Trouwen in 2026!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

moniek21

Re: Trouwen in 2026!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:46

Wij gaan ook voor een sweet table .. dat zag er zo leuk uit op een beurs waar we waren. En niet iedereen lust taart, dus dan is er voor iedereen wel iets.

Wij trouwen op 20-06-26.
Wij hebben ook niet heel veel haast ( ook erg types van het laatste moment :') ) maar hebben wel locatie, DJ ( een kennis) fotograaf ( ook een kennis) foodtrucks ( ook kennissen hahaha, wij willen een soort festival bruiloft) en de trouwambtenaar is van de week langs geweest.. Ohja jurk heb ik ook al ..
Nou eigenlijk best wel al veel eigenlijk.. alleen moeten we nog steeds een lijst maken met wie we willen uitnodigen… daggasten en avondgasten doen we..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:20

Sieraden vind ik ook lastig!

Wij doen na de ceremonie met de daggasten bruidstaart aansnijden en proosten. ‘s Avonds sweettable als de avondgasten komen.

CobCowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:37

Wij doen de receptie met Vlaamse wafels (en toppings) ipv taart. Daarnaast wat tafels met nootjes, olijven enz. Mijn familie zijn niet echt zoetekauwen, die wachten toch op het avondeten waarschijnlijk.

Sieraden.. ik vind het ook moeilijk. Draag normaal gesproken niet echt veel sieraden, dus misschien doe ik alleen oorbellen aangezien mijn jurk ook redelijk semi-hooggesloten is met lange mouwen

Wij hebben inmiddels de uitnodigingen de deur uitgedaan. We hebben nu: kleding, ringen, catering, fotograaf, babs, locatie.

En een strakke planning om structureel met onze DIY decoratie bezig te zijn. Verder ben ik de playlists aan het maken en mixen (Spotify heeft daar nu een hele fijne functie voor, geen dj meer nodig)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:50

Een sweet table vind ik er zo mooi (en lekker :P ) uitzien.

Over sieraden heb ik nog helemaal niet nagedacht. Ik heb van mijn vriend een aantal jaar geleden een mooie ketting gehad. De ketting is heel fijn met een klein steentje. Heel subtiel.

Onze offerte is aangepast. De contactpersoon was er heilig van overtuigd dat we 24 glazen wijn per persoon zouden drinken bij het diner, ik heb nu al medelijden met de gasten :(:) :') . Maar goed, dat is nu aangepast naar 1 glas wijn per gang.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:51

Gaan jullie gelijk na de bruiloft op huwelijksreis?

Sylver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:19

Haha Rienn, 24 glazen is wel heel enthousiast. Dan haalt niemand het feest denk ik :')

Ik heb ook nog niet over sieraden nagedacht, moet ook nog nadenken over wat ik met mijn haar ga doen.

Wij willen wel na de bruiloft op huwelijksreis ja, het lijkt me echt niet leuk om dan maandag meteen weer te moeten werken.. Dan ben je gelijk weer uit je bubbel. We zijn er alleen nog niet over uit waar we dan heen willen. En jullie?

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:54

Dat gok ik ook, zelfs de ervaren drinkers onder onze vrienden :')

Dat gevoel heb ik ook. Ik wil graag vrij snel daarna weg eigenlijk. Ik heb Chat gevraagd welke bestemmingen er goed bij mij passen :D
Italie (Umbrië/Puglia), Portugal (Alentejo / Azoren), Japan en Nieuw-Zeeland.

Mijn vriend wil graag naar Canada.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:49

Wij gaan iets meer dan een maand later, in de herfstvakantie ivm leerplicht. Heb nog gekeken of ik wellicht een uitzondering kan krijgen voor een huwelijksreis maar denk het niet :').

We gaan naar Italië, via Duitsland en Zwitserland.

xKatinkii

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:06

Wij gaan niet op huwelijksreis. Mijn partner plant niks, dat lukt hem niet, en ik heb genoeg met alleen het plannen van de bruiloft zelf. Ik denk dat wij later een weekje Centerparcs ofzo gaan doen, dat past het beste bij ons!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:12

Wij gaan ook niet. Hebben een melkveebedrijf wat het sowieso moeilijk maakt maar daarnaast kan ik mijn dieren ook niet lange tijd missen. Gaan waarschijnlijk in de nazomer paar dagen naar een Waddeneiland met de hond.

