bent verhuisd???
Ilindra schreef:Wij verdienen beide modaal, wonen in een modaal huurhuis maar hebben gekozen om de "modale" kinderen te schrappen![]()
Het geld wat hierdoor overblijft is voldoende om onze paarden en 4x4 te bekostigen![]()
Kwestie van keuze's maken, zo staan de paarden op een stuk land van Staatsbosbeheer ipv een pensionstal, heeft de 4x4 een, tot op heden betaalbaar, grijs kenteken en is ons huis een veredelde bejaardenwoning.
Zo lijk je dus voor een buitenstaander een stuk rijker dan je bent met 3 paarden, een huis in Hoog Soeren en een 4x4
Ilindra schreef:Wij verdienen beide modaal, wonen in een modaal huurhuis maar hebben gekozen om de "modale" kinderen te schrappen![]()
Het geld wat hierdoor overblijft is voldoende om onze paarden en 4x4 te bekostigen![]()
Kwestie van keuze's maken, zo staan de paarden op een stuk land van Staatsbosbeheer ipv een pensionstal, heeft de 4x4 een, tot op heden betaalbaar, grijs kenteken en is ons huis een veredelde bejaardenwoning.
Zo lijk je dus voor een buitenstaander een stuk rijker dan je bent met 3 paarden, een huis in Hoog Soeren en een 4x4
Lovely schreef:Modale mensen, als je mensen bedoelt met een modaal inkomen en een modaal gezin in een modale buurt met een modaal leven, dan kunnen die niet 3 keer per jaar op vakantie en ook geen paard houden. Je moet wel weten wat modaal betekent natuurlijk.
En Desiree, wat doe jij nu voor de kost nu je naar Twente bent verhuisd???