Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 12:04

8Eveline schreef:
SpikkelFire schreef:
Waarom moet mijn kitten altijd mee naar de wc? Beetje privacy please.

Gezeeeellig aldus mijn katten.

Mijn hond vindt het ook gezellig. Maakt de deur gewoon open als ik hem dicht doe, ook met douchen :+
Als ik de deur op slot doe kost het me mijn deur, dus dan maar gewoon open haha

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 12:15

Snoraly schreef:
Mijn nieuwe onderbuuf die binnen rookt, wat rechtstreeks bij me naar binnen waait. Vervolgens probeert ze de geur te maskeren met wierook. Heb dan nog liever mijn roggelende buurman die ik door de muren heen hoor :')

Oh gatver, rooklucht.. :r Genoeg mensen die denken dat ze het kunnen verbloemen met kauwgum, wierook of extra parfum, maar dat werkt echt niet. Wij hebben maar één deur (= voor- en achterdeur tegelijk) en kunnen die soms niet open doen omdat de buren sinds de verbouwing van hun huis ineens een zijdeur in hun huis hebben gezet en die openzetten bij mooi weer. Zij roken als een ketter, ook in huis, dus zelfs als ze niet buiten roken dan komt die akelige lucht nog onze kant op en moeten we onze deur met mooi weer dichthouden. Geloof me, je ruikt het zelfs bij ons binnen. De meeste rokers hebben gewoon totaal geen benul (of juist wel, maar hebben overal schijt aan) wat voor smerige geur ze bij zich hebben, dan wel veroorzaken. En dan die peuken die gewoon achteloos op straat of vlak voor de ingang van een winkel worden gegooid. Dat gedrag snap ik gewoon totaal niet.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 12:17

Webshops met beloftes van vandaag voor x tijdstip besteld = morgen in huis, die dat niet waar maken. Adverteer er dan ook niet mee!

1 a 2 dagen vertraging kan ik nog begrijpen maar ik heb het vrijdag ruim op tijd overdag besteld, het is nu dinsdag en er is nog niks onderweg.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 12:18

Zullen hier vast mensen zijn die het aso vinden, maar mijn ergernis is mensen die tegen mij gaan praten als ik muziek aan het luisteren ben op het werk. Ik luister dan wel en trek m'n doppen uit, maar het is irritant als het precies op het goede stuk van het liedje is :+

Rokers hebben geen benul van de geur idd. Ook als je zelf in een rokershuis woont, merk je het niet. Pas als je op jezelf gaat wonen en je ouders een keer bezoekt...

rien10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 12:22

Het is aso om muziek op te hebben als je werkt. Maar dat bedoel je niet.....

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 12:22

chanicha schreef:
PotjeMayo schreef:
Teennagel begint weer in te groeien en pijn te doen. Pedicure is pas beschikbaar vanaf 10 juni i.v.m herstellen van operatie. Ik had zelf ook eerder een appje moeten sturen... er zijn hier niet zoveel pedicures en de rest heeft eigenlijk nooit plek.
Jaar terug weer begonnen en waar het door komt? Geen idee :n

Ik ben jaren terug bij een podoloog geweest en die heeft mijn teennagels opgebouwd met dat spul voor nepnagels en daardoor groeide mijn nagels weer goed _/-\o_ Het is vreselijk, doet zo’n pijn die nagels!

Ik zal eens kijken of dat wat is :j

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 12:33

Telpeva schreef:
Webshops met beloftes van vandaag voor x tijdstip besteld = morgen in huis, die dat niet waar maken. Adverteer er dan ook niet mee!

1 a 2 dagen vertraging kan ik nog begrijpen maar ik heb het vrijdag ruim op tijd overdag besteld, het is nu dinsdag en er is nog niks onderweg.

Dit vind ik ook altijd wel een dingetje, vooral als er feestdagen volgen waarbij vaak pakketjes niet opgehaald worden. Kan je nog langer wachten... :(

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 12:34

Vrijdag is een werkdag. Zaterdag, zondag en deze maandag niet. Vandaag is het dinsdag, dus de volgende werkdag. Het zou er vandaag moeten zijn.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 12:37

MyWishMax schreef:
SpikkelFire schreef:
Waarom moet mijn kitten altijd mee naar de wc? Beetje privacy please.

Mijn hond vindt het ook gezellig. Maakt de deur gewoon open als ik hem dicht doe, ook met douchen :+
Als ik de deur op slot doe kost het me mijn deur, dus dan maar gewoon open haha

Haha ja mijm kat klauwt de deur ook kapot := Hij zit altijd te wachten tot ik klaar ben, om dan lekker kopjes te geven aan m'n natte benen. Leuk in de rui periodes -O-

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 12:39

Cowboy55 schreef:
Gelukkig heeft het feit dat de straten hier voor de 3e dag op rij binnen 10 minuten volledig blank staan en dat een dubbele blikseminslag binnen 60 seconden onze hele buurt 5 uur lang lam legt helemaal NIKS te maken met klimaatverandering……

-:(-

Heeft het ook niet, slecht weer is van alle tijden, denk aan de Watersnoodramp van 1953. En Noach.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 12:56

Avalanche schreef:
GabberGill schreef:
[ [url=m/MhkUL1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Resultaat wat de hond voor elkaar krijgt. Ik kreeg deze door mijn vriend doorgestuurd met de link van het Asiel en de contactgegevens.

Ik heb zo'n flauw vermoeden dat hij zichzelf ook ergerde

Oh lekker dan :') ik ben nu wel benieuwd naar de hond in kwestie :)) hoe groot is die?