Sylver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:54

Rienn schreef:
Dat gok ik ook, zelfs de ervaren drinkers onder onze vrienden :')

Dat gevoel heb ik ook. Ik wil graag vrij snel daarna weg eigenlijk. Ik heb Chat gevraagd welke bestemmingen er goed bij mij passen :D
Italie (Umbrië/Puglia), Portugal (Alentejo / Azoren), Japan en Nieuw-Zeeland.

Mijn vriend wil graag naar Canada.

Haha, ik had chat ook gevraagd. Hij opperde bij ons oa. Zuid-Afrika, Canada en Sri-Lanka. Zelf dachten we misschien ook aan Madeira.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:58

xKatinkii schreef:
Ik ben vandaag geslaagd voor een trouwjurk bij trouwjurken outlet in Leek. Wat een super winkel en super service, ik had 1 wens en dat was een goed zittende voorgevel en ik ben echt heel goed geholpen! Jurk kostte 1099 euro, met hoepelrok voor 99 en dan komen er nog zo'n 250 euro coupeuse kosten bij. Ik ben heel tevreden! De sluier heb ik er niet bij gekocht, daar twijfel ik nog over.

[ Afbeelding ]

Mijn aanstaande was gewoon mee uitkiezen die ik hoef niks geheim te houden, heerlijk!

Heel erg mooi!

CobCowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:33

Wij doen niet echt een huwelijksreis, maar nemen wel de maandag nog even samen vrij om een beetje bij te komen.

Een paar weken later gaan we wel naar de Zwarte Cross, wat we grappend onze huwelijksreis noemen. Hebben ook een tijd overwogen om de dresscode 'Zwarte Cross chique' te noemen, hahaha.

En een paar weken daarna ook nog met de honden een week naar de Ardennen. Allemaal niet zo lang, want paarden aan huis dus dat vind ik lastig.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:33

Gelijk die maandag er na werken vond ik ook niet zo leuk! Dus wij hebben wel wat geboekt.

Wij gaan 2 dagen later. 9 dagen naar Kroatië.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:01

xKatinkii schreef:
Wij gaan niet op huwelijksreis. Mijn partner plant niks, dat lukt hem niet, en ik heb genoeg met alleen het plannen van de bruiloft zelf. Ik denk dat wij later een weekje Centerparcs ofzo gaan doen, dat past het beste bij ons!

Vooral doen wat het beste bij jullie past. Het is jullie moment <3

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:02

Jildau schreef:
Wij gaan ook niet. Hebben een melkveebedrijf wat het sowieso moeilijk maakt maar daarnaast kan ik mijn dieren ook niet lange tijd missen. Gaan waarschijnlijk in de nazomer paar dagen naar een Waddeneiland met de hond.

Logisch dat je dan niet even weg kunt. De Waddeneilanden zijn heel leuk. Ik ben vooral fan van Vlieland.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:06

Ik heb gisteren akkoord gegeven voor de locatie. Dus de locatie en datum staat nu vast. Dat geeft wel rust, want ik merkte dat ik er wel mee zat dat de offerte niet klopte

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:28

Onze huwelijksreis is de droomreis van mijn partner. Wij gaan een groepsreis doen naar japan!
We hopen dit weekend de kaart ontwerp klaar te hebben.

Ondertussen word ik wel iets onrustig omdat ik voor mijn gevoel nog zoveel moet doen.

viallie11

Link naar dit bericht Geplaatst: 50 min geleden

Wauw ik had 3 weken niet in dit topic gekeken. Er is ineens veel gezegd.
Nu komt er voor veel mensen de trouwdatum ook steeds dichterbij.
Gisteren ben ik geslaagd voor de jurk. Deze was afgeprijsd dus dat was een meevaller.
Wij gaan in oktober trouwen en we hebben tot nu toe: Locatie, fotograaf en jurk geregeld.
Nog genoeg te doen. Vooral de ringen met steeds hoger wordende prijs vind ik lastig. Daarnaast dit weekend maar eens naar een Babs gaan kijken.