Wie gaat er trouwen in 2024?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nessie

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 14:58

Gefeliciteerd!

Lucia88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 15:06

Bedankt!!

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 15:17

Gefeliciteerd en welkom!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 15:35

Gefeliciteerd!!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 17:41

Wat leuk! Gefeliciteerd! :D

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 18:11

Gefeliciteerd Jolien en Lucia!

Xanthippe dat is nog wel te overzien met wat te regelen.
Hier zijn de bedankjes gemaakt. En volgende week ga ik kijken voor het boeket. Verder nog iets zoeken voor mijn nagels en dan ben ik er denk ik wel. Alle rsvp's zijn binnen. Dus we hebben nu de complete lijst met genodigden. Echt heel fijn.

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 22:54

Gefeliciteerd Lucia!

Dat is fijn Tucktuck, dat zal voor mij ook een hele opluchting zijn, als die binnen zijn.

Lucia88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 23:54

Wat lief, bedankt allemaal!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 15:01

Bedankt allemaal!
Lucia, voor jou natuurlijk ook een dikke felicitatie. <3

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 15:07

Wij gaan morgen voor ringen! *\o/*
Ben heel benieuwd, want buiten dat ik geen steentjes wil en dat ik een witgouden ring wil, heb ik nog geen idee haha.

Verder nog bezig geweest met de uitnodigingen. De opzet is er, alleen de inhoud en tijdstippen nog even dubbel dubbel checken met de locatie.

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 15:47

Leuk Leo, heel veel plezier! En fijn dat de opzet voor de uitnodigingen rond is.

Xanthippe ik begrijp je helemaal. Ik was ook erg blij toen alles binnen was. Nu is die lijst in elk geval rond.

Ik wil nog wat laatste dingen checken en dan ga ik (hopelijk) de definitieve versie van het draaiboek maken.

Lucia88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 19:37

Thnx Jolien! Jij ook gefeliciteerd natuurlijk!!!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 19:52

Heeft iemand eigenlijk ervaring met trouwen in het buitenland? Alleen met zijn tweeën dus. :) In het Engels kan ik er genoeg over vinden, maar ´elopen in het buitenland´ geeft niet echt lekkere resultaten. :+ Lijkt me geweldig om naar Italië te vertrekken en ´stiekem´ te trouwen. <3

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 19:57

Lucia gefeliciteerd!

En Jolien ook gefeliciteerd ! Dubbel spannend voor jullie dus, trouwen en een fertiliteitstraject. Hopen is het jullie gegund!

Tucktuck fijn dat alles al zover rond is! Dat geeft toch weer wat rust als je dingen af kunt strepen

Succes met ringen uitzoeken Leo! Dat is idd wel een lastig ding hoor, het is toch voor altijd die ring…

Wij hebben de locatie hoor <3 We waren zo bang dat het tegen zou vallen omdat we echt al onze pijlen erop gericht hadden, maar het was precies wat wij willen. Echt heerlijk buiten gevoel, geen :') kille bedoening maar echt lekker knus. Wij gaan dus trouwen in de dierentuin! *\%/* *\%/* De prijs is ook nog eens precies wat we in gedachten hadden, ik zit helemaal in de wolken nu _O- Wie is dit, ik ben mezelf niet meer

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 21:44

Heel erg leuk in de dierentuin!

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 22:34

Wat leuk dat er steeds meer mensen bijkomen, gefeliciteerd!

En een originele locatie, geweldig!

Even een vraagje aan de mensen die ook klein trouwen. Hoe doen jullie dat met uitnodigingen? Wij trouwen echt alleen met onze directe familie (ouders en broers met hun vrouwen) en zij hebben in ieder geval de datum vast geblokt in hun agenda. Sturen jullie dan alsnog een officiële uitnodiging?

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 22:56

Delaja schreef:
Wat leuk dat er steeds meer mensen bijkomen, gefeliciteerd!

En een originele locatie, geweldig!

Even een vraagje aan de mensen die ook klein trouwen. Hoe doen jullie dat met uitnodigingen? Wij trouwen echt alleen met onze directe familie (ouders en broers met hun vrouwen) en zij hebben in ieder geval de datum vast geblokt in hun agenda. Sturen jullie dan alsnog een officiële uitnodiging?

Wij zullen rond de 30 mensen hebben bij de ceremonie, weet niet of je dat klein vind. Alleen directe familie en vrienden. Wij hebben een digitale save the date kaart verstuurd en gaan later dit jaar een officiële uitnodiging sturen :)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 23:50

Wij hebben bijna 40 gasten, ceremonie, taart en eten. Geen feest. Ik heb net de save the dates besteld, en de officiële uitnodigingen die ik zo’n 2 maanden van tevoren.
Mijn neefje had de helft van de mensen en zij hebben iedereen de datum verteld een aantal maanden van tevoren en ik geloof ook zo’n 2 maanden ervoor de officiële uitnodiging

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 05:57

Wij vieren het ook klein,

Daggasten zijn er max 14.

