Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 21:32

Bellatrix schreef:
Goddank ben ik hier niet alleen in dan. :')
Ik ga de film maar aanzetten en niet aan eten denken.

Hou vol !

Je bent zeker niet alleen :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 21:33

De film is halverwege en ik wil nog steeds chips. :')

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 21:36

_San87_ schreef:
TheNovelist schreef:
Kat eet slecht en valt veel af dus laten checken bij de dierenarts. Conclusie: nierfalen :( en moet dus over op nierdieet. Ik hoop echt dat er een merk is dat die lekker vind want hij mag echt wel wat aankomen

Hills heeft 'lekker' vlees dieetvoer, onze hond had ook nierfalen en dit was de enige die hij uiteindelijk nog lustte.

Nu is een hond geen kat, maar over het algemeen wordt Hills goed gegeten.

Ga inderdaad beginnen met Hills :j en als die dat niks vind kan ik altijd nog Royal Canin proberen of Prins. Met natvoer is die minder kieskeurig gelukkig maar zou hem graag ook grotendeels op brokkem houden (staat sowieso 24/7 beschikbaar) Is gewoon vervelend dat die niet zo veel eet momenteel ookal kan die het echt wel gebruiken

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 22:01

Britta31 schreef:
Heb je ook een paard die je in geval van nood kan lenen om erbij te zetten.Toen het maatje van mijn ruin met verlatingsangst werd ingeslapen had ik een leenpony voor nood die gebracht kon worden. Dat was gelukkig bij de 3 keer dat het gebeurde niet nodig.Wel had ik binnen 2 dagen al een nieuw maatje voor hem erbij.Wij hebben hem ook alle 3 de keren afscheid laten nemen.Nu heb ik er nog een derde paard bij omdat ik niet meer die stress wil hebben om er een nieuw paard in pension bij te vinden.Vooral de laatste keer was erg stressvol.

We hebben nog zo'n 30 tot 40 andere paarden staan maar daar geeft ze niet om. Dat is altijd het probleem geweest, ze is werkelijk nooit alleen maar kiest paarden uit die voor haar belangrijk zijn. Dan kan ze op stal staan met aan alle kanten paarden, als die ene weg is raakt ze over de toeren. En dit is na gedragstherapie, want daarvoor was het gewoon gevaarlijk voor alles en iedereen

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 23:00

Daphne__ schreef:
M'n onzin aankopen rekening was leeg, maar ik zag wat leuks, dus ik stuurde dit aan mijn moeder.
[ Afbeelding ]

Deze zag ik gister hier bij de kruitvat, zal ik morgen even voor je kijken?

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-25 23:11

Jolliegirl schreef:
Kana schreef:
De wachttijd voor mijn adhd traject was 56 weken. Dat is al een ergenis opzich. Maar nu eindelijk heb ik medicatie. Ik zit op dag drie en voel er geen piep van. Ik weet dat ik geen wonderen moet verwachten maar alleen wat extra zweet is wel balen.

Wat gebruik je en hoe veel?

Wachttijd is lang he... Ik heb nu 10 maanden wachttijd helaas..

Heb wel fijne effecten met mn medicijnen.

Ik wacht al sinds april vorig aar en heb pas half september een afspraak... echt ik weet onderhand bijna niet meer waarom ik dacht dat het wel eens adhd zou kunnen zijn. (Door het kijken van filmpjes en wat research doen, durf ik wel te stellen dat ik het wel heb)

Grote ergernis van vandaag, we wilden dit weekend aan de slag met de wei omheinen, werd ik vanochtend kompleet omver gegaloppeerd door eikelpaard. Ik vloog gewoon 2 meter door de lucht en zo licht ben ik niet. Hij kwam wel heel schuldbewust kijken of het wel met me ging. Maar ik ben al de hele dag heel duizelig, beetje misselijk gevoel, en veel pijn in mijn kaak die nu zo stijf is dat ik amper mijn mond open kan doen.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 00:05

Morgen weer op kamp als leiding, met de scouts (jongens/meiden van 11 tm 15)
Super veel zin in! Vind het echt onwijs gezellig en we hebben tof programma gemaakt.

