Weer hele mooie dingen allemaal! En zwart/wit kaartjes zijn best veel gevraagd Siers, dus dat komt wel goed van pas denk ik. Ik vind jouw kaartjes ook zo schattig nevica! En eindelijk weer een rand stukje hahaha. En die washi tape set wat je bij de kaartjes kreeg ziet er prachtig uit ook. En die washi tapes van jou zijn ook beide echt suuuperleuk mandy! Nog bedankt voor je bij werk post WildDreams, mooie dingen gehad ook! Ik had toevallig iemand op postcrossing die zwart/wit foto’s met kleur accent geweldig vond maar ik heb niet echt meer iets behalve de fiets in Amsterdam geloof ik. Ben benieuwd waar jouw santa je dag 18 kaartjes vandaan heeft.
—
Ik werd vandaag verwend met 2 sticker vellen sets en ik vind ze echt super leuk! Ben sowieso gek van die sticker vellen, en had beide nog niet dus ze zijn een hele mooie toevoeging voor de collectie. Ik heb deze vellen in een grote klapper zitten met a4 hoesjes waar ik dan doorheen kan bladeren, super handig is dat qua opbergen dus die ga ik er na de kerst gelijk bij stoppen.