Wat is het raarste dat een ex ooit zei of deed?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 07:05

oomens schreef:
verootjoo schreef:
Omdat je na het eten minimaal een uur moet wachten met poetsen, anders is het slecht voor je glazuur. Die tijd hebben veel mensen niet, daarom is het beter om ervoor te poetsen, volgens tandartsen :)

Iedereen die adviseert om tandpasta te gebruiken vlak voor koffie of sinaasappelsap, die mogen ze wat aandoen. Dat smaakt echt voor geen meter.

Sinaasappelsap is idd echt niet te drinken dan :') appelsap ook niet.

De rest gaat wel prima vind ik :=

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 07:20

Ik poets mijn tanden ook meteen als ik uit bed kom!
Aan het begin van een relatie wil ik zelfs gedurende de nacht nog wel eens uit bed sneken om mijn tanden te poetsen. Na het ontbijt poets ik niet, ik stoker onderweg naar mijn werk en spoel op het werk na met mondwater.

Tja, zo “hoort” dat voor mij, nou moet ik een half uur wachten voordat ik mag ontbijten ivm medicijn gebruik, dus tegen de tijd dat ik eet heb ik geen last meer van een vieze smaak.

pmarena

Re: Wat is het raarste dat een ex ooit zei of deed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 09:20

Jeetje, dan heb je als moeder ook wel wat steken laten vallen in de opvoeding hoor, als je je volwassen kind nooit hebt geleerd met geld om te gaan en nog zo er bovenop zit := Wat een enorme afknapper...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 09:43

Ik ben dan ook benieuwd of ze het nu nog doet _O-
Hij voegde mij laatst toe op Facebook, heeft wel een vrouw en kinderen inmiddels.

Inderdaad een flinke afknapper, en ik wou hem daarmee helpen, wou hij op zich ook wel, alleen zijn moeder liet het niet toe.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 11:45

Niet een ex, maar wel een jongen (collega) waar ik destijds (jaar of 15 geleden) een crush op had.

Hij gaf aan dat hij niet geloofde in anticonceptie en dat de vrouw ervoor gemaakt was om zoveel kinderen te baren :Y)

Nou die crush was toen snel voorbij :wave: XD

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 13:05

verootjoo schreef:
Romy1234 schreef:

Ik snap sowieso niet waarom mensen tanden poetsen en dan ontbijten, dat vind ik zo ranzig :r
Na de tijd hoort gewoon

Omdat je na het eten minimaal een uur moet wachten met poetsen, anders is het slecht voor je glazuur. Die tijd hebben veel mensen niet, daarom is het beter om ervoor te poetsen, volgens tandartsen :)

Halfuur volstaat ook ;) dan heb je alweer nieuw speeksel aangemaakt die je mond neutraliseert van de zuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 13:34

Nou ik poets echt al jaren vrijwel direct na het ontbijt, volgens de tandarts heb ik sterke tanden dus ik vind het wel prima :)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 16:34

Zonder poetsen ben ik toch bang voor drakenadem :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 18:14

Ik weet niet wat jij allemaal in een ochtend doet, maar als ik wakker word ga ik vrijwel meteen ontbijten, dan heeft nog niemand echt de kans gehad op mijn ochtendwaffeltje _O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 18:18

Ik stap om half 7 uit bed en ontbijt vaal pas tegen of na 12 uur

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 18:26

fleurtjeuh schreef:

Maar wat doe je dan in de tussentijd? Of ben jij iemand die daadwerkelijk kan functioneren voordat er koffie en wat te eten in zit?

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 18:30

Of is dat ontbijt overslaan en een (lichte) lunch?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 18:42

oomens schreef:
fleurtjeuh schreef:

Maar wat doe je dan in de tussentijd? Of ben jij iemand die daadwerkelijk kan functioneren voordat er koffie en wat te eten in zit?

Ik wel, ik eet vrijwel nooit 's ochtends en ik lust geen koffie. Meestal (als ik aan het werk ben) eet ik voor het eerst om 12.00 uur.

