Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:Het geld zit aan het hondje vast, het is voor de verzorging, een bepaald bedrag per jaar Zo heeft mijn vriendin het in een e-mail uitgelegd in elk geval
Het testament moet binnen drie maanden uitgevoerd, het is niet aannemelijk dat ze zo snel dood zal gaan
Ik weet de beweegreden niet van deze notaris, maar kan je vertellen dat als je iets met blauwe post verstuurd, het de volgende dag gegarandeerd bij de geadresseeerde moet zjn, dus het klopt van geen kant
Ik heb zin om het door de GNR op te laten halen en dat zij het versturen, want ik kan gewoon niet op deze man rekenen
Ik zal trouwens op social media mijn uiterste best doen om mensen te waarschuwen tegen hem, met name omdat hij buitenlanders target, die geen idee hebben van prijzen en hoe dingen werken hier
De punt van mijn toetsenbord heeft het trouwens weer opgegeven
Laptop is al oud, maar niet zo oud dat het uit een tijd komt dat dingen lang meegingen
Deze is uit de tijd van nu dat alles na twee jaar kapot gaat en daar is hij al ver overheen
pmarena schreef:Wat een getob met dat testament zeg.... wel fijn dat hondje weer opgeknapt is
Wel lüllig trouwens als hondje net toevallig zou komen te overlijden voordat je het erbij horende geld gekregen hebt... wellicht gaan ze zo lang mogelijk tijd rekken...? Of is het de bedoeling dat je het sowieso krijgt omdat je het beestje meegenomen hebt? Of moet dat uit het testament blijken? Ik gun het je wel dat je nog iets krijgt