Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siggislief schreef:Al een paar dagen uitslag in het gezicht, maar de jeuk word per dag steeds erger en erger..
De jeuk zat eerst rondom de mond/kaak, en nu al bij de neusvleugels/ogen en wenkbrauwen/voorhoofd.
Tis niet te doen, vanavond maar aan de allergiepillen en gezicht insmeren met een hormoonzalf.
En vandaag ook even wezen werken, pfff en nu denkt mijn rug mazzel!
Maar heb gezegd ik kom 1 x per week, want als ik zo blijf door gaan, kan ik straks wel aan de verslavende pijnstillers.
Zebrastreep schreef:Siggislief schreef:Al een paar dagen uitslag in het gezicht, maar de jeuk word per dag steeds erger en erger..
De jeuk zat eerst rondom de mond/kaak, en nu al bij de neusvleugels/ogen en wenkbrauwen/voorhoofd.
Tis niet te doen, vanavond maar aan de allergiepillen en gezicht insmeren met een hormoonzalf.
En vandaag ook even wezen werken, pfff en nu denkt mijn rug mazzel!
Maar heb gezegd ik kom 1 x per week, want als ik zo blijf door gaan, kan ik straks wel aan de verslavende pijnstillers.
Krentenbaard?
hagelslag schreef:Een collega zijn vrouw is vorige jaar overleden.
En nu zijn er 2 dure lantaarns gejat van zijn vrouw haar graf.
En dit is de 2de keer dat het gebeurd is.
Na de eerste x heeft hij GPS tracker in de lantaarnlichten gedaan.
Ze zijn gejat in werlte en volgens de GPS is zijn ze nu in gütersloh.
Ca 150 km van elkaar af....
Wie the fiets komt er op het idee om zoiets te stelen en dan ook ze via ebay te verkopen![]()
Heb respect voor de overledene
Zebrastreep schreef:Ik ben een beetje bazig geweest in de groepsapp van werk vandaag![]()
Maar aan de andere kant laat iedereen ook veel bij mij liggen, tja dan mag ik ook wel de leiding oppakken. Ging weer over diensten aankomend weekend. Ja sorry, ik heb geen behoefte aan nog een langere dienst met de hoeveelheid uren ik deze week moet draaien. Ik mag daar ook best wat van zeggen. Dus ja , ik mag mij er ook wel mee bemoeien het gaat mij ook aan.
Maar nu denk ik wat als ze dit of dit denken, maar daar moet ik ook schijt aan hebben. Dan gaan ze zelf maar wat regelen ik doe het niet meer voor ze. (uitgezonderd één collega die wel heel behulpzaam is en wel aan mij denkt)
xPabloBokt schreef:Zebrastreep schreef:Ik ben een beetje bazig geweest in de groepsapp van werk vandaag![]()
Maar aan de andere kant laat iedereen ook veel bij mij liggen, tja dan mag ik ook wel de leiding oppakken. Ging weer over diensten aankomend weekend. Ja sorry, ik heb geen behoefte aan nog een langere dienst met de hoeveelheid uren ik deze week moet draaien. Ik mag daar ook best wat van zeggen. Dus ja , ik mag mij er ook wel mee bemoeien het gaat mij ook aan.
Maar nu denk ik wat als ze dit of dit denken, maar daar moet ik ook schijt aan hebben. Dan gaan ze zelf maar wat regelen ik doe het niet meer voor ze. (uitgezonderd één collega die wel heel behulpzaam is en wel aan mij denkt)
Jij bent toch geen manager? Waarom moet je dan de leiding nemen?
Dammie schreef:[ Afbeelding ]
"Nou, tante Dammie, wat voor vegetarisch gerecht maak je voor de kerst?"
" Een feestelijke bloemkool in bladerdeeg, ala Tim Burtons film A nightmare before Christmas "
Op het plaatje zag het echt anders uit
hagelslag schreef:Een collega zijn vrouw is vorige jaar overleden.
En nu zijn er 2 dure lantaarns gejat van zijn vrouw haar graf.
En dit is de 2de keer dat het gebeurd is.
Na de eerste x heeft hij GPS tracker in de lantaarnlichten gedaan.
Ze zijn gejat in werlte en volgens de GPS is zijn ze nu in gütersloh.
Ca 150 km van elkaar af....
Wie the fiets komt er op het idee om zoiets te stelen en dan ook ze via ebay te verkopen![]()
Heb respect voor de overledene
Zebrastreep schreef:xPabloBokt schreef:Jij bent toch geen manager? Waarom moet je dan de leiding nemen?
Omdat de manager zich niet meer bezig houdt met dit soort zaken ( manager is van 2 locaties naar 5 locaties gegaan waarvan 1 locatie nog een keer onderverdeeld in 6 dus 10 locaties) die gaan zich niet meer echt bezig houden met het rooster dat moeten we grotendeels zelf maar uitzoeken is ons verteld. Alleen bij kort of langdurige ziekte komt de manager in beeld.
En dan de manager die tussen de manager en ons zit is nog maar net begonnen en vraagt veel. Ik ben de enige die reageert op vragen via de mail dus die vind het volgens mij wel makkelijk om via mij wat te regelen. Voordeel is wel dat deze tussen manager wel diensten komt draaien en zich meer met ons bezighoudt en meer weet wat er speelt
En niemand regelt verder maar enigszins iets. Ik bedoel ik wil super graag collega's erbij zodat het huidige team niet meer op zijn tenen hoeft te lopen. Er willen nu echt flink wat mensen komen kennismaken. Ik ben dan de enige die een reactie daarop geeft. De rest klaagt vooral dat het te druk is er mensen bij moeten, maar doen vervolgens geen moeite meer. Een andere collega ervaart hetzelfde as mij en vindt het ook erg vervelend dat wij heel veel oplossen en de rest geen stap harder wil zetten.