Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tienus63 schreef:Je zou haast denken dat de buurman wordt opgenomen (vaste gezet) en dat het een gedwongen verkoop is.
Dat zo’n persoon nog rond mag lopen.
Je moet toch niet willen wachten tot hij met finale actie komt, wil hij zijn huidige acties overtreffen, want moet ie dan doen? Brandstichting, een explosie veroorzaken, zijn buren letsel bezorgen?
Winged schreef:Wat een feest dat ze gaan vertrekken! Hopelijk ergens naar een plek waar ze een kilometer rondom hun huis geen mensen hebben wonen. Uiteraard nu wel nieuwsgierig naar het huis, maar ik begrijp ook heel goed dat je dat niet wilt delen als buur zijnde (en je eigen privacy!)
CrazyCat schreef:Wat ben ik blij voor jullie!!! Onze vreselijke buren zijn nu weg sinds begin van de maand. Het is zo zalig de hele energie in het pand is veranderd. Wij komen eindelijk na bijna 4 jaar thuis zonder die rondhangende negatieve energie.
DuoPenotti schreef:Das wel een voordeel, goede schriktraining...![]()
wat een mafklapper zeg.
Maar hebben zulke lui nu echt niet in de gaten dat ze zelf hun leven zo kapot maken, ipv dat hun buren dat doen?
oke open deur vraag, maar echt....
JJ4 schreef:Wat ontzettend fijn voor jullie!
Ondanks dat wij er nog niet vanaf zijn, helpt het wel om te weten dat het eindig is. De pesterijen zijn ook makkelijker naast ons neer te leggen.
Hij liep, terwijl ik dit typ, weer langs de erfgrens te mompelen (ik zit onder de veranda) en probeerde weer contact te leggen, uiteraard reageer ik niet en nu gaat weer de muziek op standje 10 vanuit hun schuur, gelukkig heeft ie een goeie muzieksmaak en wonen ze ver genoeg van ons af om er last van te hebben.