8Eveline schreef:SpikkelFire schreef:Waarom moet mijn kitten altijd mee naar de wc? Beetje privacy please.
Gezeeeellig aldus mijn katten.
Mijn hond vindt het ook gezellig. Maakt de deur gewoon open als ik hem dicht doe, ook met douchen

Als ik de deur op slot doe kost het me mijn deur, dus dan maar gewoon open haha

Genoeg mensen die denken dat ze het kunnen verbloemen met kauwgum, wierook of extra parfum, maar dat werkt echt niet. Wij hebben maar één deur (= voor- en achterdeur tegelijk) en kunnen die soms niet open doen omdat de buren sinds de verbouwing van hun huis ineens een zijdeur in hun huis hebben gezet en die openzetten bij mooi weer. Zij roken als een ketter, ook in huis, dus zelfs als ze niet buiten roken dan komt die akelige lucht nog onze kant op en moeten we onze deur met mooi weer dichthouden. Geloof me, je ruikt het zelfs bij ons binnen. De meeste rokers hebben gewoon totaal geen benul (of juist wel, maar hebben overal schijt aan) wat voor smerige geur ze bij zich hebben, dan wel veroorzaken. En dan die peuken die gewoon achteloos op straat of vlak voor de ingang van een winkel worden gegooid. Dat gedrag snap ik gewoon totaal niet. 
Het is vreselijk, doet zo’n pijn die nagels!
Hij zit altijd te wachten tot ik klaar ben, om dan lekker kopjes te geven aan m'n natte benen. Leuk in de rui periodes

hoe groot is die?

hondenmens hier.
en ligt netjes op mijn merrie