Helaas kijk ik er ook tegen op.
Vanavond hebben we de vrachtwagen met alle spullen ingeladen. In 2 uur was alles gepakt en ingeladen.
Nu heb ik daar alleen al zo veel last in m'n enkel door, pijn zit al weer op een 8 door de medicatie heen.
En ik moet nog een week :( morgen alles uitladen en opbouwen. Wat ook weer allemaal voor extra pijn gaat zorgen.

Baal er zo van dat ik niet gewoon naar iets kan uitkijken en alles mee kan doen (alle actieve dingen/spellen moet ik al overslaan). Ipv alleen maar er naar uitkijken overheerst nu de angst voor de pijn die gaat komen en hoe ik daar de week mee moet doorkomen. Dat ik de weken erna meer last heb is vervelend, maar dat is dan tenmiste te in m'n eigen thuisomgeving.

Nu het geklaag weer even achter mij laten. Nog een nachtje lekker slapen in m'n eigenbed en morgen nog een keertje genieten van m'n douche. En dan door naar een weekje goor zijn en leuke dingen doen!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 00:19

Ik heb vandaag een nieuw crafting materiaal ontdekt en een start setje gekocht. In enthousiasme natuurlijk al 3kwart gebruikt, maar ik wil meeeeeerrrr *\%/* *\%/* *\%/*

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 01:17

De harde muziek van een paardensportevenement in de buurt en een nog veel grotere ergernis is dat die idioten op de fiets die er vanaf komen het nodig vinden zo ontzettend hard te schreeuwen en vals te zingen. _-:(

Waarom???

En nog een ergernis: waarom moet die muziek zo keihard staan, pal naast die paarden die morgen en zondag nog volop moeten presteren? :\

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 01:44

kosseh schreef:
Morgen weer op kamp als leiding, met de scouts (jongens/meiden van 11 tm 15)
Super veel zin in! Vind het echt onwijs gezellig en we hebben tof programma gemaakt.

Helaas kijk ik er ook tegen op.
Vanavond hebben we de vrachtwagen met alle spullen ingeladen. In 2 uur was alles gepakt en ingeladen.
Nu heb ik daar alleen al zo veel last in m'n enkel door, pijn zit al weer op een 8 door de medicatie heen.
En ik moet nog een week :( morgen alles uitladen en opbouwen. Wat ook weer allemaal voor extra pijn gaat zorgen.

Baal er zo van dat ik niet gewoon naar iets kan uitkijken en alles mee kan doen (alle actieve dingen/spellen moet ik al overslaan). Ipv alleen maar er naar uitkijken overheerst nu de angst voor de pijn die gaat komen en hoe ik daar de week mee moet doorkomen. Dat ik de weken erna meer last heb is vervelend, maar dat is dan tenmiste te in m'n eigen thuisomgeving.

Nu het geklaag weer even achter mij laten. Nog een nachtje lekker slapen in m'n eigenbed en morgen nog een keertje genieten van m'n douche. En dan door naar een weekje goor zijn en leuke dingen doen!

Neem een paar rollen curetape mee met een schaar die je overal meeneemt en alles intaped wat zeer doet.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 01:50

Ik voel mij onrustig. Moeite met slapen al kan ik mij niet voorstellen dat ik nog niet geslapen.

Er is ook veel onrustig in het gebouw boven mij hoor ik ook veel lawaai en diegene is nog flink in de weer.

En ik denk ook te druk geweest gisteren. Het was ook een lange dag. Eerst een vergadering, toen een teamuitje en ook nog een dienst gedraaid waarbij ik nog spontaan op boodschap moest en het dus heel chaotisch voelde. Ik was ook al vrij druk in mijn kop toen ik thuis kwam.

Maar bah ik focus alleen op het onrustige gevoel waardoor mijn hartslag ook omhoog gaat waardoor ik meer ga stressen. Niet fijn....

