superpony schreef:Zulke busjes moeten ook steeds mee en beschikbaar blijven, want worden overdag ook voor de klanten gebruikt.
Dat hoeft alleen maar als diegene ook daadwerkelijk storingsdienst heeft, maar echt niet altijd.
Citaat:
Dat een buschauffeur naar de stalling rijdt, zijn bus pakt, dienst draait en weer naar huis gaat is totaal iets anders. Dan ga je naar je rijdende kantoor.
Want? Je bent weer eens totaal in tegenspraak met jezelf, zeker als je vervolgens aangeeft dat de busjes voor gehandicapten wel mee naar huis zouden gaan

Citaat:
Zoals men hier vaak aangeeft, gaat het om bussen die volledig ingericht zijn en ook duur gereedschap en veel onderdelen bij zich hebben. En dan hebben de grotere bedrijven alsnog ergens opslag ruimte voor de bijzondere artikelen en voorraad.
Waarom neemt het bedrijf dan zijn verantwoordelijkheid niet voor de dure spullen, maar leggen ze dat bij de werknemers neer? Dat is toch vreemd?
Citaat:
Busjes voor gehandicapten vervoer krijgen mensen vaak mee naar huis. Ook omdat ze vaak 2x daags een ronde rijden. Moeten die mensen dan maar verhuizen? Of stoppen met werken?
Goh, laat ik nu in de zorg werken. Eerder gehandicaptenzorg en nu ouderenzorg. Hier in de regio gaan die busjes dus écht niet mee naar huis met de chauffeurs hoor

Die staan gewoon op de woonlocatie van de cliënten, omdat er meerdere mensen zijn die met die busjes rijden en omdat ze dan altijd dichtbij de cliënten zijn. Bovendien rijden er meerdere chauffeurs in die busjes, voor iedere chauffeur een eigen bus aanschaffen is onnodig.
De chauffeur komt gewoon met eigen vervoer naar de werkplek en stapt dan in de bus.
Wat jij stelt is gewoon niet waar.