Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 11:34

Leuk dat je weer mee doet dieseltje! Hopelijk dit jaar een geslaagdere editie.

Hoop mensen met maskers in huis. Op zich leuk denk ik als je ze zelf ergens meeneemt. Maar zou hier niet echt in huis passen.

Germie, slechte hardlopers zijn mensen die nooit hardlopen, dus al knap dat je het gewoon doet ondanks dat je niet de snelste bent.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 11:37

Renee schreef:
Chanen schreef:
Zijn er nog grenzen aan het budget, als €17,50 slechts een minimum is? Ik kan me ook voorstellen dat het wat ongemakkelijk kan worden als de één een pakket krijgt voor het minimum bedrag, terwijl een ander er €30,- aan besteed. Uiteindelijk gaat het natuurlijk allemaal om de gedachte en de aandacht die er aan besteed is, maar zou het ook vervelend vinden als zoiets scheve blikken geeft.

Voor mij persoonlijk: ik vind het geen probleem als ik “minder” krijg dan een ander. Aan een lieve intentie hangt geen prijs. Dus als degene die mij krijgt een klein budget heeft is dat geen probleem.

Wat voor mij wel een flop is zijn spullen die van een Chinese webshop besteld zijn. Tweede hands spullen, weggeef winkel spullen, action, wibra, zeeman (whatever goedkope winkel er nog meer is) vind ik allemaal wel leuk :) zelf gemaakt vind ik helemaal een warme gedachte.

Ik sta er ook zo in :D

Zelf ga ik waarschijnlijk wel weer over het budget :')

capopjekop

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 11:45

Daar sluit ik me bij aan. Uiteindelijk is een geslaagd pakket een pakket waar liefde in gestopt is, ongeacht hoeveel pakjes erin zitten.

Ik zag hier trouwens ovenwanten voorbij komen. Dat is wel een top. Ik heb wel nog ergens van die siliconen liggen maar daar gaat de hitte helaas doorheen

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 11:49

Ik ben wel benieuwd op hoeveel deelnemers we zitten. Ik zie nog steeds mensen zichzelf voorstellen.

Ik zit meestal iets over het budget, maar niet heel veel. Tenzij ik het pakket persoonlijk kom brengen, zoals bij Marleen88 :+ dan heb je geen verzendkosten en kan je voor dat bedrag extra dingen kopen.

Ik heb voor de verhuizing heel veel boeken weggedaan en heb eindelijk ruimte in mijn boekenkast. Dat wil ik graag zo houden. ;)

Zelfgemaakt vind ik lastig. Iets moois van mijn katten vind ik wel leuk en zelfgemaakt eten of drinken ook. Maar verder ben ik niet zo van de zelfgemaakte frutsels.

Ik moet geloof ik even googelen waar jullie het over hebben, ik heb nog nooit van hyrox gehoord..

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 12:05

Edit: net gegoogeld, dat ziet er leuk uit! Helaas gaat dat niet lukken met mijn gezondheid, maar wie weet ooit. Of in teamverband.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 12:16

Over het budget ga ik me in dat geval niet al te druk maken, maar ik ga uiteraard mijn best doen om een passend pakket samen te stellen voor mijn lootje. Voor de hints heb ik al wel wat ideetjes. :)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 12:22

M'n zus doet ook hyrox trainingen en wedstrijden, die doet dat samen met een vriendin. Je kunt ook als duo zo'n wedstrijd doen.

Budget wat is dat :+
Heb nog niks gekocht tot nu toe. In het verleden wel eens wat leuks gekocht van tevoren, maar meestal wacht ik toch braaf tot ik wat meer weet over mijn lootje. Met een beetje handig zoeken is er meestal toch genoeg te vinden voor een leuk prijsje.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 12:28

Je kan zelfs hyrox met zijn vieren doen. Dat maakt het wel laagdrempelig :)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 12:30

Ik maak ook geen punt van een 'klein' pakket - die ovenwanten van verleden jaar had ik bv ook super gevonden als 'enig' (letterlijk en figuurlijk) geschenk!

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 12:35

Zertab schreef:

Ja hyrox met zijn 4-en is ook echt gezellig! En maakt het een heel stuk laag drempelliger! Onze oudste in de trainingsgroep is bijna 70. Die doet de wedstrijd samen met nog 3 andere dames in het team van 50+ <3

Ik ga volgende editie Rotterdam in het voorjaar van 2026 voor het eerst weer op wedstrijd dus heb nog wel heel even ;)
Doe dat samen met een goede vriend(die krijgt zijn man ook niet zover om op deze manier actief te gaan zijn haha), enige nadeel daarvan is dat ik als dame dan met de mannen gewichten moet slepen :')

Oow en voor iedereen denkt dat ik dan er uit moet zien als de gemiddelde gym kip van insta… ik ben momenteel ruim 20 kilo te zwaar en zit op kledingmaat 42 :+ (en geloof me dat is echt absoluut niet allemaal nog van mijn zwangerschap :+ eerder gebrek aan zelfbeheersing op gebied van lekker eten _O-

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 12:51

Ik moet m'n voorstelpost aanpassen *\o/* geen ex-voetbalsupporter maar een ekte ekte. We mogen nog een seizoen voetballen {:}

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 13:06

Hier iemand die zelfgemaakt of geknutseld of iets ook heel erg kan waarderen. Alleen maar leuk!

