Stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 16:24

Picopico schreef:
Niet-werkende deurbellen zijn ook stom en komt echt zoooveeeel voor. Volgens mij heeft zeker een derde van Nederland geen werkende deurbel. En ja, dat vinden bezorgers stom, want kloppen horen mensen vaak niet en ze nemen ook de telefoon niet op, want dat is een onbekend nummer :+

Ik ben verbaasd dat nog niemand wespen genoemd heeft >;)

Normaal werkt de deurbel wel, maar hij is net deze week stuk gegaan en we hebben nog geen tijd gehad om een nieuwe te kopen :') en we zetten voor de zekerheid altijd een bezorgafspraak aan, dat het achter huis gezet mag worden. Alleen sommige bezorgers kwakken de pakketjes gewoon voor de voordeur neer (was gister echt top, in de regen, zeiknatte kartonnen doos) of nemen ze weer mee.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 16:25

Ik zit wel op TikTok maar ik moest boze dino ook even opzoeken :=. Is vooral iets voor kinderen ofzo? Dat zit niet in mijn algoritme.

Ik zag wel iets voorbij komen nu wat ik ook stom vind: leraren die zichzelf gaan filmen in de les voor TikTok.

Polarize

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 16:27

Is die boze dino trend niet met die audio die "zo gaat de vogel, zo gaat de vis, zo gaat de dino die een beetje boos is"
Verder zit ik niet vaak op TikTok ofzo.

Mensen die tegen hun kinderen zeggen dat ze "het lieve hondje wel even mogen aaien."
Ze is niet lief. Klein, ja. Schattig, ja. Lief, nee. Niet tegen vreemden. Al helemaal niet tegen vreemden die met hun armen uitgestrekt op haar af komen rennen. Dan zegt ze hap.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 16:36

Wespen vind ik niet stom maar eng. Ik ben nooit gestoken door een wesp maar als de dood dat dat eens gaat gebeuren.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 16:49

Opspelende galstenen vind ik stom momenteel.

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 16:54

Mensen die ver voor het afgesproken tijdstip aankomen :o Vind ik heel stom, ben dan vaak nog met iets anders bezig en heb gewoon nog geen tijd voor je (sorry!) O:)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 17:01

mika11 schreef:
Dat mensen steeds zeggen als je ze tegenkomt: 'we moeten snel eens afspreken voor een kopje koffie!'
Maar dan zelf geen initiatief nemen daarin en blijven afwachten op mijn uitnodiging.

Of mensen die zeggen:"Dnel weer eens afspreken, want dat is zo lang geleden."
Wil je met me afspreken omdat het lang geleden is, of wil je met me afspreken omdat je me wil zien?!

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 17:02

Ik vind mezelf stom. Al een jaar bang zijn of ik misschien diabetes heb, niet ermee durven aan te komen want bang voor de uitslag (wat überhaupt niets uitmaakt, want je lichaam boeit het niet of je het een naam geeft). Nu een bloedtest gedaan ivm haaruitval, maar glucosewaarden zijn gewoon goed :') Heb ik me daar zo druk om gemaakt terwijl ik mezelf zoveel kopzorgen had kunnen besparen (en ja, ik was al bezig met mijn eetgewoonten aanpassen). En het goede nieuws is dat ik voornamelijk B12 en Vit D tekort heb, wat prima op te lossen is.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 17:23

Mijn deurbel werkt bewust niet vanwege de hond :D pakketten mogen direct in de pakketbox of brievenbus, als we weten dat iets groots komt zorgen we dat we het in de gaten houden :Y)
Of ik hang een briefje op met "zet maar neer".

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 17:33

heidy_wilco schreef:
Ik vind mensen die een prachtig oud huis met veel karakter kopen en er dan een emotieloos, kleurloos, glad gedrocht zonder karakter van maken stom.

Mee eens. Of een schattig klein huisje met aan de buitenkant een typisch 'smoeltje' uit begin van de vorige eeuw tot een half kasteel laten ombouwen met een buitenkant in de 'looks van nu'. Komt ongeveer op hetzelfde neer. Koop dan gewoon een groter huis, als je niet tevreden kunt zijn.