Afbeelding
Het snoetje

Maar ook deze denkt het te kunnen
Afbeelding

A fijn mijn vent trekt net zelf het hele hoor eruit. Hij zit er ook al een week in.

Lang leven dieren, mannen en kinderen
Ooooooh en de katten

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 13:13

Telpeva schreef:

Blokker toevallig?

Die adverteren daar ook mee kreeg het pas een week later

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 13:48

Tancreda4 schreef:
Haha ja mijm kat klauwt de deur ook kapot := Hij zit altijd te wachten tot ik klaar ben, om dan lekker kopjes te geven aan m'n natte benen. Leuk in de rui periodes -O-

Hoezo heb jij natte benen als je van de WC komt?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 13:52

soesita schreef:
Tancreda4 schreef:

Hoezo heb jij natte benen als je van de WC komt?

Ik kan niet zo goed mikken %) :P

Ik bedoel met douchen :')

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 13:55

GabberGill schreef:
Avalanche schreef:

Oh lekker dan :') ik ben nu wel benieuwd naar de hond in kwestie :)) hoe groot is die?

[ [url=m/SaVmq7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het snoetje

Maar ook deze denkt het te kunnen
[ [url=m/xqpzhu.jpg]Afbeelding[/url] ]

A fijn mijn vent trekt net zelf het hele hoor eruit. Hij zit er ook al een week in.

Lang leven dieren, mannen en kinderen
Ooooooh en de katten

Ze zijn wel leuk <3 hondenmens hier.

Die bovenste is wel een bonk spier volgens mij.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 13:56

fjordjes schreef:
Telpeva schreef:

Blokker toevallig?

Die adverteren daar ook mee kreeg het pas een week later

ik denk dan meteen aan agradi.

En het ergste, het blijft online beschikbaar staan, ook al krijg je het pas na 3 weken

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 14:39

Ik had twee dingen besteld bij een dierenwinkel.
Krijg ik eerst "Uw pakket in ingepakt en word opgestuurd"
Gisteren al, zou vandaag bezorgd worden.

Krijg ik net ineens een mailtje met "Uw product is niet op voorraad"
En juist dat gene waarvoor ik de bestelling plaatste. Ik had er nog een kattenspeeltje van een paar euro bij gedaan.
Als ze dan even vragen of ik dan de rest ook nog wil....
Nu moet ik 6,95 verzendkosten gaan betalen voor een speeltje van nog geen 4 euro.....

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 15:12

Ik wil zo graag trainen, maar vanavond weer de hele avond regen :(

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 15:59

rien10 schreef:
Het is aso om muziek op te hebben als je werkt. Maar dat bedoel je niet.....

Ja, dat bedoelde ik wel. En ik wist dat er mensen zouden zijn die dit aso vinden. Helaas hebben wij een open kantoor waar we alles horen, dus als ik me ergens goed op moet concentreren (financiële projectmanagement, is wel zo prettig als ik geen fouten maak zeg maar), of als ik overprikkeld wordt door geklets van anderen, doe ik oortjes in. Gelukkig is dat hier niet vreemd, en vinden mijn collega's dat niet aso. Maar ik wist bij voorbaat dat anderen dat wel zo ervaren :')

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 16:26

Waarom worden honden oud. ;(

Onze hond komt de auto niet meer in.
Was toch even z’n realisatie moment.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 16:29

daantjuhhh schreef:
Waarom worden honden oud. ;(

Onze hond komt de auto niet meer in.
Was toch even z’n realisatie moment.

Beter dan niet oud...

Maar snap je wel :knuffel:

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 17:04

Zoveel te doen, de deadlines maken me soms echt gek. Vooral het portfolio. Er moet zo ontzettend veel in... Stagetaken, allemaal uitgewerkte opdrachten waardoor je bewuster wordt van jezelf, meerdere STARRS, heel veel gelul. Dit allemaal om vervolgens een assessment te krijgen waarin je alleen wordt gevraagd naar je STARRS. Docent heeft gewoon toegegeven dat ze door sommige opdrachten heen scrollen en alleen even checken. Lekker dan.... %) Kan niet wachten tot dit allemaal ingeleverd en gehaald is.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 17:08

Na het rijden ging ik even buiten zitten met een flesje cola en twee biscuitjes op de picknickplaats bij mijn pensionstalling. Moest ik nog even iets pakken binnen, 20 seconden weggeweest, kom ik terug, koekjes weg. Eerst keek ik mijn paard beschuldigend aan, maar die stond niets vermoedend te grazen. Toen zag ik pas hoeveel kauwen er daar rondvliegen....
Geërgerd is een groot woord, moest er eigenlijk wel om lachen.

JameyDL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 17:34

Polarize schreef:
Niet echt een ergernis maar meer een nieuwsgierigheid, ik zie altijd enorm veel cwd zadels voorbij komen op van die facebookgroepen voor paardenspullen, vaak ook niet meer dan een jaar oud. Ben dan toch zo benieuwd waarom ze die zadels zo snel weg doen

Ik heb een oud cwd zadeltje overgenomen heb er nog niet heel veel ervaring mee maar hij zit wel heel lekker :o en ligt netjes op mijn merrie

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-24 17:34

Ik kan vanavond pas rijden maar we kunnen alleen buiten/in het land, en de ene radar zegt dat ik veilig zit t/m middennacht, de ander zegt alle hel barst los rond 19:00...fingers crossed dat die van mij goed zit