Secret Easter Bunny 2026

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Easter Bunny 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 20:34

Sjee hahahatsjoe, dat is onverwachts zeg.

Ik zie hier een bekend onderwerp voorbij komen, chocolade. :)) Zelf lust ik het wel maar heb er nooit behoefte aan en blijft ook meestal in de kast liggen. Maar wie heeft welke chocolade verslaving?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 20:44

Neonlight schreef:
Sjee hahahatsjoe, dat is onverwachts zeg.

Ik zie hier een bekend onderwerp voorbij komen, chocolade. :)) Zelf lust ik het wel maar heb er nooit behoefte aan en blijft ook meestal in de kast liggen. Maar wie heeft welke chocolade verslaving?

Joe! :wave:
Ik ben gek op witte chocola.
Maar de oranje Tony's of Milka oreo of die met hele hazelnoten draai ik mijn hand ook niet voor om. :=

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-26 20:48

Voor mij ook witte chocolade. Bonbon bloc, wit praliné, blijft mijn favoriet, maar die kost tegenwoordig 5 euro. 8)7

Milka Oreo (wit en melk) en hele hazelnoot vind ik ook erg lekker. :9

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 20:57

Team melkchocolade
Die 100 en 200 gram van de Aldi is top
Bonbonbloc ook. Met praline vulling of de gewone, maar ik vind deze ook erg prijzig...
Milka is ook goed en Tony Chocolonely ook.

Maar als je dan prijs kwaliteit kijkt vind ik die van de Aldi toch wel top.

Ik hou wel van een beetje zachte chocolade. De huismerken van bijvoorbeeld plus vallen daardoor minder in de smaak, maar zijn prima te gebruiken in chocolade fondue dus ook die blijven niet lang liggen.

Recepten met overgebleven chocolade snap ik dan ook niet.... Dat bestaat hier niet. :D

Oja, en Roos houdt van wit, gewoon even nog een keer, alles moet wit.... katten, chocolade.... En vast nog wel meer <<)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 21:00

marleen_88 schreef:
Voor mij ook witte chocolade. Bonbon bloc, wit praliné, blijft mijn favoriet, maar die kost tegenwoordig 5 euro. 8)7

Milka Oreo (wit en melk) en hele hazelnoot vind ik ook erg lekker. :9

Dat laatste verbaast me nieteens meer :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 21:00

Haha mijn reputatie snelt me vooruit. :') wit is altijd goed.

Die van de Aldi is goed he? Wij hebben de karamel zeezout wel eens en die is echt lekker.

Ik heb vorige week de Duitse Aldi geplunderd met wijn en chocolade, om lekker zuinig mee te doen. Nouja. Dat was de bedoeling.. O:)

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 21:18

Oehhh chocolade, vego met hazelnozen <3

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-26 11:12

CastaMickey schreef:
hahahatsjoe schreef:
Wat kan een baaldag weer goed maken... paardjes knuffelen. CastaMickey gaat Tut trouwens voor mij haken, die is in 2023 overleden op 10-jarige leeftijd. Dat was mijn hartepaardje, kon ik haar nog maar knuffelen |( .

Met liefde en precisie! Door dat laatste gaat het niet snel maar zijn ze uiteindelijk het wachten waard. Vreselijk als je hartediertje overlijdt, en als ze nog jong zijn is het nòg verschrikkelijker. Ik ben nooit meer helemaal dezelfde geworden na het overlijden van mijn 8 jarige poes. Geen paard maar wel diepdiepdiep in mijn hart (helaas niet meer op schoot).

Vreselijk is het he, een dier verliezen. Ik weet nog steeds niet wat ze nu precies had, ondanks duizenden Euro's dierenartskosten. Droom er nog wel eens van.

Chocolade... ik wil altijd nog eens dubai proeven maar vind het echt veel te duur.

Vlinder84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-26 12:43

Weekvraag: gitaarspelen en muziek luisteren.

Ik vind chocolade ook heerlijk, vooral milka.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-26 14:34

Een baaldag... tegenwoordig kruip ik dan toch het liefst in t hoekje van de bank met een serie en een kop thee. Maar eigenlijk zou ik toch het beste dan lekker met paarden in de weer kunnen zijn, maar ja daar heb ik er geen meer van staan dus dat is wat lastig.

Een knuffel van mn zoon kan overigens ook veel goed maken, gelukkig is dat wel een echte knuffelkont :)

Maar mis de paarden wel, had wel weer een bijrijpaard maar die is niet helemaal in orde dus dat schiet helaas nog niet erg op.

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-26 18:18

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 5
Wat kan een baaldag voor jou weer goed maken?

Hele simpele dingen zoals een knuffel van mijn betere helft, een fijne wandeling en bankhangen met een serie en de hondjes op schoot, een uurtje lekker knuffelen met de paarden op stal :j
Een mooie zonsondergang, een roodborstje dat tijdens de wandeling met me meevliegt, enzovoorts .

