Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marocje schreef:Urbanus schreef:Ik mis die wilde tijden ook wel, al is dat niet echt een confession. Maar 10 mannelijke huisgenoten hebben, met 2 ervan scharrelen waarvan 1 stiekem en onbekende meiden tegenkomen op de overloop 's morgens![]()
was goed voor m'n drama.
Haha, snap best dat je het mist, geniet er volop van. (Geen vreemdgangers overigens!)
Helaas geen echt confessions hierin dus. Alles open. Soms iets te open
princequillo schreef:Over exen gesproken, ik stalk mijn ex nog wel eens op Twitter. Hij is nu echt zo'n incel/e-boy geworden die altijd maar post hoe zielig hij wel niet is want vrouwen willen 'm niet of hij reageert op van die modellen met seksueel getinte dingen... Kan ik zo van genieten
Granoek schreef:Bij elke paal die mijn paarden afbreken en elke draad die ik moet herstellen heb ik telkens een beetje minder motivatie om ze nog thuis te houden.
Stripe000 schreef:Ik heb vandaag een wielrenner uitgescholden, zal de woorden die ik gebruikte maar niet herhalen …
Reed netjes in de berm, komt en een zwerm wielrenners voorbij waarvan de voorste grappig dacht te zijn door te roepen dat paarden irritant zijn en overal schijten.
Heb hem echt grof voor schut gezet ten opzichten van zijn mede wielrenners
Maar wel echt lelijk gescholden met nogal vieze , woorden.
xPabloBokt schreef:princequillo schreef:Over exen gesproken, ik stalk mijn ex nog wel eens op Twitter. Hij is nu echt zo'n incel/e-boy geworden die altijd maar post hoe zielig hij wel niet is want vrouwen willen 'm niet of hij reageert op van die modellen met seksueel getinte dingen... Kan ik zo van genieten
Oh god, hij is een nice guy.