Bellatrix schreef:Goddank ben ik hier niet alleen in dan.
Ik ga de film maar aanzetten en niet aan eten denken.
Hou vol !
Je bent zeker niet alleen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:TheNovelist schreef:Kat eet slecht en valt veel af dus laten checken bij de dierenarts. Conclusie: nierfalenen moet dus over op nierdieet. Ik hoop echt dat er een merk is dat die lekker vind want hij mag echt wel wat aankomen
Hills heeft 'lekker' vlees dieetvoer, onze hond had ook nierfalen en dit was de enige die hij uiteindelijk nog lustte.
Nu is een hond geen kat, maar over het algemeen wordt Hills goed gegeten.
Britta31 schreef:Heb je ook een paard die je in geval van nood kan lenen om erbij te zetten.Toen het maatje van mijn ruin met verlatingsangst werd ingeslapen had ik een leenpony voor nood die gebracht kon worden. Dat was gelukkig bij de 3 keer dat het gebeurde niet nodig.Wel had ik binnen 2 dagen al een nieuw maatje voor hem erbij.Wij hebben hem ook alle 3 de keren afscheid laten nemen.Nu heb ik er nog een derde paard bij omdat ik niet meer die stress wil hebben om er een nieuw paard in pension bij te vinden.Vooral de laatste keer was erg stressvol.
Daphne__ schreef:M'n onzin aankopen rekening was leeg, maar ik zag wat leuks, dus ik stuurde dit aan mijn moeder.
[ Afbeelding ]
Jolliegirl schreef:Kana schreef:De wachttijd voor mijn adhd traject was 56 weken. Dat is al een ergenis opzich. Maar nu eindelijk heb ik medicatie. Ik zit op dag drie en voel er geen piep van. Ik weet dat ik geen wonderen moet verwachten maar alleen wat extra zweet is wel balen.
Wat gebruik je en hoe veel?
Wachttijd is lang he... Ik heb nu 10 maanden wachttijd helaas..
Heb wel fijne effecten met mn medicijnen.
kosseh schreef:Morgen weer op kamp als leiding, met de scouts (jongens/meiden van 11 tm 15)
Super veel zin in! Vind het echt onwijs gezellig en we hebben tof programma gemaakt.
Helaas kijk ik er ook tegen op.
Vanavond hebben we de vrachtwagen met alle spullen ingeladen. In 2 uur was alles gepakt en ingeladen.
Nu heb ik daar alleen al zo veel last in m'n enkel door, pijn zit al weer op een 8 door de medicatie heen.
En ik moet nog een weekmorgen alles uitladen en opbouwen. Wat ook weer allemaal voor extra pijn gaat zorgen.
Baal er zo van dat ik niet gewoon naar iets kan uitkijken en alles mee kan doen (alle actieve dingen/spellen moet ik al overslaan). Ipv alleen maar er naar uitkijken overheerst nu de angst voor de pijn die gaat komen en hoe ik daar de week mee moet doorkomen. Dat ik de weken erna meer last heb is vervelend, maar dat is dan tenmiste te in m'n eigen thuisomgeving.
Nu het geklaag weer even achter mij laten. Nog een nachtje lekker slapen in m'n eigenbed en morgen nog een keertje genieten van m'n douche. En dan door naar een weekje goor zijn en leuke dingen doen!
Bellatrix schreef:De film is halverwege en ik wil nog steeds chips.
_San87_ schreef:Mensen die hun auto half op de stoep parkeren terwijl aan de overkant van de straat, letterlijk 3 meter, een parkeerplaats is.