Show je Vinted koopjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 11:52

Appeltje00 schreef:
Ik vind Ralph Lauren ook heel fijn. Voor m’n dochter wat uit de hand gelopen met de kabeltruien/vesten:
[ [url=m/01ca5i.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor m’n zoon heb ik wat truien en shirts met de Ralph Lauren beer. Via de outlet en Vinted.

M’n zoon had broeken nodig, dus wat Mingo en Nixnut via Vinted. Ook een mooie Bellerose broek van flanel en wol:
[ [url=m/hNFN7m.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor mezelf en m’n zoon een tussenjas
[ [url=m/fIuMFs.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wwU3Wc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooh, dit topic is echt niet goed voor een al bestaande Vintedverslaving := Komen echt mooie dingen voorbij!

@Appeltje00: De onderste jas die je post is echt prachtig! Is deze ook van RL? Ben echt precies naar zoiets op zoek.

Hebben jullie nog goede tips voor dit soort trenchcoats, qua zoekopdrachten enzo?

Firegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 12:03

Symke schreef:
Leuk dat hier linkjes gedeeld worden! Die colbertjes vind ik gaaf, helaas heb ik maat L

Winterjas heb ik zelf didrikson( nieuw in winkel in aanbieding gekocht) erg fijne jas

Nu zoek ik v mn dochter van 19 een fijne winterjas
Probleem is ze is erg lang en heeft ook erg lange armen
Eigenlijk alles heeft te korte mouwen
Haar huidige jas is van brunotti en heeft wel.lange mouwen
Maar eigenlijk zou ze wel iets anders dan ski.jack willen
Iemand toevallig een idee welk merk lange mouwen heeft?

Ik weet niet of het haar stijl is, misschien meer voor wat volwasseneren ;-) maar Blutsgeschwister heeft lange mouwen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 12:19

xU_Blinghx schreef:
Leuk dat er hier ook linkjes worden gedeeld. (en slecht voor de portomonnee :+ )

Heb nu een aantal dingen gekocht maar verzending duurt zo lang ;( Geen geduld daarvoor.

Ja, same. Mijn truien zijn ook nog niet verstuurd, verkoper heeft nog drie dagen :').

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 12:36

tita schreef:
Ik snap wel wat je bedoelt het is nogal,klassiek….. tijdloos maar in mijn ogen echt ouderwets.
Ik zie helaas ook weinig leuke RL spullen en omdat het aanbod mega is haak ik af.
Die polo’s en kabeltruien kennen we wel.

Maar toch zie ik hier wel eens item waarvan ik denk hmmmm mooi

Hier portemonnee binnen van FC mooi spul maar Jezus wat groot

Ja, precies. Maar ook wat 8nnemiem bijvoorbeeld aangeeft over kleding die al ruim 20 jaar in de kast ligt - dat heb ik zelf dus echt niet. Vind het leuk om af te wisselen met wat moderner spul.

Maar goed, we houden niet allemaal van Nikkie, Stone Island, Only, Zara, Hema etc etc.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 12:56

Nee klopt, dat vind ik dan weer echte meuk :+

Maar gelukkig zit er nog heel veel moois tussen museumstukken van 20 jaar oud en fast fashion meuk.

En die items die al 20 jaar oud zijn hoef je niet 20 jaar zelf te dragen, als je het na een paar jaar zat bent kan je er iemand anders blij mee maken. Of dus zelf iets van iemand anders overnemen, dan is het voor jezelf weer nieuw :)

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 13:00

Symke schreef:
Leuk dat hier linkjes gedeeld worden! Die colbertjes vind ik gaaf, helaas heb ik maat L

Winterjas heb ik zelf didrikson( nieuw in winkel in aanbieding gekocht) erg fijne jas

Nu zoek ik v mn dochter van 19 een fijne winterjas
Probleem is ze is erg lang en heeft ook erg lange armen
Eigenlijk alles heeft te korte mouwen
Haar huidige jas is van brunotti en heeft wel.lange mouwen
Maar eigenlijk zou ze wel iets anders dan ski.jack willen
Iemand toevallig een idee welk merk lange mouwen heeft?

