Urbanus schreef:Geef ze kippen.
I approve this message

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bullebeest schreef:Dat in Duitsland de benzine per liter 50 cent goedkoper is geworden en ik net zag bij tankstation dat de benzine hier juist 6 cent per liter duurder is geworden
LiannePuthzy schreef:Dat ik een vlog moet maken van school als stage opdracht… ik haat het om mijzelf te filmen of mijn stem op te nemengelukkig hoef ik mijn gezicht al niet meer te filmen. Maar alsnog vind ik t niet chill
Marcella schreef:UWV site die iedere keer error gaf.
Dat ik eigenlijk aan hopen ben dat ik ook transitie vergoeding gaat krijgen, want dan zou ik kunnen kijken om terug de administratie in te kunnen. Vrees alleen dat ik pech heb, maar dan kan ik opleiding/cursus ook kunnen vergeten.
Loeky01 schreef:Bullebeest schreef:Dat in Duitsland de benzine per liter 50 cent goedkoper is geworden en ik net zag bij tankstation dat de benzine hier juist 6 cent per liter duurder is geworden
Wat hebben ze met diesel gedaan?
Afgelopen twee dagen naar Portugal gereden en een beetje geschrokken dat ik in Nederland de goedkoopste diesel kon krijgen. Hier in het dorpje kan ik gelukkig wel goedkoop diesel kopen, maar pfff het blijft echt bizar duur
Marcella schreef:UWV site die iedere keer error gaf.
Dat ik eigenlijk aan hopen ben dat ik ook transitie vergoeding gaat krijgen, want dan zou ik kunnen kijken om terug de administratie in te kunnen. Vrees alleen dat ik pech heb, maar dan kan ik opleiding/cursus ook kunnen vergeten.
Steeph schreef:Bladluizen en het Pokon Bio bestrijdingsmiddel wat niet werkt![]()
Na drie weken spuiten de frambozenstruik maar kortgewiekt want het werd alleen maar erger in plaats van minder