Oke, die laatste vakantieweek was ineens ontzettend druk
Maar met mijn hulpjes hebben we de maten op kunnen meten 

Parker:
A 50
B 15
C 48
D 54
E 62
F 60
H 52
L 35
M 16
Jarvis
A 45
B 15
C 45
D 51
E 62
F 60
H 50
L 35
M 13
Verder zijn hier voor zowel mij als de heren geen allergieën zoals bijvoorbeeld noten of lactose
Oke, ik heb heel wat snuffelsanta vragen bij te werken nu ik eindelijk weer eens een pc voor m'n neus heb. Komt ie 
Citaat:
WEEK 32 #Snuffelsanta schreef:
Woensdag; Is jouw hond meer een luilak of een energiebom?
Zondag; Wat is het gekste trekje dat jouw hond heeft?
Ze zijn van beide. Als we een relaxte dag hebben is het helemaal goed, maar gaan we een lange wandeling maken of sporten zijn ze er ook helemaal voor in
Het gekste trekje van Jarvis is dat hij mensen uitdaagt tot spel door ineens voor je te gaan staan, een half blafje te geven en met z'n achterpoten te vegen. Parker gaat graag ineens in de zit-op zitten. Hij doet het correct dus dan mag het van mij, en hij weet dat hij er kriebels en aandacht mee krijgt 
Citaat:
WEEK 33 #Snuffelsanta schreef:
Woensdag; Wat is de ultieme snack waar jouw hond álles voor zou doen? Zijn er snacks of smaken die jouw hond juist niet moet?
Zondag; Krijgt jouw hond ook wel eens een 'mensensnack'? Zo ja, wat dan?
Haha lastig, ze zijn eigenlijk echt dol op alles
Het enige wat ze wel enthousiast aannemen maar vervolgens niks mee doen is kamelenkophuid. Ik denk dat dat het enige is waar ik ze minder blij mee maak
Ooooh ja hoor! Als we bij mijn ouders blijven eten en we halen patat bij de snackbar vandaan, dan delen we de laatste paar patatjes met ze. Nouja, mijn moeder. Ze hebben een heel ritueel waarbij ze netjes moeten zitten, mijn moeder in de tussentijd de patatjes op grootte sorteert, en er een aankondiging komt dat de patatjes op zijn (''én de laatste!'', terwijl ze de beide grootste patatjes nog even omhoog houdt) 
Citaat:
WEEK 34 #Snuffelsanta schreef:
Woensdag; Team piep, team pluche of team touw?
Zondag; Heeft jouw hond een bepaalde 'stijl'? (stoer, schattig, teer zieltjes, gothic, chic en truttig, wild?)
Haha, team piep en pluche. Daar maak je ze helemaal gelukkig mee! Parker kan een knisper ook nog waarderen erbij 
De jongens hebben niet echt een bepaalde stijl, wel een beetje kleurtjes (Jarvis heeft veel blauwe riemen, Parker groen qua riemen maar zo'n beetje al het andere (zoals tuigjes en badjas) is in oranje
)
Citaat:
WEEK 35 #Snuffelsanta schreef:
Woensdag; Is jouw hond een modderfan of blijft ‘ie liever schoon en droog’?
Welke bijnaam gebruik jij het meest voor je hond?
Jarvis is team schoon en droog, Parker is team bagger
Jarvis loopt om waterplassen heen als het een beetje kan, Parker wil graag ontdekken hoe diep een waterplas is 
Eigenlijk heel simpel Jarv en Park, de afkortingen dus
Maar voor de rest draak, draakie, monster, ParkieBarkie, Jarvie en hun volledige naam als mijn geduld op raakt 
Citaat:
WEEK 26 woensdag #SNUFFELSANTA schreef:
In het kader van lootje trekken en verlanglijstjes:
Als jouw hond een verlanglijstje mocht maken, wat zou daar dan op staan?
(Als je geen rekening hoeft te houden met kosten, ruimte of andere beperkingen etc)
#SNUFFELSANTA WEEK 36 zondag schreef:
Draagt jouw hond wel eens (al dan niet functioneel) kleding en/of accessoires en zo ja: Wat past bij zijn of haar stijl?
Een eigen zwembad, huis met tuin, onbeperkte snackvoorraad. Stiekem kan ik me volledig vinden in hun wensen
En jaaaa, zeker

Verder hebben ze een regenjasje en badjas zodat ik ze wat droger mee naar de slaapkamer kan nemen na een regenachtige avondwandeling, en een badjas voor na het zwemmen wat ze twee keer per maand doen in het hondenzwembad
Citaat:
SNUFFELSANTA WEEK #37 woensdag schreef:
Wat vind jij zelf belangrijk bij het geven van een cadeautje aan een andere hond? (Bijvoorbeeld: duurzaam, praktisch, grappig of unieks of iets anders?)
#SNUFFELSANTA WEEK37 ZONDAG schreef:
Als jouw hond een dierenwinkel zou binnenlopen: waar rent hij/zij als eerste heen?
Ik vind het altijd leuk om mijn pakket te vullen met van alles wat als de hond dat leuk vind; wat lekkers (zoals een snackje), iets gezonds (zoals bijvoorbeeld natuurlijke poedertjes voor over een likmat heen passend bij de hond), wat leuks (speelgoed waarvan ik weet dat de hond dat leuk vind aan de hand van wat ik kon vinden). Ik hoop vooral dat bij het geven van het cadeau de ontvanger er (langere tijd) wat aan heeft
Oeh, van die weet ik het voor Parker. De voerbak die ze als proeverij bij onze favoriete dierenwinkel hebben staan
Eén rechte lijn
Jarvis zou denk ik iets verder doorlopen, maar naar de snackafdeling gaan en alles opeten wat op zijn hoogte ligt