Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaitlyn schreef:Alja schreef:Ik heb hem voor 20 euro gekocht bij de Hema
Fijn ding
€20? Hoe dan? Die is €55, zelfs met 50% korting kom je daar nog niet op...
Bielsje schreef:Heeft iemand al een idee wat er bij Hypostore gaat gebeuren? Wij willen een tripje plannen maar weten niet welke dag handig is
manzano schreef:Bielsje schreef:Heeft iemand al een idee wat er bij Hypostore gaat gebeuren? Wij willen een tripje plannen maar weten niet welke dag handig is
Haha dat is wel heel erg
Afgelopen jaren was het volgens mij altijd donderdagavond 30% presale en op BF zelf 25%. Maar correct me if I'm wrong!
DemiSisa schreef:manzano schreef:
Haha dat is wel heel erg
Afgelopen jaren was het volgens mij altijd donderdagavond 30% presale en op BF zelf 25%. Maar correct me if I'm wrong!
Dit klopt inderdaad, dus qua korting is online bestellen op vrijdagavond het voordeligste, anders de vrijdag zelf.
Drico schreef:cursebreaker schreef:Ik heb de multicooker zojuist geannuleerd en opnieuw besteld want ik kwam in de multicooker groep op Facebook een korting code tegen welke bij bol ingevuld kan worden: SABINE15. Hiermee kost de cooker nog maar €55
Is dat een algemene code voor korting? Of enkel voor de cooker?
cursebreaker schreef:Ik heb de multicooker zojuist geannuleerd en opnieuw besteld want ik kwam in de multicooker groep op Facebook een korting code tegen welke bij bol ingevuld kan worden: SABINE15. Hiermee kost de cooker nog maar €55
YvonneV schreef:cursebreaker schreef:Ik heb de multicooker zojuist geannuleerd en opnieuw besteld want ik kwam in de multicooker groep op Facebook een korting code tegen welke bij bol ingevuld kan worden: SABINE15. Hiermee kost de cooker nog maar €55
Dank je wel. Ik had hem vanmiddag ook besteld, kon hem niet meer annuleren dus er gaat er morgen 1 gelijk weer retour