Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Renee schreef:Chanen schreef:Zijn er nog grenzen aan het budget, als €17,50 slechts een minimum is? Ik kan me ook voorstellen dat het wat ongemakkelijk kan worden als de één een pakket krijgt voor het minimum bedrag, terwijl een ander er €30,- aan besteed. Uiteindelijk gaat het natuurlijk allemaal om de gedachte en de aandacht die er aan besteed is, maar zou het ook vervelend vinden als zoiets scheve blikken geeft.
Voor mij persoonlijk: ik vind het geen probleem als ik “minder” krijg dan een ander. Aan een lieve intentie hangt geen prijs. Dus als degene die mij krijgt een klein budget heeft is dat geen probleem.
Wat voor mij wel een flop is zijn spullen die van een Chinese webshop besteld zijn. Tweede hands spullen, weggeef winkel spullen, action, wibra, zeeman (whatever goedkope winkel er nog meer is) vind ik allemaal wel leukzelf gemaakt vind ik helemaal een warme gedachte.
Zertab schreef:Je kan zelfs hyrox met zijn vieren doen. Dat maakt het wel laagdrempelig
dieseltje09 schreef:Zertab schreef:Je kan zelfs hyrox met zijn vieren doen. Dat maakt het wel laagdrempelig
Ja hyrox met zijn 4-en is ook echt gezellig! En maakt het een heel stuk laag drempelliger! Onze oudste in de trainingsgroep is bijna 70. Die doet de wedstrijd samen met nog 3 andere dames in het team van 50+![]()
Ik ga volgende editie Rotterdam in het voorjaar van 2026 voor het eerst weer op wedstrijd dus heb nog wel heel even![]()
Doe dat samen met een goede vriend(die krijgt zijn man ook niet zover om op deze manier actief te gaan zijn haha), enige nadeel daarvan is dat ik als dame dan met de mannen gewichten moet slepen![]()
Oow en voor iedereen denkt dat ik dan er uit moet zien als de gemiddelde gym kip van insta… ik ben momenteel ruim 20 kilo te zwaar en zit op kledingmaat 42(en geloof me dat is echt absoluut niet allemaal nog van mijn zwangerschap
eerder gebrek aan zelfbeheersing op gebied van lekker eten
capopjekop schreef:Ik moet m'n voorstelpost aanpassengeen ex-voetbalsupporter maar een ekte ekte. We mogen nog een seizoen voetballen
Linnie050 schreef:Matcha 1x gedronken en vond het redelijk.
Wist ook niet dat er verschillende smaken zijn.
Ik dacht dat hyrox alleen voor fit girls en boys was. Ik zal er eens op googlen hier in de buurt.
Ik ben zelf niet creatief dus iets zelfgemaakt zal er niet inzitten voor mijn lootje