Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:11

Urbanus schreef:
Geef ze kippen.

I approve this message :j

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:12

Dat in Duitsland de benzine per liter 50 cent goedkoper is geworden en ik net zag bij tankstation dat de benzine hier juist 6 cent per liter duurder is geworden

M_D_H

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:14

Ja, ik woon vlak bij de grens en ik heb eigenlijk bedacht om van de week eveb richting Duitsland te rijden en de tank vol te gooien :j
Vriendin van mij heeft dat vanmorgen gedaan, tankte voor 1.69 :oo

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:25

M_D_H schreef:
Ja, ik woon vlak bij de grens en ik heb eigenlijk bedacht om van de week eveb richting Duitsland te rijden en de tank vol te gooien :j
Vriendin van mij heeft dat vanmorgen gedaan, tankte voor 1.69 :oo

Hier 2,239 -:(-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:45

Bullebeest schreef:
Dat in Duitsland de benzine per liter 50 cent goedkoper is geworden en ik net zag bij tankstation dat de benzine hier juist 6 cent per liter duurder is geworden

Wat hebben ze met diesel gedaan?

Afgelopen twee dagen naar Portugal gereden en een beetje geschrokken dat ik in Nederland de goedkoopste diesel kon krijgen. Hier in het dorpje kan ik gelukkig wel goedkoop diesel kopen, maar pfff het blijft echt bizar duur :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 13:51

Ik wil vlierbloesem plukken. Ik zie vlierbloesem. Het staat alleen naast de snelweg en ik zit in de bus dus ik kan er niet bij.

Caboby

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 14:26

Mag ik mij ook melden?
Mijn ergernis is Booking.com. -:(-
Zij hebben op hun site aangegeven dat we honden mee mogen naar het huis die we geboekt hebben. Appartementenverhuur zegt van niet. Mag maar in 2 appartementen...
Ik krijg op geen enkele manier contact met ze, of ik krijg een Spaans of frans iemand aan de telefoon.... :roll:

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 14:38

Eindelijk goed nieuws gehad, blessure van paard is helemaal genezen en mogen gaan opbouwen tot normaal.
Helaas ook meteen slecht nieuws, tumor gevonden dus moeten haar gaan laten opereren... wanneer stopt die pech nu eens, arm paard en ondertussen ook arme wij ;(

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 14:51

Dat is rot zeg, sterkte!

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 14:57

Heel veel sterkte MyWishMax

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 14:59

Aan aandachttrekkers.

Oh bah sterkte MWM!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 15:19

UWV site die iedere keer error gaf.

Dat ik eigenlijk aan hopen ben dat ik ook transitie vergoeding gaat krijgen, want dan zou ik kunnen kijken om terug de administratie in te kunnen. Vrees alleen dat ik pech heb, maar dan kan ik opleiding/cursus ook kunnen vergeten.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 15:28

Dat ik een vlog moet maken van school als stage opdracht… ik haat het om mijzelf te filmen of mijn stem op te nemen -O- gelukkig hoef ik mijn gezicht al niet meer te filmen. Maar alsnog vind ik t niet chill

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 15:42

LiannePuthzy schreef:
Dat ik een vlog moet maken van school als stage opdracht… ik haat het om mijzelf te filmen of mijn stem op te nemen -O- gelukkig hoef ik mijn gezicht al niet meer te filmen. Maar alsnog vind ik t niet chill

Nee, zo naar! Echt zo'n kijk ons hip zijn als school-opdracht.

Ik erger me aan mezelf, ik heb 3 borden Duitse prei soep op en ben nu misselijk.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 15:52

Ik was alweer bij de dierenarts een soort abces / talgkliercyste van de cavia was open geknapt. Die dierenarts bedenkt zich geen seconden en drukt die bult even uit :') Ik sta daar half met die cavia in mijn handen bijna kotsend ernaast :+

Dierenarts is officieel Duits dus vervolgens kreeg hij nog wat mooie Duitse complimentjes :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 15:57

Marcella schreef:

Dat ik eigenlijk aan hopen ben dat ik ook transitie vergoeding gaat krijgen, want dan zou ik kunnen kijken om terug de administratie in te kunnen. Vrees alleen dat ik pech heb, maar dan kan ik opleiding/cursus ook kunnen vergeten.

Volgens mij kan je via duo ook een langer leren budget krijgen. Misschien is dat iets om te onderzoeken

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 16:35

Loeky01 schreef:
Bullebeest schreef:

Wat hebben ze met diesel gedaan?

Afgelopen twee dagen naar Portugal gereden en een beetje geschrokken dat ik in Nederland de goedkoopste diesel kon krijgen. Hier in het dorpje kan ik gelukkig wel goedkoop diesel kopen, maar pfff het blijft echt bizar duur :(

Diesel valt tot dusver nog tegen
Ik ga er van uit dat volgende week de prijzen meer zakken dan vandaag.

@gustXbill, in zo'n situatie had je vast wel graag een kerel willen zijn _O- _O- :Y)

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 16:48

Marcella schreef:

Geen idee hoe je situatie is maar toevallig gisteren geleerd dat iedereen recht heb op een transitie vergoeding. Dus ik zou het even goed nakijken ipv hopen, wie weet kan je je voordeel er uit halen :)

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 16:50

Hele dag al migraine aanvallen met auras + flinke koppijn en zouden morgen naar Duitsland gaan, een weekendje weg |o Weet nu al dat ik mij morgen weer beroerd ga voelen en heb er eigenlijk al niet meer zoveel zin in terwijl ik er echt naar uit keek -O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 18:14

Marcella schreef:

STAP-budget?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 18:21

Bladluizen en het Pokon Bio bestrijdingsmiddel wat niet werkt :x
Na drie weken spuiten de frambozenstruik maar kortgewiekt want het werd alleen maar erger in plaats van minder _-:(

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 18:57

Mijn vader, leven met een narcist is lastig.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 19:37

Steeph schreef:
Bladluizen en het Pokon Bio bestrijdingsmiddel wat niet werkt :x
Na drie weken spuiten de frambozenstruik maar kortgewiekt want het werd alleen maar erger in plaats van minder _-:(

Water, scheut (of 1-2 eetlepels) zachte/groene zeep en scheut spiritus. Misschien niet bio, wel effectief. Ook goed de onderkant van de bladeren sproeien. Na paar dagen kijken hoe het er bij staat en herhalen indien nodig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 19:41

Fonteinkraantjes.

Opvallend duur die krengen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 19:42

Gewoon uit de kroeg jatten.