En dan wordt er een bom gedropt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Earth

Re: En dan wordt er een bom gedropt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 14:57

Wat super om te horen! Heel veel geluk gewenst, je verdient het <3

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 15:56

Wat fijn om te horen, het is jullie gegund <3

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 19:56

Wat ontzettend fijn zeg <3

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 21:14

Wat fijn en op naar een mooier hoofdstuk in je leven…

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 08:52

Na het stille meelezen, wil ik je ook heel veel geluk en liefde toewensen!
Wat een fijne update!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 09:11

Wat een fijn bericht om het zo mee af te sluiten. Hopelijk nu weer alleen maar vooruit kunnen kijken met alle liefde en geluk <3

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 09:19

Mooie afsluiter.
En ik wens je heel veel geluk en liefde voor de toekomst toe!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 12:44

Ik hoop dat jullie beiden heel gelukkig worden!

Horsejansdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 08:16

Ahhh wat fijn om te horen! *\o/* blij voor jullie! Krijg je ook nog weleens Kenzy-updates? Is ze lekker op haar plekje?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-24 09:13

Horsejansdam schreef:
Ahhh wat fijn om te horen! *\o/* blij voor jullie! Krijg je ook nog weleens Kenzy-updates? Is ze lekker op haar plekje?

Ja, ik krijg elke week wel wat foto's of filmpjes toegestuurd. Ze is helemaal gelukkig met haar 2 fjordenvriendjes. En ze hebben al dingen gedaan zoals naar buiten of een WE les. Dus ik ben blij met mijn keuze om Kenzy naar haar te doen.

Horsejansdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 20:38

Ahhh klinkt heel erg fijn zeg!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-25 14:22

Zijn een jaar verder en moest ineens aan dit topic denken.
Vandaag even een emo dag. Heb het toch nog niet helemaal verwerkt.

In een jaar is er veel veranderd. Huwelijk voorbij, hond herplaatst, verhuisd, paard verkocht, relatie uit en nu ook nog m’n baan kwijt.

En ik was heel erg bang om depressief te raken. Daar ben ik wel gevoelig voor. Maar ik weet niet hoe het kan maar ik voel me eigenlijk meestal best wel oké. Tuurlijk heb ik soms lastige dagen. Maar grootste gedeelte zit ik best lekker in m’n vel.

Wel ben ik sinds kort gestart met therapie om aan wat zelfliefde te werken <3

Ik zocht nadat m’n relatie uitging ook een nieuwe invulling van m’n weekenden en heb dat nu gevonden in hondenfotografie. Dat geeft me veel energie dus dat is fijn!

Ik hoop dat het binnenkort toch eens mee gaat zitten. Ik heb wel genoeg pech gehad de afgelopen 12 maanden. Ik verdien nu wel even iets leuks vind ik :Y)

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-25 17:20

O, dat is heel vervelend... probeer je een nieuw leven op te bouwen, vallen de nieuwe fundamenten meteen weer weg. :(:)

Zelf zit ik in een heel andere situatie dan jij, maar ook bij mij is 'zelfliefde' wel een ding. Ik heb heel lang maar twee opties gekend: of de problemen liggen aan mij, of ze liggen aan de rest van de wereld ("de maatschappij", "de normies"). Als je wilt kunnen we daar wel over pb'en.

Maar als ik je post zo lees, zit het wel goed met je zelfliefde. Zoveel tegenslag en toch goed in je vel zitten, ik wou dat ik dat kon! +:)+

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-25 10:51

Ik herinner me je topic nog goed want ik zat in eenzelfde situatie. Hier was het afgelopen jaar ook alles veranderd. Naast huwelijk uit elkaar, gestart met co ouderschap kreeg ik ook te horen dat mijn ex een relatie kreeg met iemand uit mijn team van werk. Dat was voor mij de druppel om ook op zoek te gaan naar ander werk. Ik ben 1 februari gestart en dat was eigenlijk de laatste stap die ik moest zetten om los te komen van het oude leven. Ik had geen terug val verwacht maar de laatste weken valt het zwaar. Energie balans kwijt doordat ook werk niet meer op de automatische piloot gaat. En ook echt loskomen van mijn ex omdat ik hem daar nu ook niet meer tegenkom. Maaaar inmiddels begin ik mijn draai te vinden en ben ik enorm blij dat de lente begint. Ik heb geen ruimte in mijn hoofd voor daten maar kijk er wel naar uit. Nog even lekker een zomer beetje in mezelf investeren. Een man komt later wel. Heb nu een vast contact en dat is wel gezellig voor de time being. Die wilt juist samen wonen en kinderen dus samen geen match. Niet de lasten wel de lusten even haha.

Ondanks dat ben ik wel echt gelukkiger en heb ik minder stress dan een jaar geleden. Blij wel hoe alles grotendeels gelopen is en wat is het jaar snel omgevlogen.

Ik ben benieuwd waar jij over een jaar weer staat. Lijkt alsof je goede stappen aan het zetten bent! Hopelijk wel iets minder tegenslagen. Zou het net wat makkelijker maken allemaal :j. Leuk om even terug te lezen zo want ik herkende me enorm in je verhaal.

Sychess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-25 11:15

Selina schreef:
Zijn een jaar verder en moest ineens aan dit topic denken.
Vandaag even een emo dag. Heb het toch nog niet helemaal verwerkt.

In een jaar is er veel veranderd. Huwelijk voorbij, hond herplaatst, verhuisd, paard verkocht, relatie uit en nu ook nog m’n baan kwijt.

En ik was heel erg bang om depressief te raken. Daar ben ik wel gevoelig voor. Maar ik weet niet hoe het kan maar ik voel me eigenlijk meestal best wel oké. Tuurlijk heb ik soms lastige dagen. Maar grootste gedeelte zit ik best lekker in m’n vel.

Wel ben ik sinds kort gestart met therapie om aan wat zelfliefde te werken <3

Ik zocht nadat m’n relatie uitging ook een nieuwe invulling van m’n weekenden en heb dat nu gevonden in hondenfotografie. Dat geeft me veel energie dus dat is fijn!

Ik hoop dat het binnenkort toch eens mee gaat zitten. Ik heb wel genoeg pech gehad de afgelopen 12 maanden. Ik verdien nu wel even iets leuks vind ik :Y)

Hoi, stille meelezer hier :)

Ik heb jaren geleden ook in een rollercoaster gezeten (anders dan jij op sommige vlakken, kon gelukkig mijn dieren behouden, maar uit een slechte relatie gestapt, kort daarna m'n eerste hond verloren, en een relatie waarin ik nog stapelverliefd was werd abrupt beëindigd, laatste dag van vorig jaar mijn vader verloren) en ik kan je zeggen: ik weet hoe het voelt, alsof het nooit meer goedkomt, wie wil mij nu nou nog hebben, wanneer eindigt de oliebol, etc...

Maar ik kan je ook zeggen: het wordt beter!! Ik voel me ZO veel sterker. En weet nu ook: ik kan goed alleen zijn. Heb een lief vangnet om me heen. Het kost tijd.. Veeeeel tijd. Veel therapie. En vooral erg veel tijd om weer energie te hebben en te krijgen van dingen, ipv dat alles energie kost.

Laat het op zijn beloop, meid, je bent goed bezig, het komt echt wel weer! Geef en gun jezelf tijd. Ik ben nu zo gelukkig, ik heb nog wel wensen, maar daar ben ik naartoe aan het werken, ook dat kost tijd... Komt tijd komt raad zei mijn moeder altijd.

Ik wens je veel sterkte topper!