Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 13:04

Ik was ook al aan het zoeken :))

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 13:29

Kaitlyn schreef:
Alja schreef:
Ik heb hem voor 20 euro gekocht bij de Hema
Fijn ding

€20? Hoe dan? Die is €55, zelfs met 50% korting kom je daar nog niet op...

Bedoel je een ouderwetse elektrische deken of een verwarmde fleece deken zoals die van Stoov of The Plaid van Nikki Amsterdam?
Die laatste zijn inderdaad een flink stuk duurder. Zou het geld er niet voor overhebben, maar vorig jaar was het eindejaarscadeau The Plaid. Daar lig ik toch wel erg lekker onder tijdens de koude avonden.

Keandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 13:46

Wij hebben ondertussen onze nieuwe tv met soundbar gescoord.
Wordt morgen geplaatst.

Bij Coolblue, een LG oled 65inch, met LG soundbar.
Hadden al een paar maand aan het uitkijken geweest ervoor en nu was er deze met een mooie en degelijk korting, met plaatsing en installatie van alles was het 2000€.
(nog duur zat, maar we wilden er toch voor gaan)

AnoukWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 14:19

Na aanleiding van dit topic, toch vanmorgen vroeg naar de EJ gegaan. Had niks nodig. Maar dit is wel heeeel leuk shoppen <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 14:55

Ik zoek een Amigo of Rhino buitendeken 100 grams, bijvoorkeur met V sluiting, maat 6'3, mocht iemand die tegen komen, dan hou ik mij aanbevolen <<)

Edit, en een fijne thermorijlegging

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 16:25

Ik ben vanmorgen ook bij de Eppeljeck geweest, was zeker de moeite waard. Er was echt heel veel met 75% korting, heel erg veel rijbroeken en dekjes ook, geen oude troep maar gewoon echt prima spullen. Ik had 2 rijbroeken, 6 paar sokken, 2 halsters en een dekje voor totaal 90 euro, was anders dus het viervoudige geweest.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 17:11

Heeft iemand al een idee wat er bij Hypostore gaat gebeuren? Wij willen een tripje plannen maar weten niet welke dag handig is :o

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 17:30

Bielsje schreef:
Heeft iemand al een idee wat er bij Hypostore gaat gebeuren? Wij willen een tripje plannen maar weten niet welke dag handig is :o

Haha dat is wel heel erg :))
Afgelopen jaren was het volgens mij altijd donderdagavond 30% presale en op BF zelf 25%. Maar correct me if I'm wrong!

Weet iemand toevallig een winkel waar ze Feetje babykleding in de aanbieding hebben met BF?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 18:18

AnoukWelsh schreef:
Na aanleiding van dit topic, toch vanmorgen vroeg naar de EJ gegaan. Had niks nodig. Maar dit is wel heeeel leuk shoppen <3

[ [url=m/uv79Zn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zEc1xI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MCv6b9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw, gaaf!!

veerxsjimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 18:27

Och. Dit topic is wel heel verleidelijk om naar EJ te gaan.. mooie afprijzing!
Ik dacht ook dat ze bij Hypostore de donderdag voor BF 30% procent korting hebben.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 19:03

Ik wil voor een wit lemieux dekje gaan en nog een horseware liner van 300 grams. Hopelijk met goede korting!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 19:38

Voor de honden mensen onder ons. Een van onze favo shops wat betreft leer producten (K9 world) heeft 20% korting op hun leren lijnen e.d. (en hun normale prijzen zijn altijd al zeer netjes) en 50% korting op hun eigen kleding lijn. Ik gebruik hun leren lijnen altijd en wil niks anders meer.

Voor mezelf heb ik dit training vest gescoord van ze. Wilde al een hele tijd een trainings vest maar het kwam er telkens niet van. Gaat het nu in de winter wat te koud voor zijn, maar voorjaar/zomer/najaar gaat die perfect zijn. Stuk leuker geprijsd nu tov bv. de Pinewood welke ik eerder op het oog had (100+) en heeft nagenoeg dezelfde dingen erop/eraan zitten die ik graag wil. Staat dan wel logo op van de winkel, maar dat vind ik niet erg - ik promoot ze vaak genoeg omdat ik fan ben van hun werk :') :j Ze hebben naast dit training vest ook 2 jassen - vergelijkbaar met de pinewood hondensport jas -; thermo en gewoon. Wel ook met logo weer dus dat moet je willen, maar ook 50% korting :j
Afbeelding

En net geslaagd voor een multicooker van Russell Hobbs welke ik al een hele tijd op de wishlist heb staan. Nu leuk afgeprijsd naar 65E bij bol (& ook amazon). Kan niet wachten om hiermee aan de slag te gaan!
Afbeelding

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 20:14

manzano schreef:
Bielsje schreef:

Afgelopen jaren was het volgens mij altijd donderdagavond 30% presale en op BF zelf 25%. Maar correct me if I'm wrong!

Dit klopt inderdaad, dus qua korting is online bestellen op vrijdagavond het voordeligste, anders de vrijdag zelf.

