Trouwen in 2025

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eapy

Re: Trouwen in 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 19:01

Heel gaat alles ook nog prima. We trouwen op 6 september dus de meeste dingen zijn wel geregeld, nu wat kleine dingetjes en details nog. Ik heb niet suuuper veel stress maar ik droom wel vaak over de dag, en dan vooral dat alles verkeerd gaat! :')

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 19:54

Wij zijn op zoek naar een dj voor het feest. De locatie heeft zelf al de installatie en verwachten dat de gene een draaitafel eraan koppelt.
Maar overal waar je kijkt krijg je complete shows met tafel en lamp erbij, meteen een flinke kost. Hoe hebben jullie een dj gevonden?

lynnXtubbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 21:11

Haha dat van de dromen komt mij erg bekend voor! En het weer wisselt nogal voor zondag dus daar maak ik me wel een beetje druk om, omdat we het liefste alles buiten doen.
Wij zijn voor een dj uiteindelijk via via bij iemand terecht gekomen die het meer hobby matig doet, dat viel daardoor erg mee in de prijs..

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 22:11

Zondag al dan gaat het nu inderdaad heel snel. Hoop dat het een mooie en droge dag gaat worden.

De trouwambtenaar is vanavond bij ons geweest. Leuke vrouw dus dat is ook fijn.

Sorry geen kennis over dj's

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-25 09:04

Wat fijn dat het bij iedereen zo goed verloopt, de voorbereidingen.
Wij zijn eigenlijk zo goed als klaar met alle voorbereidingen. Deze week heb ik de tafelplanning gemaakt, de bedankjes besteld etc. Wij kunnen nu dus rustig afwachten tot het gesprek met de Babs, en daarna de dag zelf.
Ben eventueel nog op zoek naar een jasje/vestje voor als het wat kouder zou zijn (eind september), maar dat heeft geen haast.

Wbt DJ: mijn vriend heeft er een gevonden via een website met (trouw)dj’s, deze speelt ook saxofoon. Volgens mij heel goed betaalbaar, mijn vriend let goed op de kosten. Ik kan straks even vragen hoe of wat.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-25 09:09

Voor een heel aantal is het bijna zover, spannend!
Dromen over je bruiloft haha, maar je bent er ook zoveel mee bezig. Logisch ook wel.

Hier even stress afgelopen week. Onze ceremoniemeester haakt af.. := En dat terwijl het enige wat ze tot nu toe had hoeven doen was mijn vrijgezellenfeest regelen, er waren letterlijk 4 appjes uitgewisseld.
Dat was echt wel even schrikken, maar uiteindelijk is het beter zo. We hebben iemand nodig waar we op kunnen bouwen en zij is dat dus niet.
Afgelopen zaterdag wel mijn jurk gekozen <3 andere kleur dan ik had gedacht, maar wel echt blij mee. Afgelopen dinsdag het proefdiner gehad, dus ook dat afgetikt. Krijg steeds meer zin in de dag!

Fijn dat de trouwambtenaar fijn is Linnie!

Wat betreft de dj; onze buurman is dj dus dat was snel geregeld. Maar er zijn ook wel algemene websites waar dj's op staan die je kunt boeken.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-25 09:47

Boemklatsch, misschien is een mooie stola een idee? Die heb ik altijd gehad bij mijn galajurken. Vind een jasje of vestje op een hele mooie jurk altijd wel afbraak doen aan het plaatje. Een stola is super mooi! Kunnen ze je bij zaken met avondjurken zeker mee helpen :j

Oh, wat vervelend Muurp -O- Wat jammer dat het zo moet lopen! Hebben jullie al wel iemand anders in gedachten?

Een vriend van mij is DJ, dus die heeft op onze bruiloft gedraaid. Ik denk dat veel DJ's ook wel de voorkeur hebben om met hun eigen set-up te werken, omdat ze dan precies weten wat ze voor vlees in de kuip hebben geluids-wise.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-25 10:10

Hier inmiddels een half jaartje getrouwd!
Achteraf gezien ben ik blij dat we het echt lekker klein hebben gehouden, al was het volgens sommigen niet zoals het hoorde :') .
Heb ik stiekem een beetje schijt aan, dit was hoe wij het wilden

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-25 11:13

Ik had een spijkerjasje, vond ik wel passen bij de jurk en mijzelf.

Alleen die heb ik maar heel kort aan hoeven hebben. Temperatuur was goed.

Afbeelding

Wij hadden een bruiloft Dj, maar die had ook zelf all het materiaal. Voor ons handig, aangezien we eigen locatie hadden.

Oh nou dat is ook niet aardig muurp, geef gelijk aan dat je niet kan/wil...

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-25 00:01

Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke muziek jullie afspelen tijdens de ceremonie?