Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Uiteraard, de meeste mannen zijn sukkels en slechts enkele vrouwen zijn dat ook.BaileyMix schreef:Dat was puur een gevoel hoor, hoe het op mij overkwam. Alsof je hem hier een beetje te kakken kwam zetten met "kijk nou wat een sukkels er allemaal op Tinder zitten". Maar dat zal je dan zo niet bedoeld hebben, gelukkig![]()
Maar nogmaals, ik vind het totaal niet onterecht hoor. Je mag een date - vind ik - letterlijk overal om afwijzen.
Ja precies.
Eigenlijk is tinder gewoon een vleeskeuring, als de foto je niet aanstaat skip je iemand al. En dan ga je chatten, en dan is het het gewoon niet.
Overigens zitten er best wel wat 'sukkels' op die andere bedoelingen hebben. Maar vrouwen zullen ongetwijfeld af en toe ook zo zijn.
Relaxed schreef:Dit is tof, heel veel plezierIedereen zit er om zijn eigen redenen op, dat maakt ze geen sukkels
Wellicht handiger om niet iedere match hier te bespreken germie, we weten allemaal hoe tinder werkt
Ik had trouwens vorig jaar een match op curaçao, je kon toen gratis op een andere locatie tinderen, vandaar daar een match. Toen even een tijdje geappt, maar dat bloedde dood. Over 2 weken ga ik naar curaçao, gisteren hem appje gestuurd en we gaan een drankje doen
Marocje schreef:Ah superleuk Relaxed! De klik was er iig nog op de app dus![]()
Whaha lekkere actie BaileymixKomt er nu alsnog een volgende date?
thirteenn schreef:germie schreef:Ik heb een nieuwe match, binnen 3 chats na 'hoe gaat het?' de volgende vraag: heb je grote tieten?
Eh, het gaat lekker hier dusDan heb je iets niet goed begrepen in mijn ogen.
Ik vraag me oprecht af wat er omgaat in t hoofd van de mannen die zo tegen vrouwen praten
thirteenn schreef:germie schreef:Ik heb een nieuwe match, binnen 3 chats na 'hoe gaat het?' de volgende vraag: heb je grote tieten?
Ik vraag me oprecht af wat er omgaat in t hoofd van de mannen die zo tegen vrouwen praten
amies100 schreef:Ik snap Germie wel..... Eerlijk gezegd zou ik ook niet op een date gaan met iemand die rolstoelgebonden is... Misschien oppervlakkig maar is juist het hele tinder niet oppervlakkig?
Urielle schreef:amies100 schreef:Ik snap Germie wel..... Eerlijk gezegd zou ik ook niet op een date gaan met iemand die rolstoelgebonden is... Misschien oppervlakkig maar is juist het hele tinder niet oppervlakkig?
Deze man was niet rolstoelgebonden maar nam voor langere afstanden de rolstoel. En hij bracht het gelijk ter sprake, wat ik dan zelf als een pluspunt zou zien.