Dovahkiin schreef:Hou er wel rekening mee dat, wanneer een klant vaker met de klantenservice belt etc, die klant op den duur wel bekend kan staan als "zeurend" en "lastig".

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Dovahkiin schreef:Bij dit topic krijg ik wel een beetje de vibe "De klant is koning....mits het zich koninklijk gedraagt"
Ik begrijp dus dat er bij het aankopen van de tas ook contact is geweest tussen TS en haar vriend en dat er ook fotos zijn gemaakt. Als medewerker van de Bijenkorf zou mijn nekhaar dan al overeind zijn gaan staan. Je wilt die tas of je wilt hem niet. Dat de tas vies was is opgelost en ook daarna is het wat mij betreft zo klaar als een klontje. Jij wil die tas, je hebt hem gekocht en daarmee akkoord gegaan met de prijs.
Hou er wel rekening mee dat, wanneer een klant vaker met de klantenservice belt etc, die klant op den duur wel bekend kan staan als "zeurend" en "lastig".
KB12 schreef:Ik was vandaag eerder klaar met werken. Ik heb besloten om nog een belletje te plegen. Ik sta nu in de wacht bij de bijenkorf. Ik heb aangegeven dat ik het niet fijn vind dat ik met mijn 'klacht' steeds word doorverwijzen naar mijn filiaal. Dit omdat mijn klacht juist over het filiaal gaat.
pmarena schreef:Oef...
pmarena schreef:Nou dat was ook de intentie van mijn Oef eigenlijk, dat nu dat weer fout gaat
KB12 schreef:pmarena schreef:Oef...
Nou de verbinding werd niet verbroken omdat er iets aan de hand was, maar ik denk door een foutje. Diegene was midden in een zin, en plots was de verbinding verbroken. Ik word vervolgens ook niet teruggebeld of iets. Echt heel vervelend want nu moet ik weer bellen met 69890 wachtende voor mij, en het hele verhaal uitleggen.
Nicje87 schreef:Ts, ik snap je helemaal hoor. Wat een slechte service.
Hoe was het gesprek gaan?
germie schreef:Ik bleef elke dag ze bestoken met mails en belletjes. Dit gaat al weken zo en is lekker afschuiven. Een extra review online hier en daar en laat ze maar weten wie je bent. Dit zou ik echt niet accepteren, sorry. Want het wordt zo nooit afgehandeld.
Esmee_RS schreef:germie schreef:Ik bleef elke dag ze bestoken met mails en belletjes. Dit gaat al weken zo en is lekker afschuiven. Een extra review online hier en daar en laat ze maar weten wie je bent. Dit zou ik echt niet accepteren, sorry. Want het wordt zo nooit afgehandeld.
Je zou daar maar de tijd voor hebben