Als ik thuis ben en ik ben druk kan ik me afvragen waarom ik zo'n honger heb, en dan ontdek ik dat het al 3 uur is ofzo.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 18:54

Wel koffie maar verder niet.
In de tussen tijd ga ik naar mn werk met ov en haal ik op het station vaak mn eerste koffie of ga ik met de brommer naar mn werk en drink ik daar koffie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 19:53

Calanddra schreef:
Niet een ex, maar wel een jongen (collega) waar ik destijds (jaar of 15 geleden) een crush op had.

Hij gaf aan dat hij niet geloofde in anticonceptie en dat de vrouw ervoor gemaakt was om zoveel kinderen te baren :Y)

Nou die crush was toen snel voorbij :wave: XD

Hahaha, begrijpelijk!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 19:58

fleurtjeuh schreef:

Ik ook. Maar wel altijd koffie. Zonder koffie begin ik mijn dag niet lekker. En ik eet pas rond 12 uur.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 20:30

Mkango schreef:
Ingegrepen nog wel. :') Dan had je aan mij echt de verkeerde gehad, want als iemand denkt te moeten ingrijpen in wat ik doe met mijn lichaam, kun je er de donder op zeggen dat ik exact het tegenovergestelde ga doen.

Wat betreft je tweede opmerking ben ik het eens met Goner. Of koop een pop of zo als je zo nodig je kwakje kwijt moet.

Ja want seks gaat natuurlijk alleen maar om klaarkomen en het is natuurlijk superleuk om in een relatie te zitten en jezelf te moeten bezighouden. En dan is natuurlijk alles opgelost en voel je je super tevreden over je seksleven 8)7

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 20:33

En sex is super belangrijk in een relatie?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 20:34

Niobe schreef:

Dat verschilt per persoon.

Voor mij wel. Na mijn ex ga ik niet nog eens in een relatie zitten waarbij seks gezeik is.

Maar iedereen mag dat zelf weten.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 20:35

Maar niet tot het punt dat de ander over zijn/haar eigen grenzen moet gaan toch?
Dan zit je in de verkeerde relatie in elk geval

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 20:44

Na een relatie met iemand die achteraf gezien wsl aseksueel is en me aan alle kanten afwees zogauw het verder ging dan een kus op de mond maar ook niet wilde dat ik het buiten de deur zocht:
Seks is belangrijk, communicatie nog belangrijker en mocht ik ooit weer in een relatie stappen dan zal dat alvast geen monogame relatie zijn.
Maar dat zeg ik ook gelijk vanaf het begin, staat degene waar ik interesse in heb er niet voor open dan is het direct :evaw:
Twijfelt diegene of heeft vragen dan leg ik met alle liefde uit hoe non-monogamie of polyamorie werkt. :)

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 20:45

Niobe schreef:

Ja

Niobe schreef:
Maar niet tot het punt dat de ander over zijn/haar eigen grenzen moet gaan toch?
Dan zit je in de verkeerde relatie in elk geval

Klopt, dit is ook precies mijn punt

Blacky94 schreef:
En wat betreft de seks, ik lag daar op een gegeven moment pijn te lijden en deed dat ook niet bepaald voor mn lol. Dus if anything had ie wel wat meer begrip mogen opbrengen voor de situatie in plaats van maar te eisen dat ik ondanks de pijn, seks met hem zou hebben. Om nog maar niet te beginnen over dat een deel van die pijn waarschijnlijk veroorzaakt werd zodat hij er maar niks omheen hoefde te doen. Ik zag in die periode mn HA en gyn regelmatig, en dat wist ie, hij is zelfs nog een paar keer meegeweest, dus nee, niks "geen andere keus". Zoals anderen al aangaven had ie ook gewoon z'n hand (of pop/speeltje/whatever) wat meer kunnen gebruiken. Sorry, maar ik vind je 2 opties echt kul :o

