Te veel betaald bij de Bijenkorf

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 10:29

Dovahkiin schreef:
Hou er wel rekening mee dat, wanneer een klant vaker met de klantenservice belt etc, die klant op den duur wel bekend kan staan als "zeurend" en "lastig".

:') Dat hebben ze toch wel zelf in de hand. Vind jij het normaal dat ze via die vriendin info over te willen lospeuteren?

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-23 10:37

Dovahkiin schreef:
Bij dit topic krijg ik wel een beetje de vibe "De klant is koning....mits het zich koninklijk gedraagt"

Ik begrijp dus dat er bij het aankopen van de tas ook contact is geweest tussen TS en haar vriend en dat er ook fotos zijn gemaakt. Als medewerker van de Bijenkorf zou mijn nekhaar dan al overeind zijn gaan staan. Je wilt die tas of je wilt hem niet. Dat de tas vies was is opgelost en ook daarna is het wat mij betreft zo klaar als een klontje. Jij wil die tas, je hebt hem gekocht en daarmee akkoord gegaan met de prijs.
Hou er wel rekening mee dat, wanneer een klant vaker met de klantenservice belt etc, die klant op den duur wel bekend kan staan als "zeurend" en "lastig".

Er is die dag contact met mij en de winkel geweest over de prijs die niet correct was. Hij heeft tijdens het inpakken een foto van de vieze tas gestuurd omdat hij vond dat ik dit moest weten. Dat is toch logisch? Op dat moment heeft hij het ook aangekaart in de winkel.

_Mar3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 14:55

Ik snap wel dat iemand die een product koopt van 400+ euro voor iemand anders even belt om te overleggen als de prijs ineens anders is en het product ook nog vies is. :j

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 16:47

_Mar3 schreef:
Ik snap wel dat iemand die een product koopt van 400+ euro voor iemand anders even belt om te overleggen als de prijs ineens anders is en het product ook nog vies is. :j

Hier vind ik inderdaad niks vreemds aan.

KB12

Re: Te veel betaald bij de Bijenkorf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-23 19:00

Ik was vandaag eerder klaar met werken. Ik heb besloten om nog een belletje te plegen. Ik sta nu in de wacht bij de bijenkorf. Ik heb aangegeven dat ik het niet fijn vind dat ik met mijn 'klacht' steeds word doorverwijzen naar mijn filiaal. Dit omdat mijn klacht juist over het filiaal gaat.

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-23 19:03

KB12 schreef:
Ik was vandaag eerder klaar met werken. Ik heb besloten om nog een belletje te plegen. Ik sta nu in de wacht bij de bijenkorf. Ik heb aangegeven dat ik het niet fijn vind dat ik met mijn 'klacht' steeds word doorverwijzen naar mijn filiaal. Dit omdat mijn klacht juist over het filiaal gaat.

Oke dat ging snel. De verbinding werd plotseling verbroken.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 19:08

Oef...

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-23 19:14

pmarena schreef:
Oef...

Nou de verbinding werd niet verbroken omdat er iets aan de hand was, maar ik denk door een foutje. Diegene was midden in een zin, en plots was de verbinding verbroken. Ik word vervolgens ook niet teruggebeld of iets. Echt heel vervelend want nu moet ik weer bellen met 69890 wachtende voor mij, en het hele verhaal uitleggen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 19:15

Nou dat was ook de intentie van mijn Oef eigenlijk, dat nu dat weer fout gaat :(:)

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-23 19:18

pmarena schreef:
Nou dat was ook de intentie van mijn Oef eigenlijk, dat nu dat weer fout gaat :(:)

Oh hahaha ik dacht al dat je dacht dat ik en de klantenservicemedewerkster in een pijnlijke situatie waren beland :'). Zo iets in de richting van schreeuwen en krijsen. Helaas, ik werd gewoon zo uit het gesprek gewipt |(

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 19:23

Nee die gedachte was eerlijk gezegd niet eens in me opgekomen :)
Ik neem aan dat je het in dat geval ook wel wat anders verwoord had :=

Enzo_Ollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 20:00

KB12 schreef:
pmarena schreef:
Oef...

Nou de verbinding werd niet verbroken omdat er iets aan de hand was, maar ik denk door een foutje. Diegene was midden in een zin, en plots was de verbinding verbroken. Ik word vervolgens ook niet teruggebeld of iets. Echt heel vervelend want nu moet ik weer bellen met 69890 wachtende voor mij, en het hele verhaal uitleggen.