Die hebben allemaal een officiële uitnodiging gekregen.
Save the date kaarten liggen al klaar en willen we einde van de maand gaan versturen

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 08:57

Wij hebben 30-35 gasten bij de ceremonie, die hebben allemaal een Save the Date thuisgestuurd gekregen. Voor de avond heb ik digitale verstuurd. Iedereen krijgt wel de "echte" uitnodiging thuis.

Gister ringen gekeken. Wat is dat nog lastig! Wat ik voor idee had gevormd via internet vond ik in het echt weer helemaal niks _O- uiteindelijk hadden we allebei een favoriete ring gepakt, allebei uit een andere bak en los van elkaar, was het een bijna perfect setje. :') onze smaak komt duidelijk overeen haha. De ringen zouden wel op wat punten aangepast worden.

Nu slapen we er even over, misschien nog ergens kijken om het zeker te weten.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 09:06

Wij gaan samen trouwen met onze naaste familie digitaal. Die zullen allemaal persoonlijk ingelicht worden over de details, daar er ook 9 uur tijdsverschil in onze locaties zal zitten. In Nederland hebben we opnieuw een mini ‘ceremonie’ en zullen er zo’n 50-60 personen schat ik aanwezig zijn. Daarvoor gaan we wel uitnodigingen versturen maar dat moet nog helemaal gepland. Het is in de tuin dus de locatie is sowieso al geregeld, alleen de partytent nog.

Hoever van te voren sturen jullie een save the date?

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 09:12

Ik heb de Save the Dates in september gestuurd, omdat we trouwen in de meivakantie. De uitnodigingen willen we begin februari sturen.

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 09:34

Ik heb onze save the dates half augustus 2023 verstuurd, voor ons huwelijk op 08/05/2024.
De officiële uitnodigingen staan online klaar en zal ik eind januari bestellen, om ze in februari te gaan versturen. Dat is dan 3 maanden op voorhand, lijkt me ruim genoeg.

Hier is het ook maar een klein groepje dat de hele dag meemaakt (lees 25 mensen) en die krijgen (/hebben) hun save the dates en uitnodigingen (/gekregen) op hetzelfde moment als de 130 avondgasten.

Na het werk vandaag gaan mijn vriend en ik ringen bekijken. Vind ik best spannend, want we zijn vrij gierig op dat gebied. Mijn vriend mag zijn ring op het werk niet aanhouden uit veiligheidsoverwegingen, dus vindt hij (en ik erbij) het nogal van de zotte om er veel geld aan uit te geven.
Mijne mag wel wat meer zijn, maar ik heb er ook geen 1000en euro's voor over. Dus ik denk dat we niet gaan vragen naar trouwringen, maar gewoon elk iets kiezen dat we mooi vinden en die laten matchen door de gravure erin.

Ondertussen heb ik mijn cadeau besteld om mijn vader te vragen om met me mee te lopen, is ons speciale gastenboek besteld (zie onder), heb ik een eerste opzet gemaakt om een photo booth gastenboek te maken en heb ik een afspraak gemaakt om ons huwelijk te gaan aangeven aan de gemeente.

Gaat lekker zo, als het rustig is op het werk :D

Afbeelding

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 13:09

Leuk om te lezen hoe iedereen het doet met de save the dates en uitnodigingen.

Wij hebben toen vast stond op welke datum en waar we gingen trouwen hebben we of persoonlijk, of via een appje de vrienden en familie op de hoogte gebracht. In november zijn de uitnodigingen verstuurd.

Ik denk dat onze bruiloft wel onder de wat grotere zal vallen, overdag hebben we zo'n 71 gasten en in de avond 91. De kern groep is 16 volwassenen zijn er de hele dag, inclusief eten.

En spannend Leo en Xanthippe met de ringen. Goed om er even goed over na te denken of wat je hebt gezien het geen is wat je wilt hebben.
Ook leuke manier om je vader te vragen Xanthippe!

Hier nog 4 weken! Over 2 weken nog een keer de jurk passen en hopelijk is alles daar goed mee.

jojoleinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 16:04

Oh, de ringen is zo lastig. Fijn dat jullie er al redelijk aan uit zijn Leo en Xanthippe, spannend vanmiddag! Succes!

Wij zijn langzaam de uitnodigingen aan het uitdelen en doen binnenkort op de post wat op de post moet. We wilden wachten tot na kerst, zodat het niet vermengd zou raken met kerstpost.

Ik begin wel echt al te dromen over onze dag en het duurt nog zo lang! :')