Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roodvos schreef:@Ayasha, vind jij dan niet dat de vriend van TS primair haar ouders, en specifiek haar moeder, geschoffeerd heeft?
Dat vind ik namelijk wel.
Ze waren in dat restaurant om haar moeders verjaardag te vieren en hij gaat zitten gamen.
Ayasha schreef:Ik moet er bij zeggen dat ik een bloedhekel heb aan mensen die hun stem verheffen dus dat speelt ook mee in mijn mening natuurlijk. Ik heb liever iemand die zijn mond houdt en zit te gamen dan iemand die zijn stem verheft.
senna21 schreef:Zullen we het bij de feiten houden. Wanneer jullie zin hebben in een soap, ga dan gezellig een tv programma kijken of je eigen topic starten..
Momo94 schreef:Ik heb van de week ook mijn moeder gesproken en ik denk dat er bij mijn vriend toch ook wel een game probleem achter kan liggen.. ik zal vanavond proberen om een reactie hier de plaatsen, maar mijn hoofd is momenteel een rollercoaster en een warboel.. vooral na het gesprek van de week met mijn moeder.
Momo94 schreef:Ik heb van de week ook mijn moeder gesproken en ik denk dat er bij mijn vriend toch ook wel een game probleem achter kan liggen.. ik zal vanavond proberen om een reactie hier de plaatsen, maar mijn hoofd is momenteel een rollercoaster en een warboel.. vooral na het gesprek van de week met mijn moeder.