Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
kosseh schreef:Hoe kan ik veilig een paard leren om als handpaard op buitenritjes mee te kunnen.
Ze zijn samen al meerdere keren onder het zadel op buitenrit geweest, staan ook samen in de kudde.
Het paard onder het zadel is bomproef en vertrouw ik 100%. Kan niet in de bak lopen, daar vind hij niks aan en struikelt dan. Buiten tilt hij gewoon z'n benen op en is er niks aan de hand...
Het paard wat ik aan de hand mee wil is nog jong en kent nog niet alles in het duin. Kan nog al snel spanning opbouwen.
Voor het hand paard lijkt mij best om het in de bak op te bouwen/keertje te proberen. Ik twijfel alleen of dat goed gaat voor de andere. Kan er dan minder op.letten dat hij z'n benen gebruikt en niet struikeld.
Iemand die het als nog buiten voor het eerst geprobeert heeft?
Kan natuurlijk wel een keertje vragen of iemand mee wilt lopen, al is dat vaak geen optie
Nyaleti schreef:Ik zoek een fool-proof method om groene aanslag weer van terrastegels te krijgen.
Tuin van m'n broer dus vandaar fool-proof. Wil het niet erger maken![]()
Kat loopt in de tuin en over een week ook weer kleine kinderen dus veilig spul.
Gras moet er tegen kunnen want zijn stukje gazon is heilig.
Ik heb geen hogedrukreiniger, wel een tuinslang en vind vast wel ergens een scrobborstel.
Oh en het liefst met huis-tuin-keuken spul.
Thuis blaffen we overal de hogedrukreiniger overheen dus geen idee hoe het moet zonder
_Karlijn schreef:Hoe kan het dat zulke vrachtwagens zonder oplegger niet voorover klappen als ze hard moeten remmen? Zit er zoveel gewicht in de achterkant?
[ Afbeelding ]
Froukje schreef:_Karlijn schreef:Hoe kan het dat zulke vrachtwagens zonder oplegger niet voorover klappen als ze hard moeten remmen? Zit er zoveel gewicht in de achterkant?
[ Afbeelding ]
https://vm.tiktok.com/ZGHs6npLveVxk-Wzafm/
Nyaleti schreef:Ik zoek een fool-proof method om groene aanslag weer van terrastegels te krijgen.
Tuin van m'n broer dus vandaar fool-proof. Wil het niet erger maken![]()
Kat loopt in de tuin en over een week ook weer kleine kinderen dus veilig spul.
Gras moet er tegen kunnen want zijn stukje gazon is heilig.
Ik heb geen hogedrukreiniger, wel een tuinslang en vind vast wel ergens een scrobborstel.
Oh en het liefst met huis-tuin-keuken spul.
Thuis blaffen we overal de hogedrukreiniger overheen dus geen idee hoe het moet zonder
Century schreef:Ik ga misschien naar Stockholm voor een conferentie. Als ik er een dag (of twee) aan zou plakken, is dat de moeite waard? Ik ben niet zo'n cultuursnuiver (liever rust en natuur), maar sta wel open voor suggesties en landspecifieke dingen.