Secret Easter Bunny 2026

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Easter Bunny 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:34

Sjee hahahatsjoe, dat is onverwachts zeg.

Ik zie hier een bekend onderwerp voorbij komen, chocolade. :)) Zelf lust ik het wel maar heb er nooit behoefte aan en blijft ook meestal in de kast liggen. Maar wie heeft welke chocolade verslaving?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:44

Neonlight schreef:
Sjee hahahatsjoe, dat is onverwachts zeg.

Ik zie hier een bekend onderwerp voorbij komen, chocolade. :)) Zelf lust ik het wel maar heb er nooit behoefte aan en blijft ook meestal in de kast liggen. Maar wie heeft welke chocolade verslaving?

Joe! :wave:
Ik ben gek op witte chocola.
Maar de oranje Tony's of Milka oreo of die met hele hazelnoten draai ik mijn hand ook niet voor om. :=

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 20:48

Voor mij ook witte chocolade. Bonbon bloc, wit praliné, blijft mijn favoriet, maar die kost tegenwoordig 5 euro. 8)7

Milka Oreo (wit en melk) en hele hazelnoot vind ik ook erg lekker. :9

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:57

Team melkchocolade
Die 100 en 200 gram van de Aldi is top
Bonbonbloc ook. Met praline vulling of de gewone, maar ik vind deze ook erg prijzig...
Milka is ook goed en Tony Chocolonely ook.

Maar als je dan prijs kwaliteit kijkt vind ik die van de Aldi toch wel top.

Ik hou wel van een beetje zachte chocolade. De huismerken van bijvoorbeeld plus vallen daardoor minder in de smaak, maar zijn prima te gebruiken in chocolade fondue dus ook die blijven niet lang liggen.

Recepten met overgebleven chocolade snap ik dan ook niet.... Dat bestaat hier niet. :D

Oja, en Roos houdt van wit, gewoon even nog een keer, alles moet wit.... katten, chocolade.... En vast nog wel meer <<)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:00

marleen_88 schreef:
Voor mij ook witte chocolade. Bonbon bloc, wit praliné, blijft mijn favoriet, maar die kost tegenwoordig 5 euro. 8)7

Milka Oreo (wit en melk) en hele hazelnoot vind ik ook erg lekker. :9

Dat laatste verbaast me nieteens meer :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:00

Haha mijn reputatie snelt me vooruit. :') wit is altijd goed.

Die van de Aldi is goed he? Wij hebben de karamel zeezout wel eens en die is echt lekker.

Ik heb vorige week de Duitse Aldi geplunderd met wijn en chocolade, om lekker zuinig mee te doen. Nouja. Dat was de bedoeling.. O:)

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:18

Oehhh chocolade, vego met hazelnozen <3

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:12

CastaMickey schreef:
hahahatsjoe schreef:
Wat kan een baaldag weer goed maken... paardjes knuffelen. CastaMickey gaat Tut trouwens voor mij haken, die is in 2023 overleden op 10-jarige leeftijd. Dat was mijn hartepaardje, kon ik haar nog maar knuffelen |( .

Met liefde en precisie! Door dat laatste gaat het niet snel maar zijn ze uiteindelijk het wachten waard. Vreselijk als je hartediertje overlijdt, en als ze nog jong zijn is het nòg verschrikkelijker. Ik ben nooit meer helemaal dezelfde geworden na het overlijden van mijn 8 jarige poes. Geen paard maar wel diepdiepdiep in mijn hart (helaas niet meer op schoot).

Vreselijk is het he, een dier verliezen. Ik weet nog steeds niet wat ze nu precies had, ondanks duizenden Euro's dierenartskosten. Droom er nog wel eens van.

Chocolade... ik wil altijd nog eens dubai proeven maar vind het echt veel te duur.

Vlinder84

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:43

Weekvraag: gitaarspelen en muziek luisteren.

Ik vind chocolade ook heerlijk, vooral milka.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:34

Een baaldag... tegenwoordig kruip ik dan toch het liefst in t hoekje van de bank met een serie en een kop thee. Maar eigenlijk zou ik toch het beste dan lekker met paarden in de weer kunnen zijn, maar ja daar heb ik er geen meer van staan dus dat is wat lastig.

Een knuffel van mn zoon kan overigens ook veel goed maken, gelukkig is dat wel een echte knuffelkont :)

Maar mis de paarden wel, had wel weer een bijrijpaard maar die is niet helemaal in orde dus dat schiet helaas nog niet erg op.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 47 min geleden

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 5
Wat kan een baaldag voor jou weer goed maken?

Hele simpele dingen zoals een knuffel van mijn betere helft, een fijne wandeling en bankhangen met een serie en de hondjes op schoot, een uurtje lekker knuffelen met de paarden op stal :j
Een mooie zonsondergang, een roodborstje dat tijdens de wandeling met me meevliegt, enzovoorts .

Ik zag hier iets over chocolade : Ik vind melkchocolade en melkchocolade met noten/praline het lekkerst. Wit kan ook, Lindt chocola neemt vriendlief wel eens voor me mee. Dat gaat dan ook eigenlijk altijd wel op diezelfde dag :+
Dus ja, een verslaving is het wel, helaas :7