Ik las iets over sokken, kleding hoeft van mij niet maar sokken kunnen altijd. Ik heb altijd hele vrolijke gekleurde exemplaren (mt 39) is ook een top :-)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 13:13

Ik vind zelfgemaakt ook leuk, ben zelf helaas niet creatief. Tweedehands is amazing maar ik ben ook oké met AliExpress enzo. Vroeger had ik wat sterkere eisen maar ik vind eigenlijk alles wel leuk

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 13:17

Maskers vind ik ook altijd een beetje eng... Niet zo eng als een clown maar toch :+ :D

Afgelopen jaren ben ik altijd wel een beetje over het budget gegaan.
Maar als je tweedehands, wat voorraad uit huis, spullen uit de aanbieding en wat nieuws combineert kom je een heel eind.

:j

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 13:44

dieseltje09 schreef:
Zertab schreef:

Ja hyrox met zijn 4-en is ook echt gezellig! En maakt het een heel stuk laag drempelliger! Onze oudste in de trainingsgroep is bijna 70. Die doet de wedstrijd samen met nog 3 andere dames in het team van 50+ <3

Ik ga volgende editie Rotterdam in het voorjaar van 2026 voor het eerst weer op wedstrijd dus heb nog wel heel even ;)
Doe dat samen met een goede vriend(die krijgt zijn man ook niet zover om op deze manier actief te gaan zijn haha), enige nadeel daarvan is dat ik als dame dan met de mannen gewichten moet slepen :')

Oow en voor iedereen denkt dat ik dan er uit moet zien als de gemiddelde gym kip van insta… ik ben momenteel ruim 20 kilo te zwaar en zit op kledingmaat 42 :+ (en geloof me dat is echt absoluut niet allemaal nog van mijn zwangerschap :+ eerder gebrek aan zelfbeheersing op gebied van lekker eten _O-

Pff mannen gewicht... Laatst met die slee mannen gewicht gedaan en is erg heftig :')

Hahaha, ik heb ook maat 42. Dat is het mooie van hyrox als je die filmpjes en foto's kijkt. Iedereen kan meedoen, jong, oud, dik of dun :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 14:06

capopjekop schreef:
Ik moet m'n voorstelpost aanpassen *\o/* geen ex-voetbalsupporter maar een ekte ekte. We mogen nog een seizoen voetballen {:}

Ik las het net, wat een soap is het toch ook. Fijn dat je je clubje weer kunt supporteren in het betaald voetbal.

Ik ga ook altijd boven budget en heb enorm gevulde pakketten, maar veel is ook wat ik nog heb liggen of inderdaad gratis. Bijvoorbeeld bij Kruidvat met punten, of gewoon dingen die je extra krijgt bij actieproducten.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 14:49

Voor de thee liefhebbers: zijn hier ook matcha liefhebbers en welke vinden jullie het lekkerst? Het lijkt me zo’n lekker proces om mee bezig te zijn in de ochtend, het opkloppen van de matcha en daarna het samenstellen van de lekkerste combinatie. Meteen ook een top: ik ben echt een theeleut, maar ook een koffieleut. Laten we het samenvatten als: ik hou van een drankje waar ik tijd in stop.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 14:59

Matacha thee ken ik niet. Ik drink weleens thee en koffie op een dag. Sta er neutraal tegenover haha. In de ochtend op werk drink ik wel een dubbele espresso om wakker te worden :+

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 15:12

Ik weet niet eens wat matcha precies is :o Ik dacht een smaak, maar klinkt weer ingewikkeld 'opkloppen' in combinatie met thee?

Ik ben een thee leut. Ik drink voornamelijk rooibos, maar doe soms wel eens uitstapjes naar niet te heftige kruiden thee. Maar geen gember, dat vind ik echt heel vies :o
Zwarte thee kan ik niet zo goed tegen (waar theïne in zit)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 15:13

Matcha 1x gedronken en vond het redelijk.
Wist ook niet dat er verschillende smaken zijn.

Ik dacht dat hyrox alleen voor fit girls en boys was. Ik zal er eens op googlen hier in de buurt.

Ik ben zelf niet creatief dus iets zelfgemaakt zal er niet inzitten voor mijn lootje -O-

Top is ook parfum.
Vandaag proefjes gehad in mij ici paris pakketjes altijd leuk
Dus als mijn lootje proefjes heeft of eens krijgt is dat ook welkom.

