Single jonge vrouw gezocht voor deze leuke man!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 22:28

xYaartje schreef:
Als iemand nog een leuke single jongen/man weet in omgeving Doetinchem/Terborg (Gelderland) die eind 20/begin 30 is :D . Zelf single, maar wel voorzichtig aan op zoek naar de juiste :j .

Jaaaa ik weet er een!! Zat dit topic door te lezen en dacht net aan die persoon, toen zag ik je berichtje.
Hij is 34 jaar en super lief, sociaal, gezellig. Ik woon zelf in gemeente Montferland en hij woont dichtbij mij. Ik zal hem morgen of woensdag even uithoren of hij akkoord gaat :)
Wil je me een pb sturen anders?

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 22:29

annibel schreef:
xYaartje schreef:
Als iemand nog een leuke single jongen/man weet in omgeving Doetinchem/Terborg (Gelderland) die eind 20/begin 30 is :D . Zelf single, maar wel voorzichtig aan op zoek naar de juiste :j .

Jaaaa ik weet er een!! Zat dit topic door te lezen en dacht net aan die persoon, toen zag ik je berichtje.
Hij is 34 jaar en super lief, sociaal, gezellig. Ik woon zelf in gemeente Montferland en hij woont dichtbij mij. Ik zal hem morgen of woensdag even uithoren of hij akkoord gaat :)

o dit is zo leuk :D
Hier wordt je toch super vrolijk van *\o/*

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 22:32

lovelyfiefy schreef:
Bielsje schreef:

Hij werkt door heel NL en zelfs erbuiten!

De nieuwe vriendin zit wel minimaal 1 avond per week aan hem vast terwijl hij enorm druk is.

toevallig geen kinderwens? _O-
ik heb zelf alleen wel een vrouwlijke natuurlijk bekapper en geen hoefsmid, zou dat erg zijn?

Hij heeft mijn paard nu 3x gedaan (in minder dan een half uur per keer) en ik zit me nu al even af te vragen hoe het kan dat ik deze dingen eigenlijk al weet... Kinderwens is gokken maar aan zn hond te zien zeg ik dat ie die wel heeft :') :')

Wat betreft bekappen zal ie waarschijnlijk alleen maar blij zijn dat ie er niet nog 1 extra bij moet doen en ik denk dat het hem verder weinig uit zal maken :D

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 22:33

annibel schreef:
xYaartje schreef:

Buiten dat hij echt heel leuk is, heeft hij al 3 rijbakken aangelegd oa bij ons, helpt hij met omheining zetten en kan hij tractor rijden en grondwerk machines besturen. Hij houdt van dieren en weet dankzij mij nu ook het een en ander over paarden haha..
Maar eigenlijk heb ik alweer teveel gezegd want ik weet helemaal niet of hij in dit topic wil _/-\o_

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 22:36

annibel schreef:
xYaartje schreef:

Ohhh ik heb net Bielsje ook PB gestuurd, maar zal je ook even PB sturen! Wie weet dat er na 12 jaar vrijgezel dan toch iets gebeurt _O-

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 22:41

Bielsje schreef:
lovelyfiefy schreef:

toevallig geen kinderwens? _O-
ik heb zelf alleen wel een vrouwlijke natuurlijk bekapper en geen hoefsmid, zou dat erg zijn?

Hij heeft mijn paard nu 3x gedaan (in minder dan een half uur per keer) en ik zit me nu al even af te vragen hoe het kan dat ik deze dingen eigenlijk al weet... Kinderwens is gokken maar aan zn hond te zien zeg ik dat ie die wel heeft :') :')

Wat betreft bekappen zal ie waarschijnlijk alleen maar blij zijn dat ie er niet nog 1 extra bij moet doen en ik denk dat het hem verder weinig uit zal maken :D

hmm.. ik ga even on hold _O-
kinderen is een ding en dat is mij lelijk komen te staan met me vorige relatie.
(ondanks dat ik daar altijd heel duidelijk over ben geweest)
Dus die fout wil ik niet nog eens maken :x

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 22:48

annibel schreef:
annibel schreef:

Buiten dat hij echt heel leuk is, heeft hij al 3 rijbakken aangelegd oa bij ons, helpt hij met omheining zetten en kan hij tractor rijden en grondwerk machines besturen. Hij houdt van dieren en weet dankzij mij nu ook het een en ander over paarden haha..
Maar eigenlijk heb ik alweer teveel gezegd want ik weet helemaal niet of hij in dit topic wil _/-\o_

Je hebt inmiddels PB :D .

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 22:54

lovelyfiefy schreef:
Bielsje schreef:

De kinderwens is een gok hè, in dat stadium zit ik nog niet want we moeten het ook over mijn paard hebben natuurlijk :j

Zou zomaar kunnen dat die hond een vervanging van is natuurlijk, ik heb ook liever honden dan een kind :')

_xManadisx_

Re: Single jonge vrouw gezocht voor deze leuke man!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 23:02

Hier ook opzoek naar een leuke man van eind 20 begin 30. Ook omgeving Gelderland.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 23:06

Bielsje schreef:
lovelyfiefy schreef:

De kinderwens is een gok hè, in dat stadium zit ik nog niet want we moeten het ook over mijn paard hebben natuurlijk :j

Zou zomaar kunnen dat die hond een vervanging van is natuurlijk, ik heb ook liever honden dan een kind :')

Een hond kan een soort vervanging zijn.
Dat klopt, maar als er ergens een wens is kan dat toch vervelend worden.
Maar kijk eerst maar eens of hij überhaupt aangeboden wilt worden hier _O-
En anders wilt deze vriendin wellicht wel eens mee naar stal 8-)

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 10:24

Nou zal ik mijn oproepje er dan ook maar ingooien..

