Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Connaisseur schreef:Ik kom even binnenvallen. Wij trouwen half juni en zijn bezig met de uitnodiging. Ik wil graag de menukeuze en aanmeldingen online laten registreren maar kom via Google niet heel ver. House of wedding heeft een rsvp tool maar die blijkt bij testen al niet te werken.. hoe hebben jullie dat aangepakt?
Connaisseur schreef:Ik kom even binnenvallen. Wij trouwen half juni en zijn bezig met de uitnodiging. Ik wil graag de menukeuze en aanmeldingen online laten registreren maar kom via Google niet heel ver. House of wedding heeft een rsvp tool maar die blijkt bij testen al niet te werken.. hoe hebben jullie dat aangepakt?
Connaisseur schreef:Dank voor jullie opties! Vond daar alleen niet echt wat ik zocht. Heb uiteindelijk gevonden dat je via Google een formulier kan maken en personaliseren. Hiervoor heb ik een QR code gemaakt en die komt op de uitnodiging. Werkt erg goed!
Mo_86 schreef:Pff hier komt het nu echt dichterbij en de weersverwachting is ronduit dramatisch… gelukkig is het over twee weken dus er kan nog van alles veranderen maar het past wel geheel in lijn van deze waardeloze lente dat het daadwerkelijk koud, nat en winderig wordt…
Captain schreef:Mo_86 schreef:Pff hier komt het nu echt dichterbij en de weersverwachting is ronduit dramatisch… gelukkig is het over twee weken dus er kan nog van alles veranderen maar het past wel geheel in lijn van deze waardeloze lente dat het daadwerkelijk koud, nat en winderig wordt…
Jup... wij moeten nog steeds een fotolocatie uitkiezen, maar ik ga wel zoeken naar iets binnen want het ziet er niet heel florisant uit.