Ik zie hier een bekend onderwerp voorbij komen, chocolade.
Zelf lust ik het wel maar heb er nooit behoefte aan en blijft ook meestal in de kast liggen. Maar wie heeft welke chocolade verslaving? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zelf lust ik het wel maar heb er nooit behoefte aan en blijft ook meestal in de kast liggen. Maar wie heeft welke chocolade verslaving? Neonlight schreef:Sjee hahahatsjoe, dat is onverwachts zeg.
Ik zie hier een bekend onderwerp voorbij komen, chocolade.Zelf lust ik het wel maar heb er nooit behoefte aan en blijft ook meestal in de kast liggen. Maar wie heeft welke chocolade verslaving?

CastaMickey schreef:hahahatsjoe schreef:Wat kan een baaldag weer goed maken... paardjes knuffelen. CastaMickey gaat Tut trouwens voor mij haken, die is in 2023 overleden op 10-jarige leeftijd. Dat was mijn hartepaardje, kon ik haar nog maar knuffelen.
Met liefde en precisie! Door dat laatste gaat het niet snel maar zijn ze uiteindelijk het wachten waard. Vreselijk als je hartediertje overlijdt, en als ze nog jong zijn is het nòg verschrikkelijker. Ik ben nooit meer helemaal dezelfde geworden na het overlijden van mijn 8 jarige poes. Geen paard maar wel diepdiepdiep in mijn hart (helaas niet meer op schoot).

marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 5
Wat kan een baaldag voor jou weer goed maken?