Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Olikea schreef:Ik vind het ook super lastig, maar tot nu toe gelukt
Ook dit jaar de supermarkt nog weten te vermijden.. alles uit de voorraad.
Helaas zal dat morgen wel gaan gebeuren, ik ben door de melk heen.. en zonder melk geen koffie.
Dus vannacht (want werken) maak ik een weekmenu, en doe ik morgen een rondje voorraad, kijken wat er van de lijst af kan.
Ik kreeg de vraag of ik mijn bol.com select wou verlengen.. en ik heb het niet gedaan. Ik denk altijd, ach geen verzendkosten, en dat maakt de koop drempel er niet hoger op.
Helemaal no buy zal het niet worden. Ik heb vandaag gehoord dat we een land hebben om de paarden in eigen beheer te houden. Dus ik heb wel eea nodig vrees ik.
Texas02 schreef:Olikea schreef:Ik vind het ook super lastig, maar tot nu toe gelukt
Ook dit jaar de supermarkt nog weten te vermijden.. alles uit de voorraad.
Helaas zal dat morgen wel gaan gebeuren, ik ben door de melk heen.. en zonder melk geen koffie.
Dus vannacht (want werken) maak ik een weekmenu, en doe ik morgen een rondje voorraad, kijken wat er van de lijst af kan.
Ik kreeg de vraag of ik mijn bol.com select wou verlengen.. en ik heb het niet gedaan. Ik denk altijd, ach geen verzendkosten, en dat maakt de koop drempel er niet hoger op.
Helemaal no buy zal het niet worden. Ik heb vandaag gehoord dat we een land hebben om de paarden in eigen beheer te houden. Dus ik heb wel eea nodig vrees ik.
Heeft bol select verder nog voordelen dan? Ik heb dit niet en ik heb ook bijna altijd gratis verzenden bij bol.
MarJon schreef:Ik vind het vooral ideaal dat je nooit verzendkosten hebd. Daarnaast had je, maar dat is volgens mij nu al een stuk minder, dat je gratis voor bepaalde tijds leveringen kon kiezen. Dus op zondag of dezelfde dag geleverd. En je spaart punten met elke aankoop, die je vervolgens in kunt wisselen voor bijvoorbeeld een bol.com cadeaubon of ander tegoedbonnen.