Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yaffie schreef:Ooh heerlijk deze topics!!
Ik hoop dat er wat leuke aanbiedingen komen dit jaar. Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon, ik twijfel nog tussen de oneplus of de xiaomi.
Ben daarnaast nog op zoek naar een tuig voor mijn paard en hoefschoenen, al zullen die laatste niet in de bf korting zijn verwacht ik haha.
Ik zou ook nog heel graag een floview trailer camera kopen, maar volgens mij deden ze vorig jaar niet mee met Black Friday?
Janine1990 schreef:Ik kom er net achter dat ik mijn abonnement kan verlengen... Dus dat betekent de boel ff in de gaten houden voor een leuke telefoonaanbieding. En wel een telefoon met een hele goede camera.
Janine1990 schreef:Ik kom er net achter dat ik mijn abonnement kan verlengen... Dus dat betekent de boel ff in de gaten houden voor een leuke telefoonaanbieding. En wel een telefoon met een hele goede camera.
Rocamor schreef:Domme vraag wellicht, maar kun je hem nu kopen, 14 dagen zichtgarantie en evt terusturen als de BF deal beter is?
Storm schreef:_San87_ schreef:Ik weet niet wie op zoek is naar een Dyson stofzuiger, maar de Black Friday deal via Dyson zelf is een mindblowing 50 euro korting en een cadeau twv 100 euro bij de V8.
Die kan ik niet vinden. Staat bij mij op 399 euro.