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 17:34

Mensen met kinderen die je proberen te overtuigen dat kinderen leuk zijn. Nee, ik wil ze niet en dat heeft een reden.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 17:37

IlonavL schreef:
Mensen die ver voor het afgesproken tijdstip aankomen :o Vind ik heel stom, ben dan vaak nog met iets anders bezig en heb gewoon nog geen tijd voor je (sorry!) O:)

Ik vind het tegenovergesteld dan weer stom: mensen die een half uur na afgesproken tijd aankomen.
Of als ik zelf te laat ben. Al gebeurt dat zelden en is dat over het algemeen overmacht (file oid)

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 17:41

Sherivey schreef:
IlonavL schreef:

Ik vind het tegenovergesteld dan weer stom: mensen die een half uur na afgesproken tijd aankomen.
Of als ik zelf te laat ben. Al gebeurt dat zelden en is dat over het algemeen overmacht (file oid)

Haha, ja dat is ook heel stom :o Hoewel ik eigenlijk wel standaard een paar minuutjes te laat ben O:) Maar een half uur zitten wachten op iemand is ook vreselijk.

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 17:45

Dat mensen vinden dat ze met mijn hond mogen spelen.
In losloopgebied gooide mijn hond haar speeltje bij mensen voor de voeten (doet ze vaker, probeer het af te leren). Zeg ik: gooi maar niet, doen ze het toch, was het ineens mijn schuld want mijn hond luisterde niet en gooide het speeltje toch echt voor hun voeten. Echt _-:(

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 17:45

Shenavallie schreef:
heidy_wilco schreef:
Ik vind mensen die een prachtig oud huis met veel karakter kopen en er dan een emotieloos, kleurloos, glad gedrocht zonder karakter van maken stom.

Mee eens. Of een schattig klein huisje met aan de buitenkant een typisch 'smoeltje' uit begin van de vorige eeuw tot een half kasteel laten ombouwen met een buitenkant in de 'looks van nu'. Komt ongeveer op hetzelfde neer. Koop dan gewoon een groter huis, als je niet tevreden kunt zijn.

Ja, dat inderdaad :( Zo zonde!

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 18:02

Da's net zoiets als een hondenras "verbeteren" met fokken. Bull Terriers met debiele ramskoppen, mopsen zonder neus. Als je een neus niet mooi vind, zoek dan een ander ras. Pruts niet aan een bestaand ras.
Schotse herders met achterlijk dikke vachten. Entlebucher Sennenhonden die het plompe lichaam aan het verruilen zijn voor iets slanks.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 18:07

Een geweldige serie..................met maar 1 seizoen. ^)

aisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 18:32

mensen die zelfs te laat komen bij een uitvaartdienst.
Echt gebeurt met de regelmaat..en nee ,je kunt niet te laat komen als je op tijd gaat, of er moet een ongeluk gebeurt zijn.
Ons uitvaartcentrum ligt aan twee bruggen, die gaan vaak open.
Zelfs mensen uit de buurt komen te laat,hoe dan!!

(en dan teleurgesteld zijn dat er geen zitplaatsen meer zijn)

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 18:34

Picopico schreef:

Ik vind mensen die wespen stom vinden stom O:)
Wespen zijn cool <3

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 18:46

Muggen zijn stom. En ouder worden ook.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 18:47

Bellatrix schreef:
Muggen zijn stom. En ouder worden ook.

niet ouder worden is nog stommer...

muggen zijn wel echt stom, of althans dat ze steken...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 18:54

Ze mogen best steken maar ze moeten niet om mijn hoofd heen zoemen want dan kan ik niet slapen. :+
Als ik ze niet hoor, gaan ze hun gang maar.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 19:01

nee steken ook niet, brengt allemaal enge ziektes rond, bij mensen en bij paarden

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 20:19

Laurora schreef:
Picopico schreef:

Ik vind mensen die wespen stom vinden stom O:)

En bedankt :+

Dahlia85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 20:23

Eentje die wat mij betreft ook niet mag ontbreken: " oh mij niet bellen"