Trouwen in 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellex

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 10:41

Wat tof Leo! Dat is een mooie stap

Gaaf snel Captain en Mo!

Hier is mijn vriend vandaag zijn pakken shoppen, beetje onconfentioneel ga ik pas volgende week voor een jurk, maar was even niet anders. Komt vast goed! Zijn broer gaat zorgen dat we niet vloeken lol

Connaisseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 21:02

Ik kom even binnenvallen. Wij trouwen half juni en zijn bezig met de uitnodiging. Ik wil graag de menukeuze en aanmeldingen online laten registreren maar kom via Google niet heel ver. House of wedding heeft een rsvp tool maar die blijkt bij testen al niet te werken.. hoe hebben jullie dat aangepakt?

Lymoncello

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-23 11:12

Connaisseur schreef:
Ik kom even binnenvallen. Wij trouwen half juni en zijn bezig met de uitnodiging. Ik wil graag de menukeuze en aanmeldingen online laten registreren maar kom via Google niet heel ver. House of wedding heeft een rsvp tool maar die blijkt bij testen al niet te werken.. hoe hebben jullie dat aangepakt?

Een excel gemaakt met de gastenlijst, hotel lijst en dinerlijst. Wel even werk maar hield ons ook scherp op mensen waar we nog naar niks van hadden gehoord

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-23 11:46

Connaisseur schreef:

Vrienden van ons doen het via “gaantrouwen.nl”, zag er wel goed uit :)

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-23 18:35

Wij hebben ook alles manueel bijgehouden (hadden wel een google forms die mensen konden invullen, maar uiteindelijk heb ik alles nog gedubbel checked)
Bij ons zijn ondertussen de aantallen doorgegeven aan de leveranciers!
Nog 13 dagen hier!
Gisteren ook mijn vrijgezellenfeestje gehad! Was supergezellig, niets geks, maar wel gewoon een hele leuke dag gehad met vriendinnen :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-23 10:55

De ring van mijn vriend was te klein, dus ik ben HEEL blij dat ik er even achteraan was gegaan. Volgende zaterdag poging 2. :+

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 23:48

Connaisseur schreef:

Wij gebruiken withjoy.com :) werkt top tot nu toe!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 07:58

Connaisseur schreef:

Wij gebruiken http://www.zankyou.nl
Werkt erg fijn.

Connaisseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 09:18

Dank voor jullie opties! Vond daar alleen niet echt wat ik zocht. Heb uiteindelijk gevonden dat je via Google een formulier kan maken en personaliseren. Hiervoor heb ik een QR code gemaakt en die komt op de uitnodiging. Werkt erg goed!

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 10:36

Connaisseur schreef:
Dank voor jullie opties! Vond daar alleen niet echt wat ik zocht. Heb uiteindelijk gevonden dat je via Google een formulier kan maken en personaliseren. Hiervoor heb ik een QR code gemaakt en die komt op de uitnodiging. Werkt erg goed!

Wilde net dit typen maar je hebt het al gevonden
Voordeel hiervan is dat je onbeperkt vragen hebt itt veel van die kant en klare tools.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 11:01

Pff hier komt het nu echt dichterbij en de weersverwachting is ronduit dramatisch… gelukkig is het over twee weken dus er kan nog van alles veranderen maar het past wel geheel in lijn van deze waardeloze lente dat het daadwerkelijk koud, nat en winderig wordt…

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-23 11:10

Mo_86 schreef:
Pff hier komt het nu echt dichterbij en de weersverwachting is ronduit dramatisch… gelukkig is het over twee weken dus er kan nog van alles veranderen maar het past wel geheel in lijn van deze waardeloze lente dat het daadwerkelijk koud, nat en winderig wordt…

Jup... wij moeten nog steeds een fotolocatie uitkiezen, maar ik ga wel zoeken naar iets binnen want het ziet er niet heel florisant uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 11:45

Nou we hebben een datum.... *\o/* 27-11 it's gonne be.

Besefte me daarna pas dat ik helemaal geen rekening heb gehouden met toetsweken (het leven van de 30-jarige student -O- :+ ) Dus dat is 11-12 en dat is wel een tikkie crap ivm huwelijksreis. Maargoed.
We hebben nog geen plannen. Loopt vast allemaal los :P

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 11:48

Captain schreef:
Mo_86 schreef:

Jup... wij moeten nog steeds een fotolocatie uitkiezen, maar ik ga wel zoeken naar iets binnen want het ziet er niet heel florisant uit.