Abercrombie had altijd lange mouwen. Mijn Canada goose heeft ook lange mouwen

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 13:18

Wij hebben truien die mijn vader rond mijn leeftijd droeg weer aan. Die zijn ruim 30 jaar oud, maar was weer helemaal hip en zijn geweldig warm. :')

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 13:39

Kaitlyn schreef:
Wij hebben truien die mijn vader rond mijn leeftijd droeg weer aan. Die zijn ruim 30 jaar oud, maar was weer helemaal hip en zijn geweldig warm. :')

Haha ja dat dus, als het oud genoeg is wordt het vanzelf weer hip :))

Bij mij zijn het vooral de jeans die ik echt eeuwig mooi blijf vinden haha. Die hele skinny hype heb ik overgeslagen. Ik draag al 30 jaar bootcut broeken.
En gewoon van die tijdloze shirtjes en truien, meestal effen met of zonder merkje erop. Daar hoef je maar een leuk vest overheen te doen en je hebt een heel nieuwe look met oud spul.
Mijn hele kast hangt vol met natuurtinten, dus ook qua kleur past alles gewoon bij elkaar. Ideaal!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 13:57

Ik draag ook precies waar ik zin in heb en niet wat de mode is. En de ene dag is dat een fancy jurkje, de volgende dag een baggy jeans en dan weer een skinny. Schoenen wissel ik ook zoveel af. Zo ben ik ook met muziek, elke keer zin in iets anders. :')

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 14:24

We hoeven elkaars stijl niet af te zeiken hier, denk ik.

Ik heb gisteravond voor leuke prijzen nieuwe American Vintage kunnen vinden voor zoon. Dat is zulke fijne kleding. Ik ga proberen of ik zoveel mogelijk wintergarderobe via Vinted kan inslaan. Alleen de winterjas wordt nieuw dit jaar denk ik.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 14:32

Ik heb voor een appel en een ei mijn favoriete jasje een maatje groter gekocht <3. Ik had hem al in maat S, maar die zat toch echt te krap bij mijn boezem de laatste jaren dus bleef in de kast hangen.

Afbeelding

Mocht iemand het een leuk jasje vinden, ik ben er nu eindelijk mentaal klaar voor de oude in maat S te koop te zetten :Y) .

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 14:43

Jullie zijn wel goed in zoeken he...
Kunnen jullie mij helpen zoeken naar een goede basic trui in pastel kleur? (bijv Tommy oid)?

Blouses heb ik m'n kast al vol mee liggen en dat lukt aardig, maar goede en mooie truien niet..

Heb maat L (40).

Symke

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 14:46

Bedankt vd tips Firegirl en Amber-anne
We gaan even zoeken en kijken of ze dat mooi vindt en leuk prijsje v is :):)

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 14:57

Lisitano schreef:

Ik heb gisteravond voor leuke prijzen nieuwe American Vintage kunnen vinden voor zoon. Dat is zulke fijne kleding. Ik ga proberen of ik zoveel mogelijk wintergarderobe via Vinted kan inslaan. Alleen de winterjas wordt nieuw dit jaar denk ik.

Afzeiken? Onzin! Zijn als het goed is allemaal volwassen genoeg om een mening te delen en te discussiëren over iets. Boeiend :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 14:59

Maar waarom moet je je mening ventileren over de smaak van een ander? Dat is zo niet aardig en ook niet nodig. Iemand is blij met een aankoop, laat diegene lekker.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 15:06

Eef_Bam schreef:
Ik heb voor een appel en een ei mijn favoriete jasje een maatje groter gekocht <3. Ik had hem al in maat S, maar die zat toch echt te krap bij mijn boezem de laatste jaren dus bleef in de kast hangen.

[ [url=m/2NTLyR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mocht iemand het een leuk jasje vinden, ik ben er nu eindelijk mentaal klaar voor de oude in maat S te koop te zetten :Y) .

Ohh zeker een mooi jasje. Ik heb eventueel wel interesse :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 16:32

Lisitano schreef:

Ik ga dit jaar ook weer de kledingkast grotendeels vullen met Vinted artikelen voor mijn dochter!
Probleem hier is dat ik vaak wel leuke dingen vind maar het liefst wat meerdere items bij 1 verkoper zou willen kopen, dus blijven ze vervolgens eeuwen in mijn favorieten lijstje staan. :=

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-23 16:49

https://www.vinted.nl/dames/kleding/rok ... n-marron-l
Wellicht niet ieders smaak… Maar met een mooie blouse. Mooie hoge laars. Super classy.

Idem met deze rok. Witte top er op. Klaar voor een feestje.