Ik had plannen om morgen op de fiets te gaan dus wekker om half 6. Maar ik kan mij nog bedenken om de wekker wat later te zetten maar ik verheug mij er ook wel op om even de benen te strekken.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 07:06

Bellatrix schreef:

Heb je het volgehouden?? :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 07:08

Ja. :')

Maar dat betekent dat ik sinds 19.30 gisteravond niet meer gegeten heb. :')
Dus ik ga maar es ontbijten. :D Dat is dus 11 uur zonder eten. :wow:

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 07:15

Trouw feest was gisteren leuk...alleen nu alweer wakker...
Over een week weer een bruiloft dan van mn neefje :+

mce

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 07:41

Bellatrix schreef:

voor de volgende keer:

Citroen en gember kunnen je spijsvertering stimuleren en je een voller gevoel geven, wat kan helpen bij het verminderen van je calorie-inname.

in een glas of beker lauw warm water, schijfje citroen, schijfje gember en een blaadje munt, al roerende en stampende -met een cocktail-/tonicstamper- laten afkoelen, gezond en het helpt ( bij de meeste ;) )

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 07:42

Ik lust geen gember en heb beide ook nooit in huis. _O-
Maar super lief dat je met deze tip komt. :j

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 07:55

Ik erger me aan mensen die een filmpje plaatsen op social media en dan geïrriteerd zijn als daar reacties op komen die ze niet willen horen. Eeh joh je post toch zelf een filmpje?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 07:57

Mensen die hun auto half op de stoep parkeren terwijl aan de overkant van de straat, letterlijk 3 meter, een parkeerplaats is :?.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 08:21

_San87_ schreef:
Mensen die hun auto half op de stoep parkeren terwijl aan de overkant van de straat, letterlijk 3 meter, een parkeerplaats is :?.

Doen ze hier ook. En dan blokkeren ze meteen de halve straat, want onze parkeerplaatsen zijn afwisselend links en rechts. Ik snap er echt niks van. Dan is er of aan de overkant van de weg parkeerplek of als ze paar meter naar voren rijden. (En als je niet in parkeervak staat blokkeer je bijna altijd een oprit hier)

Ik heb nieuwe overburen schuin tegenover me. Mijn oprit komt de straat op na 2 parkeerplaatsen aan mijn kant. Hun huis is tegenover die parkeerplaatsen en ze hebben zelf een oprit/parkeerplaats op eigen terrein. Dan aan de andere kant van mijn oprit en die van directe overburen zijn er aan de overkant voor mij ook weer 3 of 4 parkeerplaatsen. Die nieuwe buren zijn nu al weken telkens met grote SUV en aanhanger bezig en zetten die dus op de stoep bij hun eigen huis, zelfs als er auto's op die 2 parkeerplaatsen staan..... Je past er amper door met kleine auto en vrachtwagens helemaal niet. En door hoe ze staan kan ik amper van eigen afrit afdraaien.

Echt hoe dom en egoïstisch kan je zijn. Daar zouden fikse boetes voor moeten komen elke keer dat iemand bewust zo de boel blokkeert.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 08:31

Nou, inderdaad. Even snel wat uitladen, a la. Maar dat blokkeren is gewoon zwaar aso :\.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 09:20

Suzanne F. schreef:
Ik erger me aan mensen die een filmpje plaatsen op social media en dan geïrriteerd zijn als daar reacties op komen die ze niet willen horen. Eeh joh je post toch zelf een filmpje?

Idem }:0

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 09:22

Aannemers die binnen roken en wanneer je vraagt of ze buiten willen roken dit net buiten een openstaande deur doen >;)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 09:35

Binnen als in .. in jouw huis?
Zo, hondsbrutaal :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 09:43

JudithGigi schreef:
Aannemers die binnen roken en wanneer je vraagt of ze buiten willen roken dit net buiten een openstaande deur doen >;)

Serieus in jouw huis? :oo

Wat bizar.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 09:44

O bah, zo asociaal inderdaad.
Mijn kleine ergernis, de aanhanger van mijn bovenbuur staat weer eens precies voor mijn slaapkamerraam en waarschijnlijk door een aggregaat stinkt dat ding zo wanneer hij hem open doet voor gebruik….