Ik ben vandaag met een vriendin naar de ej geweest, heb eigenlijk nog een nieuwe rijbroek nodig, maar niet kunnen slagen. Vond het stiekem best tegenvallen :o
Nu lekker afwachten op de korting van hypostore en horseflex! Wil vitamine E bestellen en eigenlijk mag ik mezelf nog verwennen met een dekje..

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 21:00

Ik heb de multicooker zojuist geannuleerd en opnieuw besteld want ik kwam in de multicooker groep op Facebook een korting code tegen welke bij bol ingevuld kan worden: SABINE15. Hiermee kost de cooker nog maar €55 +:)+

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 21:11

DemiSisa schreef:
manzano schreef:

Dit klopt inderdaad, dus qua korting is online bestellen op vrijdagavond het voordeligste, anders de vrijdag zelf.

We gaan nu maar op woensdag, een verlanglijstje maken zodat we weten wat er online besteld moet worden _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 21:24

Ik moet ook even een lijstje maken voor mezelf. Ik wil eigenlijk graag nog wat kerstcadeaus inslaan plus ik ken mezelf.. ik ga vast nog wel voor de bijl voor iets waarvan ik nu nog niet weet dat ik het nodig heb :')

Ik wil eigenlijk graag kijken voor:
Koffie
Kappersmerken shampoo
Misschien een rode wijn adventskalender maar sinds die regel van 25% korting zijn er niet echt geweldige aanbiedingen meer ben ik bang

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 21:51

Iemand die nog een goede warme winterjas weet die in de aanbieding is/komt? Of bij welk bedrijf ik moet wezen :o

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 21:56

cursebreaker schreef:
Ik heb de multicooker zojuist geannuleerd en opnieuw besteld want ik kwam in de multicooker groep op Facebook een korting code tegen welke bij bol ingevuld kan worden: SABINE15. Hiermee kost de cooker nog maar €55 +:)+

Is dat een algemene code voor korting? Of enkel voor de cooker? :)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 22:01

Drico schreef:
cursebreaker schreef:

Is dat een algemene code voor korting? Of enkel voor de cooker? :)

Volgens mensen in die Facebook groep kan het voor alle Russell Hobbs producten gebruikt worden maar ik heb het niet getest. Volgens mij niet voor zo iets anders.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 22:23

Morgen naar EJ in de hoop dat er simpele chaps in de aanbieding zijn. Hou niet van poespas.. heb smalle kuiten dus ik verwacht er niet veel van.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 22:37

cursebreaker schreef:

Dank je wel. Ik had hem vanmiddag ook besteld, kon hem niet meer annuleren dus er gaat er morgen 1 gelijk weer retour

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 22:42

YvonneV schreef:
cursebreaker schreef:

Dank je wel. Ik had hem vanmiddag ook besteld, kon hem niet meer annuleren dus er gaat er morgen 1 gelijk weer retour

Ja gelukkig kan dat retourneren makkelijk haha. Zou ik dan ook zeker doen, scheelt toch weer bijna €10 :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 22:48

Is het geen optie dat even bij het bedrijf te parkeren? Hen kost dat waarschijnlijk meer dan die tien euro, even los van het feit dat iets terugsturen en het dan alsnog opnieuw bestellen niet bepaald nodig is voor het milieu onder andere. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 22:52

Jeetje ik wist niet dat mensen nog steeds zo waren. Voor nog geen €10 opnieuw bestellen en retour doen alsof die pakketbussen allemaal maar gratis rijden en het totaal geen impact op het milieu heeft. Chapeau!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 23:01

Als je dit een keer zou doen is dat nu echt niet de ergste ramp zeg. Hier gaat er gerust ook wel eens wat retour, om wat voor reden dan ook; het is niet zoals verwacht of qua maat niet correct omdat het anders ‘valt’ anls het kleding betreft, of het is kapot, etc. Mag dat dan ook niet? En wie weet hoe iemand voor de rest bezig is met wel aan t milieu te denken en wat ze hiermee doen (wij doen daarin ook echt wel dingen maar anders als onze buren of een random bokker of… ). Maar goed, het lijkt me niet dat we in dit topic hier nu een discussie over hoeven te starten en moeten gaan moraal ridderen en oordelen over anderen - maar ja, blijft bokt hè, zit vol met mensen die wel weten hoe ze alles perfect moeten doen zelf en overal bovenop moeten duiken als het om zulke onderwerpen gaat, dat is altijd leuk om Overal weer aan te halen. Als je er voor naar de winkel moet rijden zelf ben je net zo goed vervuilend bezig en ja voor sommige mensen kan €10 besparen toch zeker weer helpen. Ik ken mensen die in de supermarkt met bonnetjes terugkomen om verschillen van een euro terug te laten betalen en daar rijden ze dan ook met de auto voor terug naar de winkel.

Anyway. Back on topic.

Hier nog aan’t hopen dat we voor kerst voor familie nog wat kunnen scoren, ben benieuwd wat er nog voorbij komt qua kortingen. Speelgoed voor neefjes en nichtjes oa zullen we vast nog wel voor kunnen slagen.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 16-11-23 23:11, in het totaal 8 keer bewerkt