En ik vind jouw gedachtegang erg egoïstisch. Voor hem is het belangrijk maar hij moet dat maar opgeven en lekker gaan rukken. Is toch niet hetzelfde :n

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 22:13

Dorine92 schreef:
Blacky94 schreef:
En wat betreft de seks, ik lag daar op een gegeven moment pijn te lijden en deed dat ook niet bepaald voor mn lol. Dus if anything had ie wel wat meer begrip mogen opbrengen voor de situatie in plaats van maar te eisen dat ik ondanks de pijn, seks met hem zou hebben. Om nog maar niet te beginnen over dat een deel van die pijn waarschijnlijk veroorzaakt werd zodat hij er maar niks omheen hoefde te doen. Ik zag in die periode mn HA en gyn regelmatig, en dat wist ie, hij is zelfs nog een paar keer meegeweest, dus nee, niks "geen andere keus". Zoals anderen al aangaven had ie ook gewoon z'n hand (of pop/speeltje/whatever) wat meer kunnen gebruiken. Sorry, maar ik vind je 2 opties echt kul :o

En ik vind jouw gedachtegang erg egoïstisch. Voor hem is het belangrijk maar hij moet dat maar opgeven en lekker gaan rukken. Is toch niet hetzelfde :n

Nee, niks egoïstisch aan. Seks moet je gewoon allebei leuk vinden, anders is het mis. Als de ander het tegen zijn zin moet doen, is voor mij de lol er meteen af. Ik zou 'm niet eens omhoog houden!

Als de behoefte van beide partners erg ver uit elkaar loopt, dan pas je misschien gewoon niet bij elkaar. Of dat genoeg reden is om uit elkaar te gaan, moet je dan zelf weten - net als bij het verschil in politieke kleur, hobby's of leefwijze.

En ja, seks is inderdaad superbelangrijk in de modale relatie. Juist daarom moet het voor allebei de partners kloppen.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 22:46

musiqolog schreef:
Dorine92 schreef:

Nee, niks egoïstisch aan. Seks moet je gewoon allebei leuk vinden, anders is het mis. Als de ander het tegen zijn zin moet doen, is voor mij de lol er meteen af. Ik zou 'm niet eens omhoog houden!

Als de behoefte van beide partners erg ver uit elkaar loopt, dan pas je misschien gewoon niet bij elkaar. Of dat genoeg reden is om uit elkaar te gaan, moet je dan zelf weten - net als bij het verschil in politieke kleur, hobby's of leefwijze.

En ja, seks is inderdaad superbelangrijk in de modale relatie. Juist daarom moet het voor allebei de partners kloppen.

Dan zijn we het volgens mij gewoon eens met elkaar hoor... Ik weet ook niet waarom mensen denken dat ik zou vinden dat Blacky94 maar even op d’r tanden moet bijten? Dat vind ik helemaal niet, integendeel.
Maar ik vind het ook niet raar dat die jongen probeert om te zoeken naar een manier waarop hij toch met haar kan blijven, maar ook aan zijn trekken kan komen. Hij had het ook meteen kunnen uitmaken. Hij heeft duidelijk wel geprobeerd het probleem aan te kaarten en hij heeft geprobeerd een oplossing voor te stellen (het seks gedeelte bij een andere vrouw zoeken).
Vreemdgaan is natuurlijk niet oké... als blijkt dat er geen oplossing is waar beide partijen mee kunnen leven, moet hij het gewoon eerst netjes uitmaken natuurlijk
Mijn enige punt was dat ik vond dat er teveel vanuit 1 perspectief naar de situatie gekeken werd, en er compleet voorbij werd gegaan aan de behoeftes van de ex, die duidelijk veel last had van de situatie. En dat er dan een belachelijke oplossing wordt genoemd waar hij het dan maar mee moet doen.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 22:50

Het kan tijdelijk zijn, vanwege ziekte oid. Dat zou ik wel voor mijn partner over hebben. Zonder partner zou ik in dezelfde situatie zitten.