Dovahkiin schreef:Bij dit topic krijg ik wel een beetje de vibe "De klant is koning....mits het zich koninklijk gedraagt"
Ik begrijp dus dat er bij het aankopen van de tas ook contact is geweest tussen TS en haar vriend en dat er ook fotos zijn gemaakt. Als medewerker van de Bijenkorf zou mijn nekhaar dan al overeind zijn gaan staan. Je wilt die tas of je wilt hem niet. Dat de tas vies was is opgelost en ook daarna is het wat mij betreft zo klaar als een klontje. Jij wil die tas, je hebt hem gekocht en daarmee akkoord gegaan met de prijs.
Hou er wel rekening mee dat, wanneer een klant vaker met de klantenservice belt etc, die klant op den duur wel bekend kan staan als "zeurend" en "lastig".
Er is die dag contact met mij en de winkel geweest over de prijs die niet correct was. Hij heeft tijdens het inpakken een foto van de vieze tas gestuurd omdat hij vond dat ik dit moest weten. Dat is toch logisch? Op dat moment heeft hij het ook aangekaart in de winkel.