cursebreaker schreef:ElfBeau_067
Mooi gemaakt hoor! Is dit voor postcrossing?
Ja! Ik wil ‘m heel graag gaan gebruiken!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tancreda4 schreef:sans6 schreef:O wat leuk dit topic, ik ben in mei begonnen met postcrossing en nu geliof ik 13 kaarten binnen gekregen, 13 die aangekomen zijn elders en nog 6 onderweg.
Vind het een sport om leuke ansichtkaarten te vinden ook!
Deze kocht ik deze week:
[ [url=m/puH0pT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar heb inmiddels in anderhalve maand al een behoorlijke kaartenbak verzameld om te versturen!
Heb er een insta voor aangemaakt insta.com/sandraps_postcrossing
Mooie zitten daar tussen zeg! Waar heb je die vandaan?

Zal morgen nog eens naar de profielen kijken van mijn adressen en alvast gaan schrijven als ik een passende kaart heb want anders duurt het nog wel een week.
ik ben via instagram ook wat swaps aan het doen, 1 uit Israel, Chili, Taiwan en 2 uit Amerika. Benieuwd wanneer ik kaartjes mag ontvangen.
Denk dat we beter dan een groepsapp kunnen aanmaken, waar we dan ook de adressen kunnen delen etc. dan heb je alles op 1 plek en sta je direct met elkaar in communicatie, is denk ik wel handig. En jeetje, wat ellendig dat je kaarten er nog steeds niet zijn pfft
Ik heb ook wel wat problemen met brievenbuspost de laatste weken moet ik zeggen. Ik had vanochtend ook een kaartje in de app staan, maar is vandaag dus ook geen brievenbus post geweest, dus die zie ik dan dinsdag pas - als ze dinsdag al komen, want ze komen nu al meerdere weken achter elkaar gewoon niet op dinsdag, terwijl er altijd post in staat. Hoop echt dat ze bij postNL dat zooitje ongeregeld opgelost krijgen binnenkort. Snap dat personeelstekort ellendig is, maar oef
Via app is misschien wel makkelijker qua adressen inderdaad. 

Wat is dit leuk om te doen zeg, dat had ik eigenlijk niet verwacht. Dacht eerst wat moet ik allemaal schrijven maar kwam alleen maar ruimte te kort. Ik hoop dat iedereen de kaartjes leuk vind, had natuurlijk niet super veel om uit te kiezen maar volgens mij heb ik wel wat passends voor iedereen gevonden. Nu maar afwachten.

Gezellig druk in het topic zo haha. De groeps-swap lijkt me heel leuk! Ik twijfel wel nog steeds om mee te doen haha.
Er komen er steeds 1 of 2 in de week aan ofzo (vooral naar China of Rusland duuuurt lang), dus dan kan je ook maar weer 1 of 2 kaartjes sturen. Frustrerend hoor haha. Maar wel beter voor de portemonnee
. Vind postcrossing genoeg
Marjo schreef:Ik word echt ongeduldigWoensdag mijn kaarten verstuurd en zit zowat elke dag te kijken of ze zijn aangekomen terwijl dat helemaal niet realistisch is
![]()
Maar ik wil meer versturen en ook kaartjes gaan ontvangen XD