prompter schreef:[ [url=m/jWELKK.png]Afbeelding[/url] ]
Hoeveel leuke baan offers ik daar niet heb gehad! Daar is het voor mij handig voor. Verder doe ik er echt niets mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gem schreef:Heb er nog eentje.
Ik heb nog nooit een podcast geluisterd, twitter of tiktak gebruikt
Sizzle schreef:Ik heb trouwens ook nog nooit bigbrother gekeken vroeger. Laatst realiseerde ik me ineens (op bokt) dat dit blijkbaar nog steeds bestaat.
Ik weet alleen dat het gaat over veel mensen in 1 huis maar verder ben ik niet gekomen
Sizzle schreef:Ik heb trouwens ook nog nooit bigbrother gekeken vroeger. Laatst realiseerde ik me ineens (op bokt) dat dit blijkbaar nog steeds bestaat.
Ik weet alleen dat het gaat over veel mensen in 1 huis maar verder ben ik niet gekomen
prompter schreef:Sizzle schreef:Ik heb trouwens ook nog nooit bigbrother gekeken vroeger. Laatst realiseerde ik me ineens (op bokt) dat dit blijkbaar nog steeds bestaat.
Ik ook niet.. En ook niet Wie is de Mol, Expeditie Robinson, Holland got talent en hoe al die succesprogramma's ook mogen heten. Ik vind het zo zonde van mijn tijd...
musiqolog schreef:Picopico schreef:Ik heb ook nog nooit Spirit gekeken. Durf het bijna niet toe te geven op een paardenforum
Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord...