Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 12:08

Waarom zijn dat nou weer ‘sukkels’? >;)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 12:10

Ik heb een nieuwe match, binnen 3 chats na 'hoe gaat het?' de volgende vraag: heb je grote tieten?
Eh, het gaat lekker hier dus :D Dan heb je iets niet goed begrepen in mijn ogen.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 12:15

Iedereen zit er om zijn eigen redenen op, dat maakt ze geen sukkels :n

Wellicht handiger om niet iedere match hier te bespreken germie, we weten allemaal hoe tinder werkt ;)

Ik had trouwens vorig jaar een match op curaçao, je kon toen gratis op een andere locatie tinderen, vandaar daar een match. Toen even een tijdje geappt, maar dat bloedde dood. Over 2 weken ga ik naar curaçao, gisteren hem appje gestuurd en we gaan een drankje doen :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 12:21

Leuk Relaxed! Vakantiefling <<)

Ik ben zelf de eikelige sukkel, vrees ik. Gister dácht ik even dat date alweer de date verzette (verkeerd geïnterpreteerd) en ik was direct kwaad en er klaar mee. Meteen ex-date berichtje gestuurd én via Hinge met een nieuwe match een date gepland :') Krijg ik vanochtend een lief berichtje waaruit blijkt dat ik het verkeerd geïnterpreteerd heb... Oeps. Ik zou mezelf niet daten :))

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 12:39

Ah superleuk Relaxed! De klik was er iig nog op de app dus :j

Whaha lekkere actie Baileymix :') Komt er nu alsnog een volgende date?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 13:21

Ja toen ook wel, maar mede door corona totaal geen vooruitzicht om elkaar te zien. Dus dan bloedt het gewoon dood.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 13:57

germie schreef:
BaileyMix schreef:
Dat was puur een gevoel hoor, hoe het op mij overkwam. Alsof je hem hier een beetje te kakken kwam zetten met "kijk nou wat een sukkels er allemaal op Tinder zitten". Maar dat zal je dan zo niet bedoeld hebben, gelukkig :)

Maar nogmaals, ik vind het totaal niet onterecht hoor. Je mag een date - vind ik - letterlijk overal om afwijzen.

Ja precies.
Eigenlijk is tinder gewoon een vleeskeuring, als de foto je niet aanstaat skip je iemand al. En dan ga je chatten, en dan is het het gewoon niet.

Overigens zitten er best wel wat 'sukkels' op die andere bedoelingen hebben. Maar vrouwen zullen ongetwijfeld af en toe ook zo zijn.
Uiteraard, de meeste mannen zijn sukkels en slechts enkele vrouwen zijn dat ook.

:roll:

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 14:02

Relaxed schreef:
Iedereen zit er om zijn eigen redenen op, dat maakt ze geen sukkels :n

Wellicht handiger om niet iedere match hier te bespreken germie, we weten allemaal hoe tinder werkt ;)

Ik had trouwens vorig jaar een match op curaçao, je kon toen gratis op een andere locatie tinderen, vandaar daar een match. Toen even een tijdje geappt, maar dat bloedde dood. Over 2 weken ga ik naar curaçao, gisteren hem appje gestuurd en we gaan een drankje doen :D
Dit is tof, heel veel plezier :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 14:02

Marocje schreef:
Ah superleuk Relaxed! De klik was er iig nog op de app dus :j

Whaha lekkere actie Baileymix :') Komt er nu alsnog een volgende date?

Ja, want leuke man, en ik ben een aansteller :)) Maar nu dus ook aan het praten met nieuwe Hinge-man én ex-date weer uit de hoge hoed getoverd. Ehm... We zijn gelukkig nog niet exclusief zullen we maar zeggen :=

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 14:05

Hahaha, ideaal toch? Heb je altijd een reserve. :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 14:51

Relaxed schreef:

Superleuk :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 15:35

Ik vind dat lastig met die rolstoel. Ik heb ook een rolstoel voor langere afstanden. Juist zodat ik die wel kan doen, sport daarnaast minimaal 2 keer per week. Die rolstoel is juist dat ik de volgende dag ook nog wat kan, want als ik eigenwijs wel gewoon stuk ga lopen moet ik de dagen erna er rekening mee houden :+ maar Dat is niet iets wat ik als 1 van de 1e dingen vertel. Misschien omdat ik er niet afhankelijk van ben, maar ik ben niet die 'zieke'. Komt vanzelf ter sprake :=

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 15:45

Wat dat betreft zit er wellicht ook nog wel een verschil tussen er volkomen afhankelijk van zijn of de situatie waarin jij zit. M'n broertje was rolstoelgebonden en dan hou je er eigenlijk continu rekening mee, en kun je op bepaalde plaatsen ook simpelweg niet komen

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 17:20

Ik snap Germie wel..... Eerlijk gezegd zou ik ook niet op een date gaan met iemand die rolstoelgebonden is... Misschien oppervlakkig maar is juist het hele tinder niet oppervlakkig?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 17:25

amies100 schreef:
Ik snap Germie wel..... Eerlijk gezegd zou ik ook niet op een date gaan met iemand die rolstoelgebonden is... Misschien oppervlakkig maar is juist het hele tinder niet oppervlakkig?

Ik denk dat als je geluk hebt je er iemand vindt. Maar dat het voor de meesten niet weggelegd is.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 17:26

germie schreef:
Ik heb een nieuwe match, binnen 3 chats na 'hoe gaat het?' de volgende vraag: heb je grote tieten?
Eh, het gaat lekker hier dus :D Dan heb je iets niet goed begrepen in mijn ogen.

Ik vraag me oprecht af wat er omgaat in t hoofd van de mannen die zo tegen vrouwen praten :+

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 17:29

thirteenn schreef:
germie schreef:

Ik vraag me oprecht af wat er omgaat in t hoofd van de mannen die zo tegen vrouwen praten :+

Ik ook. Maar dan haak ik dus ook direct af. Dus die vraag stel ik niet eens. Misschien eens doen. Snappen ze dan niet dat mensen daarom niet verder contact zoeken?

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 17:30

thirteenn schreef:
germie schreef:

Jeuk tussen de benen 8-)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 17:32

thirteenn schreef:
germie schreef:

En vooral: of ze hier weleens succes mee hebben? Ik ga er weleens serieus op in, krijg je leuke gesprekken. Maar als de vraag komt wanneer we gaan daten: ‘sorry, die kans heb je al verspeeld vanwege je eerste vraag, maar verder was het een leuk gesprek’ :evaw:

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 17:34

Misschien moet ik dat dus de volgende keer gewoon eens doen, haha. Moet ik eerst weer zo'n match hebben.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 17:36

amies100 schreef:

Deze man was niet rolstoelgebonden maar nam voor langere afstanden de rolstoel. En hij bracht het gelijk ter sprake, wat ik dan zelf als een pluspunt zou zien.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 17:54

Urielle schreef:
amies100 schreef:

Deze man was niet rolstoelgebonden maar nam voor langere afstanden de rolstoel. En hij bracht het gelijk ter sprake, wat ik dan zelf als een pluspunt zou zien.

Buitenshuis. Dus 100m al. Ja, ik vind het netjes dat iemand het direct meldt. Maar als ik iemand zoekt om ook mijn hobby het duiken en reizen mee te delen, dan gaat dat dus niet. Dan zal ik nog steeds alleen moeten reizen. Tja, dat zoek ik eigenlijk niet. En dat is wel lastig. Het was een leuk gesprek. En anders had ik zeker gezegd we spreken eens af.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 17:57

Oeh, maar das wel erg specifiek, iemand die ook dat duiken leuk vindt. Ik kan me zomaar voorstellen dat dat niet gemakkelijk is

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 18:09

Vjestagirl schreef:
Oeh, maar das wel erg specifiek, iemand die ook dat duiken leuk vindt. Ik kan me zomaar voorstellen dat dat niet gemakkelijk is

Nou ja, in ieder geval reizen. Maar op een standbedje liggen ga ik niet doen. En dan haak ik ook af. :P

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 18:21

Oké dat snap ik. Reizen op zich kan ook met iemand in een rolstoel maar echt hiken, duiken, bergbeklimmen wordt wel lastig.

Hoewel je het toch niet weet hoor. Het was ook één van mijn date-eisen (reizen, maar dan juist wel ook plat in de zon) maar hoewel het in mijn Tinderprofiel stond en we daar in de datingperiode uitgebreid over gepraat en gefantaseerd hebben wil vriend uiteindelijk in de zomervakantie alleen maar naar huis en zit ik komende zomer voor het zoveelste jaar alleen op het strand. Maar ja, je breekt je relatie ook niet op voor die paar weken zomervakantie. En wie weet kan die man wel gewoon goed zwemmen en duiken en snorkelen.