Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marieke schreef:Misschien een goed idee voor je vader om een acount aan te maken zodat we zijn verhaal eens kunnen horen!
Elles"]
[quote="Marieke schreef:Misschien een goed idee voor je vader om een acount aan te maken zodat we zijn verhaal eens kunnen horen!
Citaat:Dus ik weet niet of we dat op bokt binnen willen halen...
FlairS schreef:Ik ken Lotte's vader al een aantal jaren en vind het eigenlijk toch een beetje schandalig dat er nu dingen geschreven worden die eigenlijk niet door de beugel kunnen.Normaal zou er al ingegrepen zijn door het moderatorteam omdat de man efgeschilderd wordt als een grote crimineel.Ik ben het natuurlijk ook niet eens met de gang van zaken,en heb hem dat ook gezegd.Wel zou zijn standpunt beter te begrijpen zijn als hij niet bij Omnicum terecht gekomen zou zijn.Het is en blijft WEL Lotte's vader !Ik ben er ook voor zijn dat hij zijn kant van het verhaal uitlegt en dan zouden jullie er ook meer begrijpen van het hoe en waarom.Nogmaals:Als hij niet bij Omnicum zou zijn,zou ik het met zijn verhaal helemaal eens zijn!
Citaat:Als hij niet bij Omnicum zou zijn,zou ik het met zijn verhaal helemaal eens zijn
Gerrie schreef:Citaat:Als hij niet bij Omnicum zou zijn,zou ik het met zijn verhaal helemaal eens zijn
Dan ook niet![]()
Het weer tot elkaar komen hoeft niet zo duur en ver gezocht te worden.
Dat doe je dicht bij waar je roots liggen,anders werkt het imo niet.Hier in Nederland werk je aan een betere sfeer waar je als gezin weer mee verder kunt.
Niet in een vreemd ver land onder de indruk van de omgeving,voorbijgaand aan het doel.
Namelijk een werkbare situatie in je eigen gezin.
leentje schreef:Op zich mag van mij haar vader hier best zijn verhaal doen, alleen zal dat weinig constructiefs opleveren. Hij heeft zijn wereld, ideeën, visies, ... en wij hebben de onze. Wij blijven de gedachtengang die hem vanuit Omnicum wordt aangepraat fout, en hij/die Maria vindt ons fout/slecht.
FlairS schreef:Ik ben er ook voor zijn dat hij zijn kant van het verhaal uitlegt en dan zouden jullie er ook meer begrijpen van het hoe en waarom.Nogmaals:Als hij niet bij Omnicum zou zijn,zou ik het met zijn verhaal helemaal eens zijn!
leentje schreef:Correctie, niemand schildert hem hier af als een grote crimineel, maar we proberen wel met z'n alle Lotte te wijzen op zaken die mogelijk zouden KUNNEN gebeuren, en haar te behoeden van het verlies van haar eigenheid.
Op zich mag van mij haar vader hier best zijn verhaal doen, alleen zal dat weinig constructiefs opleveren. Hij heeft zijn wereld, ideeën, visies, ... en wij hebben de onze. Wij blijven de gedachtengang die hem vanuit Omnicum wordt aangepraat fout, en hij/die Maria vindt ons fout/slecht.
Zolang hij blijft zeggen dat als Lotte tegen zijn "wil opleggen" en "beïnvloeding" en "verkleining van haar wereld/zekerheden" en "wegnemen van haar eigenheid" ingaat, zij haar wil op legt, valt er met die man geen redelijk gesprek te voeren. Klaar.