Ik zag hier iets over chocolade : Ik vind melkchocolade en melkchocolade met noten/praline het lekkerst. Wit kan ook, Lindt chocola neemt vriendlief wel eens voor me mee. Dat gaat dan ook eigenlijk altijd wel op diezelfde dag :+
Dus ja, een verslaving is het wel, helaas :7

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-26 20:32

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 5

Op de bank met thee en een leuke serie. Of een massage… of naar de kringloop en daar goede vondsten doen

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-26 21:04

Citaat:
Weekvraag week 5

Mijn paard en mijn dochter, voor beiden geldt wel dat ze in een gezellige bui moeten zijn dan :+ .
En het zonnetje, liefst met een leuk boek erbij.

Qua chocola, ik ben er gek op maar eet eigenlijk geen gewone chocola meer ivm dat ik koolhydraatarm eet.

Vlinder84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-26 13:47

Massage ook inderdaad of de sauna.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-26 14:45

Roosch, Toffe beker! Zie regelmatig producten langs komen met deze tekening, truien, tassen, deurmatten. Zo leuk! Heb al vaak op t punt gestaan te bestellen, maar krijg het niet voor elkaar om m’n beide katten helemaal goed lijkend te krijgen. En dat is juist zo leuk ervan vind ik.

Oeh en al een cadeautje Roosch, doe je goed.

Galja, de wortelkindjes klinkt wel heel lief.
Ik zag de narcissen ook al omhoog schieten. Zo fijn!

Neon, ik ben echt in love met jouw hond. Wat een geweldig dier!

Hahahatsjoe, wat mooi dat ze tut gaat haken. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
Wat een vreselijk verhaal zeg.

Castamickey, zo mooi dat je dat doet.
Ik voel helemaal hoe je je voelt bij het verlies van je kat.
Helaas ook al van paard moeten meemaken en het doet evenveel pijn. Ze zijn je beste maatje en plots zijn ze er niet meer.

Chocolade verslaving heb ik niet echt. Sinds m’n operatie verdraag ik teveel zoet niet goed meer.
Al kan ik momenteel wel echt genieten van die mikado stokjes. Stokjes met chocolade. Liefst de pure variant.
Of die balletjes van Tony. Of chocolade noten of rozijnen. Ook erg lekker!

Vlinder, massage is inderdaad ook een fijne op een baaldag.

Die massage zou nu ook welkom zijn. Momenteel loop ik met enorme rugpijn. Ik rij tijdelijk op m’n spring zadel omdat er een nieuwe dressuur in aantocht is. Maar mijn rug vindt dit spring zadel niet tof… gevolg dat ik zeker een paar dagen na intensief rijden niet normaal kan zitten, liggen. Staan gaat nog t beste. Maar ja dat slaapt zo rot…
Vanavond hebben we tickets voor de disco boot. Hoop dat t wat gaat met m’n rug.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-26 14:47

Hee, die schijnt vanavond ook bij ons te zijn, wonen wij in dezelfde regio of is dat toeval? :))

Hulde voor jouw bijleespost!

Hoe is het met je na de operatie?
Edit: volgens mij ben ik in de war met een andere bokker, die tijdens santa een operatie kreeg, of niet? :+

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-26 14:57

Ja klopt dat is een andere bokker, mijn operatie is bijna 1,5 jaar geleden. Gaat super goed met me.

Ik woon zelf niet in de regio waar de disco boot vandaag is. Helemaal niet zelfs…
Maar vrienden van ons wel. En die vroegen ons mee.
Lijkt me wel echt lachen, allemaal gekke outfitjes.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-26 15:00

Superleuk, veel plezier! Lijkt mij ook ontzettend grappig. :))

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-26 15:01

Dank je! Zal wel even kijken of ik een leuk fotootje kan delen hier.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-26 15:10

Klinkt ellendig Stal_Fiore, laat dat nieuwe zadel maar komen.

Discoboot lijkt mij ook eens leuk om heen te gaan, krijg mijn vriendinnen daar wel mee naar toe. _O-

Massages vind ik altijd erg pijnlijk, die staan niet op mijn lijstje van ontspannen/leuke dingen. :=

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-26 15:37

Ja zeker ellendig, kan ook echt niet wachten.

Ik deel je mening wel met massages, ik vraag altijd of het een zachte ontspanningsmassage mag zijn. Het is mij namelijk ook gauw te hard. Hot Stones vind ik ook heerlijk.

Disco boot heeft ook prima tijden. 19.30 aan boord en 23.30 weer aan de kade. Die lange nachten tot in de late uurtjes trek ik niet meer.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-26 15:43

Oh heerlijk juist, een goeie massage! Ik doe dit soort dingen bovengemiddeld veel, vaak eens. Ik social deal ofzo om een nieuwe salon of behandeling uit te proberen voor een spotprijsje. Heerlijk!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-26 15:48

Tot in de late uurtjes is ook niet aan mij besteed, heb er nooit goed tegengekund.
Lig er minstens een week af wanneer ik tot in de late uurtjes opblijf. :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-26 15:49

Ja, ik ook. :') ik ben op zo een leeftijd dat tien uur naar bed gaan al laat is voor mij.

Maar dit zijn wel prima tijden!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-26 16:47

Wat worden we oud he? :=
Voor mij hoeft dat ook niet meer tot in de kleine uurtjes, hoewel ik wel vaak erg laat in bed lig. :') Maar dat komt door de ploegendienst. De laatste 2 uurtjes voor het naar bed gaan lig ik graag op de bank hersenloos te zijn, tot ik al half slaap.