candalisa schreef:Aangifte is gedaan. Alles staat op beeld door de ring camera. En ik had een getuigen. Mijn vriend is er vanavond geweest hij zegt er weinig over alleen dat hij gezegd had dat we zo niet met elkaar om gaan.
Maar het is en blijft voor hun een eenzijdig verhaal honden blaffen uren achtereen (ze doen dit niet alle overige buren bevestigen dit en we hebben gewoon beelden)
Dat we beelden hebben dat ze op het raam kloppen is niet zo dan zal ze vast de bakstenen schoon aan het maken geweest zijn en per ongeluk tegen het raam hebben getikt.
Hoe nu verder weet ik niet. Ergens ben ik bang dat de aangifte alleen tegen hun nekharen instrijkt maar ergens hoop ik dat ze nu spijt zullen krijgen omdat de buurt nu ook heeft gezien wat voor mensen het zijn.
Ik kan van alle kanten aantonen dat er van ons uit geen last is maar als hun hoog en laag blijven volhouden dat het wel zo is zelfs als wij op vakantie zijn horen ze ze blaffen.
Ik heb net het hele topic gelezen en schrik hier echt van. Vreselijk dat het zover gekomen is en dat er zelfs fysiek geweld tegen je gebruikt is.
Goed dat je aangifte hebt gedaan. Het klinkt alsof er meer bij deze mensen speelt, iets wat dit gedrag zou kunnen veroorzaken. Enorm veel sterkte gewenst, hopelijk komt er met de stap naar de politie verandering in de situatie en wordt het leefbaar(der) voor je.