Balen hè! Aan de ene kant denk ik: we maken er gewoon een mooi feestje van en dan maar binnen maar aan de andere kant baal ik zo enorm, zeker omdat dit hele voorjaar een grote ellende is bijna. Ik hoop echt voor ons beide dat we alsnog mooi weer krijgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 12:07

Ja succes meiden, mijn duimpjes draaien voor jullie. Blijft toch wel het moeilijkste van dit soort dingen in NL organiseren >;) ...

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 12:18

In twee weken kan er nog een hoop veranderen aan de weersverwachting! Ik duim mee, voor onszelf hoop ik namelijk ook op wat beter weer :D. Buiten proosten en dineren zou wel heel fijn zijn.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-23 12:22

Ja precies, ik kijk pas 3 dagen van te voren, pas dan is het vaak een beetje realistisch. We gaan het zien, je kunt er toch niets aan veranderen.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 12:57

Ik duim voor jullie dat de weersverwachting wat beter wordt! En blij dat je nog wat tijd hebt om de ring aan te passen captain.

Ook al was onze bruiloft alweer ruim 2 maanden geleden, ik lees hier stiekem nog wel mee. Leuk om alles te volgen! Wij hebben ondertussen alle foto's ontvangen en wat zijn we er blij mee <3 Ook de foto's met mijn paard waren erg mooi en bijzonder! Nu gaan we er zelf een mooi album van maken, en als verrassing valt er bij m'n ouders deze week een fotoboek op de mat :) Voor nu zijn we aan het aftellen voor onze huwelijksreis, nog 5 weken en dan gaan we naar Zanzibar <3

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 12:57

Het kan wel fijn zijn om een omslagdoek of een jasje te hebben. Ik heb een hele mooie zachtroze wollen omslagdoek en een kort spijkerjasje. Die laatste heb ik al verkocht op Vinted bedenk ik me :+
En de tip van de winkel waar ik mijn jurk heb gekocht: de avond ervoor alvast geen BH meer dragen, om te voorkomen dat je een afdruk ziet in je rug/schouders.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 12:59

Dat is zeker waar! Ik houd me ook vast aan de gedachte dat ik al mijn geliefden om me heen heb die dag en het hoe dan ook een mooi feest wordt. Het schip dat we hebben gehuurd is van binnen ook groot en mooi en er is veel eten en drinken.

Veel plezier Laughterline!

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 15:50

Ik kom me hier ook even melden :)

22 september 2023 is de datum. We trouwen thuis op de boerderij en moeten nog enorm veel regelen. Wel al geslaagd voor mijn jurk, de fotograaf en we hebben een babs, maar verder moeten alles nog zo'n beetje. Met de verbouwing en de stal komen we er eigenlijk niet echt aan toe :') .

Een van mijn beste vriendinnen die echt goed kan plannen en regelen is ceremoniemeester en is nu ook zo'n beetje wedding planner om ons te ontlasten, dus dat is wel super fijn.

Maar eerlijk? Ik weet niet zo goed hoe ik het allemaal voor elkaar ga krijgen :\

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 16:20

Oh spannend zeg! Maar het weer voorspellen blijft lastig, dus nog maar niet verdrietig zijn.

Hier komt het ook dichtbij… nog 3 weken!
Momenteel ook prut weer in Italië…

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 20:42

Ik kom hier ook meekletsen! De knoop is doorgehakt en wij gaan 13 november trouwen. En ik kijk er echt ontzettend naar uit <3

We houden het echt klein houden we hebben 13 gasten. En we trouwen eerst op het stadhuis dan gaan de gasten naar onze favoriete braserie voor een tussen hapje. Dan gaan wij droom foto’s maken en daarna een lekkere lunch met de gasten.

Na de lunch gaan wij lekker naar het hotel om te genieten van de wellness en daarna lekker eten.

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 22:20

Klinkt heerlijk!

Onze ceremonie is ook klein, maar na het eten hebben we wel een feest voor een groter gezelschap. Hoeveel weet ik nog niet, ben net begonnen met de gastenlijst.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 09:09

Ohja ook leuk! Wij zijn allebei geen feestbeesten dus dit was echt perfect voor ons. Wij willen later als we x jaar getrouwd zijn nog een keer een feestje geven. Maar stiekem zou ik niet weten wie ik daar voor moet vragen.