Zoek een leuke man zo tussen de 25 en 30 (iets erbuiten mag altijd natuurlijk)
In noord Holland
Liefst eentje die mee wil op eventing wedstrijden :Y)
Ik heb zelf wel een kinderwens :)

_Caithlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 11:39

lovelyfiefy schreef:
Bielsje schreef:

Zou zomaar kunnen dat die hond een vervanging van is natuurlijk, ik heb ook liever honden dan een kind :')[/quote]

Als die toch door Nederland komt. Mijn paard moet binnenkort bekapt worden :P gelijk aanknopingspunt

Ben wel echt benieuwd hoeveel matches er komen. Als iemand nog een leuke jonge man tussen de 27 en 32 weet rondom apeldoorn. Let me know

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 11:58

Bielsje schreef:
Regio...

Utrecht :D

Ik ben trouwens gewoon omkoopbaar, ik kan altijd een "vriendin" meenemen naar stal bij de volgende afspraak natuurlijk :') :')

Ik ben single, provincie Utrecht en op zoek naar een smid <<)

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 11:44

Hoe gaat het met alle andere vrijgezelle in de spotlights hierzo?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 13:16

Zijn er nog leuke broers of broertjes? :Y)

Leeftijdscategorie 24/25-30

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 13:21

lovelyfiefy schreef:

Helaas, geen pb's ontvangen nog...

Amable schreef:
Mijn broer :) 44, wordt in oktober 45. Niet de knapste man, maar wel de liefste, super attent, intelligent. Hij is zorgzaam, maar wel no nonsens. Hij speelt graag bordspelletjes, escaperooms ed. Is galant, correct en geinteresseerd. Woont in Eindhoven :)

[ [url=m/FYCSkv.png]Afbeelding[/url] ]

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 13:25

Amable schreef:
lovelyfiefy schreef:

Helaas, geen pb's ontvangen nog...

Amable schreef:
Mijn broer :) 44, wordt in oktober 45. Niet de knapste man, maar wel de liefste, super attent, intelligent. Hij is zorgzaam, maar wel no nonsens. Hij speelt graag bordspelletjes, escaperooms ed. Is galant, correct en geinteresseerd. Woont in Eindhoven :)

[ [url=m/FYCSkv.png]Afbeelding[/url] ]

Hij is ook wel even 11 jaar ouder :Y)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 14:28

Hier een lief berichtje gehad maar verder is het stil. Ach, zijn 'dame op het witte paard' komt ook nog wel {:}

xDenies schreef:
Leuk! Hier gaan we dan!

Mijn broertje heet N., over een kleine 2 weken wordt hij 24 jaar (1.88m). Hij is momenteel internationaal touringcar chauffeur maar vanwege corona is dat voornamelijk binnenland. Naast zijn werk vind hij het ook heerlijk om te gamen, series of films te kijken, motor te rijden, naar de sportschool te gaan of snowboarden. Met een groepje vrienden gaan ze met enige regelmaat op pad zoals naar de bios, uiteten, mountainbiken enzovoort. Hij heeft een eigen auto (met trekhaak, ideaal voor ons paardenmeisjes) en afstand maakt voor hem niets uit maar wij zitten in omgeving Rotterdam. Hij heeft overigens een kinderwens, dat is wel belangrijk om te weten. Hij is gewend om met dieren (ja ook paarden) om te gaan want die hebben we hier nogal :') Ik vind dat mijn broertje heel zorgzaam is, iemand die voor je door het vuur gaat maar ook wel wat tegengas kan geven, een beetje verlegen maar als het klikt kan hij lekker gek doen. Het is iemand die ook zijn zaakjes gewoon lekker in orde heeft en ook graag de hort op gaat. Pas wezen snowboarden in Oostenrijk en hij sluit dan gemakkelijk bij een groep (vreemde) aan.

Ik weet niet meer zo goed wat ik nog meer zou kunnen vertellen dus vraag vooral raak als je meer zou willen weten :)

Hij is niet zo fotogeniek maar soms willen wij dat wel eens. Dus tsja .. het geforceerde lachje :')

[ [url=m/2BlBT1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Selfie (even wat weggehaald, werkkleding namelijk)

[ [url=m/V9z4oK.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/G37VyD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerst motor gekocht

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 15:20

Even het topic een Schoone

Misschien is het een idee om de openingspost te wijzigen zodat nieuwe lezers meteen zien wie er nog 'beschikbaar' is

Toby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 15:22

Wat een leuk topic. :)

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 16:58

Als iemand Een leuke man in de omgeving van het noorden van Nederland, tussen de 20-26 jaar weet :'). Nu iedereen hier toch vanalles plaatst haha.
Paardrijden of op de moter leuk!
Autos zijn ook tof!

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 03:43

Dan ga ik ook een poging wagen :D
Eerlijke/ lieve man gezocht, tussen de 40 en 50 jaar. Langer als 1,79.
3 regiopunt: noord brabant- noord limburg- gelderland
Psychisch orde ( reden te lezen in topic tinderavonteuren := )

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 07:30

Bielsje schreef:
Zertab schreef:
Je schept we hoge verwachtingen nu Bielsje, hoe oud is hij? :')

33, te jong voor mij :roll:

Heb jij mijn smid of zo? Daar stond ik ook altijd bij te zwijmelen :D

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 18:21

Ik denk dat hier beter de mannen aangeprezen kunnen worden dan is het topic een stuk overzichtelijker _O- :P

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 18:40

Wat een fantastisch topic dit. :))

Ik ben nou niet bepaald op zoek, maar wel benieuwd naar het lijstje "beschikbaar". Wellicht zit er nog een leuke kerel voor een vriendin van me bij. :Y)