Afbeelding

Oké deze dus net zelf maar gekocht. Echt mini prijs voor een zijden rok van black label. Maar toen ik vroeg om extra foto’s van de labels en wat voor materiaal en of het idd black label was: ja het voelt heel zacht en soepel. Geen idee wat voor stof. En er staat nergens black label. Alleen RL…
Heb m ooit gekregen van een ex, maar ik vond hem lelijk en nooit gedragen.
Kortom kleine prijs omdat mensen geen benul hebben van wat ze verkopen

Pastel trui in maat L (Ralph valt klein in kabeltruien)
https://www.vinted.nl/dames/kleding/hoo ... lph-lauren

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 17:02

Zo, mijn wintergarderobe is bijna vol :=
Vandaag deze gevoerde outdoor trui voor 13 euro gekocht, hij ziet er als nieuw uit.
Lichte kleuren vind ik meestal wat leuker, maar dit is wel iets praktischer als ik buiten aan het werk ben :))
Afbeelding

Eef, wat een leuk jasje. Handig dat je hem een maat groter kon vinden!

Lautje, leuke kleding weer!

Morgen ga ik de eerste pakketjes ophalen bij het pakketpunt. Ben heel benieuwd!

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 17:10

Urbanus schreef:
Maar waarom moet je je mening ventileren over de smaak van een ander? Dat is zo niet aardig en ook niet nodig. Iemand is blij met een aankoop, laat diegene lekker.

Heb ik het specifiek over iemand dan? Nee. Een paar pagina’s terug plaatste ik een foto van een salopette van de Zara. Boeiend als iemand dat ook een vreselijk ding vindt. Zoveel mensen, zoveel wensen en smaken ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-23 17:26

Oh heerlijke trui lijkt mij dat!
Zo’n warm knusse knuffeltrui om in weg te kruipen.

Ik heb nu ook niet echt meer wat nodig. Had na 3 zwangerschappen en veel aankomen iedere keer en dan net niet alles kwijtraken echt geen kast over. Nu bijna alles kwijt aan gewicht, maar m’n lijf is toch anders.
Meeste past wel weer, maar na 7 jaar niet investeren (behalve wat m’n moeder kocht :+ ) en net ander lijf en gewoon andere levensfase was het hard nodig.
Maar laatste maanden gewoon fijne dingen bijelkaar gesprokkeld wat mooi aanvult op wat ik heb.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 17:29

ohhh die pasteltrui is prachtig.
't is geen echt luxe merk, maar net het PME shirt voor m'n kerel ontvangen, echt supermooi. Nooit gedragen. Hij was helemaal verbaasd dat het zo goedkoop was :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 18:01

_lautje_ schreef:
https://www.vinted.nl/dames/kleding/rok ... n-marron-l
Wellicht niet ieders smaak… Maar met een mooie blouse. Mooie hoge laars. Super classy.

Idem met deze rok. Witte top er op. Klaar voor een feestje.

[ [url=m/qDrgPq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oké deze dus net zelf maar gekocht. Echt mini prijs voor een zijden rok van black label. Maar toen ik vroeg om extra foto’s van de labels en wat voor materiaal en of het idd black label was: ja het voelt heel zacht en soepel. Geen idee wat voor stof. En er staat nergens black label. Alleen RL…
Heb m ooit gekregen van een ex, maar ik vond hem lelijk en nooit gedragen.
Kortom kleine prijs omdat mensen geen benul hebben van wat ze verkopen

Pastel trui in maat L (Ralph valt klein in kabeltruien)
https://www.vinted.nl/dames/kleding/hoo ... lph-lauren

Hoe klein denk je dat die trui valt? Ik draag altijd maat S/34/36

Hoeveel heb je betaald voor die rok?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-23 18:16

Die trui valt als een L denk ik. Maar in een M kan ik zoiets ook wel vinden denk ik hoor :))

Rok heb ik €20 voor betaald. Leek mij niet gek :D

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-23 18:35

Iepke schreef:
Appeltje00 schreef:
Ik vind Ralph Lauren ook heel fijn. Voor m’n dochter wat uit de hand gelopen met de kabeltruien/vesten:
[ [url=m/01ca5i.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor m’n zoon heb ik wat truien en shirts met de Ralph Lauren beer. Via de outlet en Vinted.

M’n zoon had broeken nodig, dus wat Mingo en Nixnut via Vinted. Ook een mooie Bellerose broek van flanel en wol:
[ [url=m/hNFN7m.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor mezelf en m’n zoon een tussenjas
[ [url=m/fIuMFs.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wwU3Wc.jpg]Afbeelding[/url] ]

@Appeltje00: De onderste jas die je post is echt prachtig! Is deze ook van RL? Ben echt precies naar zoiets op zoek.

Hebben jullie nog goede tips voor dit soort trenchcoats, qua zoekopdrachten enzo?

Nee, dat is gewoon Vero Moda.