Als er veel wachtenden zijn is dat ook de reden dat je niet teruggebeld ben, uit ervaring kan ik zeggen dat je dan meteen de volgende lijn krijg en die moet je opnemen. Anders heb je een gemiste oproep als je m naar je collega laat gaan en dat is in de meeste callcenters slecht en dan krijg je overigens ook weer meteen de volgende.
Wss baalt die medewerker daar ook van :)

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 03:48

Ts, ik snap je helemaal hoor. Wat een slechte service.

Hoe was het gesprek gaan?

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-23 08:43

Topic met verbazing gelezen, vooral bepaalde reacties op de TS. Wat een rot situatie en tenenkrommende klanten”service” :wow:
Ik vind dat je je absoluut niet verwend/brutaal gedraagt, wat een absurde gang van zaken zeg. De manier waarop zij op jou reageren vind ik persoonlijk behoorlijk onprofessioneel overkomen.

Hoe graag wil je die tas houden? Ik zou ‘m terugbrengen en voortaan lekker elders zo’n grote uitgave doen, waarbij het wel een “feestje” is. Want zo’n aankoop hoort leuk te zijn imo. Dat zal hen niets doen want “voor jou 10 anderen” maar wel voor je eigen gemoedsrust :') Ik zou die tas niet eens meer met plezier dragen, het heeft zo’n vervelende nasmaak gekregen lijkt mij.

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-23 18:51

Nicje87 schreef:
Ts, ik snap je helemaal hoor. Wat een slechte service.

Hoe was het gesprek gaan?

Het filiaal was mijn klacht nog aan het afhandelen, maar volgens de laatste mail van het filiaal is mijn klacht afgehandeld. Ik kijk nu nog 2 dagen of er een reactie komt, en anders ga ik maar weer bellen. Ik kom dus weer niet verder. Als dit niet werkt ga ik via het klachtencompas een bericht sturen.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-23 16:16

Nog een reactie gehad?

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-23 16:25

Susanne schreef:
Nog een reactie gehad?

Het is nog steeds in behandeling. De algemene klantenservice kan mij hierdoor nog niet verder helpen, omdat het nog niet is afgehandeld.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 07:57

Niet afgehandeld door de betreffende winkel? Kan je dan niet langsgaan of je vriend sturen ofzo met de vraag of ze het aub kunnen oplossen of klasseren zodat het hoofdkantoor er mee verder kan?

Zou je het aan de andere kant ook niet gewoon laten? Je hebt er weinig zin in om er achteraan te gaan dus dan kan je misschien best de frustratie besparen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 08:51

Ik bleef elke dag ze bestoken met mails en belletjes. Dit gaat al weken zo en is lekker afschuiven. Een extra review online hier en daar en laat ze maar weten wie je bent. Dit zou ik echt niet accepteren, sorry. Want het wordt zo nooit afgehandeld.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 08:54

Zoveel moeite zou ik niet doen.
Slechte reviews hebben ze al honderden en heeft ze duidelijk niet aangetrokken.

Ze hadden van mij dat ding terug gekregen incl vlek en kocht er nooit meer wat.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 09:12

germie schreef:
Ik bleef elke dag ze bestoken met mails en belletjes. Dit gaat al weken zo en is lekker afschuiven. Een extra review online hier en daar en laat ze maar weten wie je bent. Dit zou ik echt niet accepteren, sorry. Want het wordt zo nooit afgehandeld.

Als je dit zou doen heb je echt tijd teveel. Ik zou een klacht neerleggen bij de geschillencommissie en zij dit verder uit laten zoeken.
Nee, elke dag bellen en mailen? Ik heb wel andere dingen te doen.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 09:20

germie schreef:

Je zou daar maar de tijd voor hebben

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 09:23

Esmee_RS schreef:
germie schreef:

Je zou daar maar de tijd voor hebben

T kost net zoveel tijd als een bericht op bokt plaatsen? Een belletje misschien iets meer, ligt aan de wachttijden...

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 09:25

Dat kost je nog geen 5 minuten per dag hoor. MAiltje elke dag herhalen en hersturen is nog geen minuut. Bellen is gewoon even nummer herhalen en dan zet je de speaker er op en legt de telefoon naast je neer als je in de wacht staat, dat kost ook geen tijd.
Maar goed, iedereen moet doen wat hij of zij goed vindt voelen. Voor jezelf opkomen mag dus niet meer lijkt het soms wel. Ik heb met die hondenbeet ook elke dag gebeld dat de zgn. voorgestelde manier niet werkbaar was voor mij. Dan vind je ook energie. Ok, dat gaat om gezondheid, en misschien dat je dan meer energie vindt.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 09:55

Maar is het merk zelf inmiddels ook benaderd?