Ovenwanten heb ik in het verleden om gevraagd in de tussentijd al gekregen van een ss en deze zijn nog steeds in gebruik

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 15:23

Linnie050 schreef:
Matcha 1x gedronken en vond het redelijk.
Wist ook niet dat er verschillende smaken zijn.

Ik dacht dat hyrox alleen voor fit girls en boys was. Ik zal er eens op googlen hier in de buurt.

Ik ben zelf niet creatief dus iets zelfgemaakt zal er niet inzitten voor mijn lootje -O-

Het zijn niet zo zeer verschillende smaken, die kan je vooral zelf maken met toevoegingen. Maar de ene matcha smaakt in mijn ervaring een beetje vissig en de ander heel rijk en prettig.

Even een stukje gekopieerd van Google voor degene die het niet kent:
“Matcha is een fijn gemalen poeder van speciale, in de schaduw geteelde groene theebladeren die uit Japan en China afkomstig zijn. Het bijzondere aan matcha is dat je het hele blad consumeert in plaats van een aftreksel. Dit resulteert in een intensere smaak en meer voedingsstoffen, waaronder antioxidanten, cafeïne en de ontspannende stof theanine. Traditioneel wordt het opgeklopt met warm water tot een schuimige drank, maar het wordt ook gebruikt in lattes, smoothies en andere gerechten.”

Ik maak er graag lattes van (net zoals bij koffie) vooral met barista kokos en fruit (siroop of puree) vind ik heerlijk. Voor de koffie maak ik ook altijd zelf gemaakte (iced) lattes of cappuccino. Soms maak ik zelfs zelfgemaakte siroop. Ik vind het heel rust gevend om aandacht te besteden aan een drankje :j

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 15:31

Toegegeven, ik heb me er niet in verdiept en alleen snel even Gegoogled wat hyrox inhoudt, maar op basis van de verhalen hier klinkt het een stuk haalbaarder dan hoe ik het in mijn hoofd had. Desalniettemin (ik houd van dat woord) respect voor iedereen die het beoefent, alleen of in teamverband.

Het staat al een tijd op een laag pitje, maar tot een jaar terug liep ik regelmatig hard. Ooit de 16km van de Dam tot Dam gelopen. Wat ik nog wel steeds met plezier doe is boulderen (ongezekerd klimmen), dus met kracht zit het tot op zekere hoogte ook wel goed. Daarnaast sjouw ik wekelijks met volle kruiwagens. Daar heb ik mijn spierballen ook wel van zien groeien, haha.
Aan krachttraining zelf heb ik overigens een schurfthekel. :+ Ik ben absoluut geen sportschoolliefhebber. Ik denk dat het repeterende me gewoon niet zo ligt. Hardlopen is natuurlijk ook niet heel afwisselend, maar dat doe ik tenminste nog lekker buiten.

Ik dacht dat ik wel eens matcha thee had gedronken, maar die heb ik niet opgeklopt, dus nu ga ik twijfelen. Over het algemeen ben ik wel een theeliefhebber, bij voorkeur groene, witte of kruidenthee. Jasmijn is een van mijn favorieten, maar dan wel de Chinese uit de toko en niet die zooi van de Albert Heijn. Van (sterren)munt houd ik overigens niet, evenmin als zoethout.
Koffie lust ik ook, maar dat drink ik vooral op het werk en zwart. In het weekend maak ik thuis nog wel eens een "luxe" koffie voor mezelf (met de Dolce Gusto :') ) met opgeklopte (plantaardige) melk. Van een siroop of koffielikeur zou ik ook wel blij worden.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 17:23

Love matcha! Maar ik was altijd al een enorme groene thee drinker. Matcha latte vind ik inderdaad heerlijk, chai latte (van kruiden, niet zo’n poeder - daar zit altijd suiker in en ik hou niet van zoet) ook en op zijn tijd een goede cappuccino word ik ook blij van.
Je kan ook bakken met matcha, vorige week heb ik matcha-witte chocolade koekjes gemaakt, die waren erg lekker.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 17:52

Aaaah, ik hou jullie nu al niet bij...
Veel te druk met vakantie vieren :')

Afbeelding

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 18:01

Heerlijke foto AB! Geniet lekker van jullie vakantie !

Dat bijhouden is volgens mij ook nogal een dagelijkse 30 minuten taak als je het echt helemaal wilt doen.... Ik probeer een paar keer in de week netjes mee te reageren en in mijn nachtdienstenreeks wat meer actief over het algemeen, maar respect voor een ieder die dat elke dag netjes doet :j

Hyrox , nooooit van gehoord, ik zal ook eens kijken !

@banjer : Heel gaaf die maskers. Mijn ex verzamelde die ook, we hadden toen een hele muur met die prachtige maskers. Vindt ze erg gaaf, maar zou ze nu niet meer willen hebben als herinnering aan die persoon :o