Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)

karuna schreef:Deze knoepert maakte me vanmorgen aan het gillen. Op het toilet (alweer)
Ik zag hem/haar voor ik ging zitten, zoef de toilet uit. Maar ja ik moest nodig, met de paniek wegslikkend toch gegaan. Wat een erg comische foto opleverde waar de schrik wel zichtbaar is. Deze plaats ik niet online uiteraard.![]()
Later was de spin zoek en bij een grondige zoektocht was hij/zij verstopt in de toiletrol. Ook een erg "fijne" plek. Brrrr
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
in de toiletrol, new fear unlocked
hij wordt wat aan de droge kant. Ik ken niets van valse wolfsspinnen maar ik zou Bram toch even aan de buitenkant van je huis zetten, zodat hij zelf een optimale plek kan zoeken, weer binnen of toch liever buiten
karuna schreef:Deze knoepert maakte me vanmorgen aan het gillen. Op het toilet (alweer)
Ik zag hem/haar voor ik ging zitten, zoef de toilet uit. Maar ja ik moest nodig, met de paniek wegslikkend toch gegaan. Wat een erg comische foto opleverde waar de schrik wel zichtbaar is. Deze plaats ik niet online uiteraard.![]()
Later was de spin zoek en bij een grondige zoektocht was hij/zij verstopt in de toiletrol. Ook een erg "fijne" plek. Brrrr
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Beemsterkaas schreef:Karunain de toiletrol, new fear unlocked
![]()
Ik vind Bram er persoonlijk niet meer zo gezond uitzienhij wordt wat aan de droge kant. Ik ken niets van valse wolfsspinnen maar ik zou Bram toch even aan de buitenkant van je huis zetten, zodat hij zelf een optimale plek kan zoeken, weer binnen of toch liever buiten
ik had verkeerd onthouden dat Bram een van de grote jongens in dit topic was
maar zoals ik zei, ik heb nog nooit een valse wolfspin gezien. Ik zou deze zeker in je tuin zetten, die gaat het buiten beter doen!
Beemsterkaas schreef:2 cm inclusief poten? Dan waarschijnlijk niet neeik had verkeerd onthouden dat Bram een van de grote jongens in dit topic was
maar zoals ik zei, ik heb nog nooit een valse wolfspin gezien. Ik zou deze zeker in je tuin zetten, die gaat het buiten beter doen!
Deze mag ook niet ontbreken, spinnetje op een werf:
[ Afbeelding ]
Britta31 schreef:Mijn dochter weer in de stress, Anansie zat weer in haar huiskamer. Ik heb Anansie in onze huiskamer gezet de vorige keer en is dus teruggelopen of het is een andere spin. Maar nog meer stress, toen ik weer wilde komen was Anansie verdwenen en scharrelt dus in haar huiskamer rond. Of zou het de huiskamer van Anansie zijn?
als hij daarheen blijft rennen. Nog maar een weekje of 2 volhouden, dan gaat het libido weer omlaag
nine1987 schreef:Beemsterkaas schreef:Karunain de toiletrol, new fear unlocked
![]()
Ik vind Bram er persoonlijk niet meer zo gezond uitzienhij wordt wat aan de droge kant. Ik ken niets van valse wolfsspinnen maar ik zou Bram toch even aan de buitenkant van je huis zetten, zodat hij zelf een optimale plek kan zoeken, weer binnen of toch liever buiten
Oké ff serieus.. Is Bram een valse wolf spin? Nee toch? Hij is 2 cm ofzo..
Little_Gift schreef:karuna schreef:Deze knoepert maakte me vanmorgen aan het gillen. Op het toilet (alweer)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Als je jezelf in zo'n kleine ruimte durft opsluiten met zo'n mutant, dan ben je niet echt bang van spinnen![]()
No way dat ik even die angst zou wegslikken omdat ik mijn ding moet doen, dan nog liever in mijn broek![]()
Gv zei echt nope voor geen goud ga ik daarheen. Ik ga de trap wel op. Het was deze wc of de tuin
ik doe echt mijn best om van die best onzinnige spinnenangst af te komen. Veel dichterbij dan dit is op me (of zoals een tijd geleden in mijn broek gekropen op de toilet
) maar die mistte een pootje. Deze had ze alle 8 nog.

nine1987 schreef:Oké ff serieus.. Is Bram een valse wolf spin? Nee toch? Hij is 2 cm ofzo..
karuna schreef:Ze zijn eigenlijk best mooi, de poothaartjes zijn wel komisch, ik vraag me alleen af wat de functie daarvan is eigenlijk? Bescherming?
nine1987 schreef:Oké ff serieus.. Is Bram een valse wolf spin? Nee toch? Hij is 2 cm ofzo..
Babootje schreef:Kan best zijn dat Bram nog een Brammetje is en moet uitgroeien naar een grotere Bram. En zou dan best een wolfspin kunnen worden.![]()
Hoe lang zit Bram er al?
nine1987 schreef:Bram zit er nu ongeveer een week, misschien anderhalf..
En hij mag echt geen enorme Bram worden!!!
karuna schreef:Little_Gift schreef:Als je jezelf in zo'n kleine ruimte durft opsluiten met zo'n mutant, dan ben je niet echt bang van spinnen![]()
No way dat ik even die angst zou wegslikken omdat ik mijn ding moet doen, dan nog liever in mijn broek![]()
Nou de paniek in mijn ogen was er echt wel. De bewijsfoto plaats ik niet online. Deur open en klaar voor de sprint. Het feit dat ik het durfde betekend dat ik mijn spinnenfobie langzaam aan aan het overwinnen ben.Gv zei echt nope voor geen goud ga ik daarheen. Ik ga de trap wel op. Het was deze wc of de tuin
ik doe echt mijn best om van die best onzinnige spinnenangst af te komen. Veel dichterbij dan dit is op me (of zoals een tijd geleden in mijn broek gekropen op de toilet
) maar die mistte een pootje. Deze had ze alle 8 nog.
Beemsterkaas schreef:2 cm inclusief poten? Dan waarschijnlijk niet neeik had verkeerd onthouden dat Bram een van de grote jongens in dit topic was
Deze mag ook niet ontbreken, spinnetje op een werf:
[ Afbeelding ]
nine1987 schreef:nine1987 schreef:Oké ff serieus.. Is Bram een valse wolf spin? Nee toch? Hij is 2 cm ofzo..
Kan best zijn dat Bram nog een Brammetje is en moet uitgroeien naar een grotere Bram. En zou dan best een wolfspin kunnen worden.![]()
Hoe lang zit Bram er al?